آیا شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد؟ + فیلم «عیسی بخشی» آخرین بازمانده بخشی‌های کرمانج خراسان شمالی درگذشت + علت فوت صداوسیما یکی از بهترین‌هایش را از دست داد فیلم‌‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «لالایی» در شبکه نمایش خانگی | عمو پورنگ بازیگر شد سریال جدید «رخنه» درباره امنیتی‌ترین عملیات نفوذ + زمان پخش ماجرای عجیب آهنگ «تنهاترین عاشق» که به نام فریدون فروغی دست‌به‌دست می‌شود! + فیلم چرا تکرار «پایتخت ۶» پخش نمی‌شود؟ روایت پردیس پورعابدینی از سکانس ملاقات شرعی با شهاب حسینی در «گناه فرشته» + فیلم برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد مقدس بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲»: روش تدریس تام‌کروز در «تاپ‌گان» متعلق به یک خلبان ایرانی است خانه انیمیشن UP در دنیای واقعی + فیلم و عکس معاون وزیر فرهنگ: سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است درباره زنده یاد حسن حامد، نمایشنامه نویس و کارگردان فقید مشهدی| خاموشی در اوج درخشش کاش سریال بود! | درباره «مست عشق»، فیلم مهم حسن فتحی بازدید هیأت رسانه‌ای ایران از مؤسسه العلمین عراق + تصاویر ویژه‌برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) + زمان پخش فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته (۱۳، ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان تعطیلی سینما‌های مشهد به مناسبت شهادت امام‌جعفر‌صادق‌(ع)
سرخط خبرها

انجام مقدمات بازگشایی سینماهای مشهد/ سلامت مخاطبان برایمان اهمیت دارد

  • کد خبر: ۲۹۷۴۰
  • ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
انجام مقدمات بازگشایی سینماهای مشهد/ سلامت مخاطبان برایمان اهمیت دارد
همه تمهیدات لازم برای این بازگشایی اندیشیده و آموزش‌های لازم به کارکنان داده شده است تا مردم با کمترین نگرانی به این سینما بروند.
شهرآرانیوز/امیری-روز گذشته سینما هویزه مشهد به‌طور کامل ضدعفونی شد تا مقدمات بازگشایی اولین و قدیمی‌ترین سینمای شهرمان انجام شود. حیدر مرادی، مدیر پردیس سینمایی هویزه، دراین‌باره به اهمیت سلامتی مخاطبان به‌عنوان مهم‌ترین اصل در پردیس سینمایی هویزه اشاره کرد و گفت: جان مردم برای ما اهمیت دارد. ما سعی کردیم به بهترین شکل و با دقت بالا همه فضا‌های این مجموعه را گندزدایی کنیم تا مردم با اطمینان به سینما بروند. مردمی که در کنار عطش نشستن مقابل پرده سینما، اضطراب بیماری را هم دارند و از این رو لازم است این اعتماد را به مردم بدهیم.

مرادی با بیان اینکه چنین اقدامی می‌تواند جریانی الگوساز برای دیگر مکان‌های فرهنگی و هنری در سراسر کشور باشد، افزود: اینکه در بعضی مکان‌های فرهنگی به موضوع سلامت مردم کمتر اهمیت می‌دهند، اعتماد مردم را کم می‌کند، اما سینما هویزه به‌عنوان اولین و قدیمی‌ترین سینمای ایران می‌تواند الگویی برای دیگر اماکن فرهنگی و هنری باشد. مدیر پردیس سینمایی هویزه در بخشی دیگر از سخنانش از آمادگی کامل سینما برای بازگشایی در اول تیرماه خبر داد و یادآور شد: همه تمهیدات لازم برای این بازگشایی اندیشیده و آموزش‌های لازم به کارکنان داده شده است تا مردم با کمترین نگرانی به این سینما بروند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->