نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و بایرلوکورزن| تلاش سردار فایده نداشت پخش زنده بازی النصر و الاخدود در لیگ عربستان (۲۰ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پدیده، تا ۲۰۲۷ در بارسلون ماندنی شد جوکر باارزش‌ترین بازیکن NBA شد کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی
سرخط خبرها
علم و ورزش

آیا مکمل‌ها برای افزایش حجم عضله مفید است؟

  • کد خبر: ۲۸۶۲۳
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
آیا مکمل‌ها برای افزایش حجم عضله مفید است؟
برای رسیدن به بالاترین سطح عملکرد ورزشی، ترکیب مکمل‌های ورزشی می‌تواند بسیار مؤثر باشد؛ بنابراین آگاهی از نحوه مصرف هم‌زمان مکمل‌ها و ترکیب آن‌ها بسیار ضروری است.
به گزارش شهرآرانیوز، برای رسیدن به بالاترین سطح عملکرد ورزشی، ترکیب مکمل‌های ورزشی می‌تواند بسیار مؤثر باشد؛ بنابراین آگاهی از نحوه مصرف هم‌زمان مکمل‌ها و ترکیب آن‌ها بسیار ضروری است. نکته مهم، مصرف این مکمل‌ها زیرنظر مربی حرفه‌ای است و نباید خودسرانه استفاده کنیم.

مکمل‌ها برای افزایش حجم عضله
گزینه‌های مکمل برای به‌دست‌آوردن حجم عضلانی در بازار تقریبا نامحدود است. متأسفانه هیچ مکملی به‌تن‌هایی توانایی تغییر در آنابولیسم ​​پروتئین تولیدشده در عضله‌ها را ندارد و به‌همین‌جهت می‌توان نتیجه گرفت هیچ مکملی به‌تن‌هایی قادر نیست شما را به هدفتان که افزایش توده خالص عضلانی است، برساند؛ اما در اینجا بهترین ترکیب‌ها معرفی می‌شوند.

پیشنهاد اول کراتین است. دریافت بیش‌از‌حد پروتئین تأثیری در کسب حجم عضلانی شما نخواهد داشت، اما کراتین در افزایش حجم توده عضلانی کمک بسزایی می‌کند. پیشنهاد دوم BCAA است. دریافت آمینواسید‌های ضروری و غیرضروری به‌ویژه لوسین در افزایش حجم عضلانی کمک شایانی خواهد کرد؛ زیرا شما با تغذیه عادی قادر به تأمین لوسین موردنیاز بدنتان نیستید، به‌همین‌دلیل مصرف BCAA و به‌ویژه لوسین برای کسب عضله بیشتر بسیار ضروری بوده و با مکمل کراتین نیز به‌خوبی سازگار است. پیشنهاد سوم، ترکیب کراتین با بتا آلانین است.
 
این ترکیب یک تقویت‌کننده عملکرد در تمرینات پرفشار است که می‌تواند نتایج دریافتی از آن را بیش ازپیش افزایش دهد. تحقیقات جدید گویای این است که مصرف کراتین و بتاآلانین هنگامی که با هم ترکیب شوند، نسبت به زمانی که جداگانه مصرف شوند، نتایج بیشتر و بهتری به‌همراه دارد. اگر درصدد افزایش توده عضلانی هستید، مصرف مکمل کراتین به‌همراه BCAA یا بتاآلانین توصیه می‌شود.
 
اگر پروتئین وی و گینر را با هم ترکیب کنید و میزان کالریِ دریافتی‌تان را افزایش داده‌اید، چنین‌ترکیبی مناسب دوره حجم و افزایش عضله‌سازی یا وزن‌گرفتن خواهد بود. مصرف هم‌زمان پروتئین وی و گینر درصورتی مفید است که برای ورزشکار برنامه افزایش وزن و حجم به‌طور‌هم‌زمان نوشته شده باشد. در این شرایط فرد ورزشکار می‌تواند در کنار عضله‌سازی افزایش وزن نیز داشته باشد. بهتر است که با توجه به میزان نیاز بدن خود و توصیه مربی‌تان این ۲ مکمل را در کنار هم مصرف کنید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->