کدام مدارس مشهد فردا شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است؟ + جزئیات تاکید استاندار خراسان رضوی بر رسیدگی فوری به آسیب‌دیدگان سیل در کلات آیا مدارس مشهد و خراسان رضوی فردا شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است؟ مردم خیابان سپاه ۶۹ مشهد پس از لایروبی چه درخواست‌هایی از مسئولان دارند؟ محور کاشمر-نیشابور بازگشایی شد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) توضیحات مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد در خصوص تخلیه چند منزل در خیابان هاشمیه ٩٣ مشهد دستور تخلیه منازل به ساکنان هاشمیه ۹۳ در مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم توضیحات فرماندار مشهد در رابطه با میزان ونحوه پرداخت خسارت سیل به آسيب ديدگان + فیلم سرویس‌دهی مترو مشهد تا ساعت ٢۴ | شهروندان از رفتن به تفرجگاه‌ها خودداری کنند (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ماموریت استاندار خراسان رضوی به دستگاه‌ها برای خسارات سیل هشدار مدیریت بحران خراسان رضوی: مردم مشهد از رفتن به ییلاقات طرقبه شاندیز اکیدا خودداری کنند هشدار هواشناسی مشهد و خراسان رضوی؛ بارش‌های شدید در آینده هم تکرار می‌شود (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال محدودیت‌های احتمالی تردد برای بارش باران طی روز‌های آتی در مشهد بنیاد مسکن: گروه‌های ارزیاب برای برآورد خسارت در محلات حادثه‌ دیده ناشی از سیل به محل اعزام می‌شوند ترافیک و کندی حرکت در پل انقلاب مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) روند خدمت‌رسانی شهرداری مشهد به شهروندان سیل زده ادامه دارد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اهدای یخچال و تلویزیون به خانواده‌های نیازمند آسیب‌دیده از سیل مشهد فرماندار مشهد: بارش سیلابی مشهد در ۵۰ سال گذشته کم سابقه بود ۳۰۰ پاکبان در ۳ شیفت مسیر‌های منتهی به حرم مطهر را پاکسازی می‌کنند + عکس آماده‌باش ۵۰۰ آتش‌نشان در مشهد تا روز یکشنبه (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرویس‌دهی منظم و فعال پایانه‌های مسافربری مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها
تا پایان سال اجرا می‌شود

بهره‌برداری از ۴ ایستگاه جدید آتش‌نشانی در مشهد

  • کد خبر: ۲۸۵۶۵
  • ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
بهره‌برداری از ۴ ایستگاه جدید آتش‌نشانی در مشهد
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ۴ ایستگاه جدید آتش‌نشانی امسال بهره‌برداری و ۲ ایستگاه بهسازی خواهد شد.
به گزارش شهرآرانیوز، امیرعزیزی با اشاره به اینکه شهردار و اعضای شورای شهر بر تأمین ایمنی حداکثری شهروندان و توسعه تجهیزات و ایستگاه‌های آتش‌نشانی تأکید کردند، اظهار کرد: برهمین اساس با تأمین اعتبارات لازم، ۴ ایستگاه جدید آتش‌نشانی در نقاط مختلف شهر در حال احداث است.

وی افزود: اکنون ایستگاه اول که در محدوده شهرداری منطقه یک شهر مشهد در حال احداث است، ۹۸ درصد پیشرفت کرده و آماده بهره‌برداری است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با بیان اینکه ایستگاه مذکور با‌توجه‌به بافت متراکم شهری و اداری در این منطقه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، بیان کرد: با بهره‌برداری از این ایستگاه، بولوار‌های مجد، سازمان آب، شهید کریمی و بولوار قرنی زیر پوشش قرار گرفته است و پشتیبانی حریق از ایستگاه‌های شماره یک، ۳ و ۱۰ نیز به شکل بهتری انجام خواهد شد.

عزیزی خاطرنشان کرد: ایستگاه دوم نیز با نام رسالت در محدوده شهرداری منطقه ۳ درحال احداث است که با بهره‌برداری از آن در سال جاری؛ سیلوی گندم، بولوار مجلسی، خیابان شیخ صدوق، بولوار طبرسی و همچنین محدوده راه آهن مشهد زیر پوشش قرار گرفته و ایستگاه‌های شماره ۶، ۴۴ و ۳۷ نیز پشتیبانی خواهند شد.

وی با بیان اینکه سومین ایستگاه با نام رازی در محدوده شهرداری منطقه ۱۰ درحال احداث است، اضافه کرد: این ایستگاه درحال حاضر از پیشرفت ۶۴ درصدی برخوردار است و تا پایان سال ۹۹ آماده بهره‌برداری خواهد بود.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد تصریح کرد: با توجه به موقعیت بولوار رازی، بزرگراه کلانتری و بولوار اندیشه مشهد، بهره‌برداری از این ایستگاه در تأمین ایمنی محدوده کارخانجات و مجموعه‌های صنعتی و تولیدی این منطقه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و ضمن پوشش این مناطق ایستگاه‌های ۱۴ و ۷ آتش‌نشانی را پشتیبانی می‌کند.

عزیزی ضمن اشاره احداث چهارمین ایستگاه آتش‌نشانی با نام غدیر در محدوده شهرداری منطقه ۷ گفت: این ایستگاه در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی ۸۹ درصدی برخوردار است و پس از بهره‌برداری مجموعه کمپ غدیر، مناطق مسکونی بولوار صبا، بزرگراه شهید کلانتری و مجموعه گاراژدار‌های مشهد را زیر پوشش قرار خواهد داد.

وی ادامه داد: در کنار احداث این ۴ ایستگاه، مقاوم‌سازی و بهسازی فضای داخلی و آشیانه ۲ ایستگاه شماره ۶ در انتهای بولوار مفتح و ایستگاه ۹ آتش‌نشانی در محدوده فرودگاه شهر مشهد نیز در حال انجام است که تا نیمه دوم سال ۹۹ آماده بهره‌برداری خواهد بود.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در خصوص دیگر برنامه‌های این سازمان در راستای افزایش ضریب ایمنی شهروندان بیان کرد: در حال پیگیری تأمین اعتبارات لازم برای آغاز پروژه استقرار ایستگاه شماره ۱۰ در میدان موسوی قوچانی، توسعه ایستگاه ۲۹ در ابتدای جاده کلات و کلنگ‌زنی مرکز فرماندهی آتش‌نشانی در بولوار ابوطالب و آماده‌سازی فضای پایگاه خیام درمحدوده آپارتمان‌های مرتفع در سال جاری هستیم.

شایان ذکر است که هم اکنون ۵۰ ایستگاه آتش‌نشانی در شهر مشهد در حال امدادرسانی به شهروندان است.
 
منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->