برخورد کوئیک و پارس در مشهد ۶ مصدوم برجا گذاشت (۲۸ اردیبهشت) پرونده سیل مشهد روی میز کمیسیون اصل نود! کشف پیکر‌های چهار مفقود سیلاب در فریمان (۲۸ اردیبهشت) قتل جوان ۲۷ ساله افغان به‌خاطر توپ بازی! (۲۸ اردیبهشت) تمام خسارت‌های درمانی بازنشستگان تامین اجتماعی تا اسفند ۱۴۰۲ پرداخت شد | تسویه حساب ۲۰ روزه با بازنشستگان بازگشایی ۴۴ محور مسدود شده در خراسان رضوی (۲۸ اردیبهشت) تصادف پراید و پژو ۲۰۶ در قوچان ۷ مصذوم برجا گذاشت(۲۸ اردیبهشت) از ۸۱ روستای دارای سکنه سرخس فقط یک روستا جاده دسترسی ندارد نجات معجزه آسای جوان مشهدی از داخل چاه (۲۸ اردیبهشت) نامه سرگشاده نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی به رئیس جمهور درباره کارگران و بازنشستگان   محور صالح آباد - تربت جام بازگشایی شد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) متلاشی شدنِ شبکه شیطان پرستی و دستگیری ۲۶۱ نفر نجات نیسان آبی با پنج سرنشین از درون سیلاب (۲۸ اردیبهشت) این پزشکان متخلف هستند عملیات گسترده هلال احمر در سطح استان خراسان رضوی تسویه ۱۰۶ هزار میلیارد تومان بدهی بانکی تامین اجتماعی سازمان برنامه و بودجه اجرای قانون همسان‌سازی بازنشستگان را به تاخیر نیندازد اطلاعیه اداره‌کل زندان‌های اصفهان درباره «توماج صالحی» آزمون استخدامی آموزش و پرورش برگزار شد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران در جاده‌های خراسان رضوی (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

بازگشایی مهد‌کودک‌ها مشروط به پذیرش حداکثر یک‌سوم تا ۵۰ درصد ظرفیت

  • کد خبر: ۲۹۶۶۱
  • ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۳
بازگشایی مهد‌کودک‌ها مشروط به پذیرش حداکثر یک‌سوم تا ۵۰ درصد ظرفیت
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از تهیه پیش‌نویس پروتکل حضور کودکان در مهد‌کودک‌ها با ظرفیت حداکثر ۵۰ درصدی و اولویت والدین شاغل از ۲۴ خردادماه خبر داد.
حبیب‌الله مسعودی فرید با بیان اینکه براساس گفته رئیس‌جمهور فعالیت مهد‌کودک‌ها با رعایت پروتکل‌های وزارت بهداشت از روز شنبه (۲۴ خرداد) آغاز می‌شود، گفت: سازمان بهزیستی پیش‌نویس پروتکل مذکور را تهیه کرده است و عمدتا شامل رعایت موازین بهداشتی است.

وی افزود: برای مثال کودکان و مربیان باید به محض ورود تب‌سنجی شوند، پدر‌ها ومادر‌ها نباید وارد فضای کودکان شوند و حتی ورود و خروج کودکان با زمان‌بندی به گونه‌ای باشد که منجر به ازدحام نشود.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه منتظریم تا بازخورد ستاد مقابله را درباره این پروتکل دریافت کنیم، اظهار کرد: بر این اساس مهد‌کودک‌ها حداکثر یک سوم تا ۵۰ درصد می‌توانند بچه‌ها را پذیرش کنند و اولویت با کودکانی است که والدین شاغل دارند.

مسعودی فرید ادامه داد: این موارد کلیات پیشنهاد ما به ستاد مقابله با کرونا است، امیدواریم تا چهارشنبه این موارد قطعی شده و آن را به استان‌ها ابلاغ کنیم.

وی درخصوص هزینه حضور کودکان در مهد‌ها نیز تصریح کرد: با توجه به اینکه میزان پذیرش کودکان حتی در مناطق سفید کمتر شده و در مناطق قرمز به یک‌سوم رسیده، دفتر کودکان و نوجوانان در حال بررسی است تا هم مهد‌ها و هم مردم دچار مشکل نشوند.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->