سرخط خبرها

تارتار: ۵ماه است پول نگرفته‌ایم

  • کد خبر: ۲۹۸۰۹
  • ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۷
تارتار: ۵ماه است پول نگرفته‌ایم
سرمربی نفت مسجدسلیمان از بی‌پولی تیمش و خلف وعده‌های مسئولان گلایه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی تارتار در خصوص مشکلات مالی نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: دوست ندارم حرفی بزنم که حاشیه درست شود؛ برای همین سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم. این مسائل طبیعتا کار مرا هم سخت‌تر می‌کند. وقتی تیمی در رفاه کامل باشد، تمرکز کادر فنی هم روی مسائل فنی است، ولی من باید نصف انرژی‌ام را صرف دلداری دادن به بازیکنان کنم تا مشکلات مالی تمرکز آنها را به هم نزند. این مشکلات قطعا کار را خراب‌تر می‌کند.
 

وی افزود: هم‌اکنون تیم ما وضعیت خیلی بدی دارد و بچه‌ها 5ماه است که یک ریال هم پول نگرفته‌اند. این شرایط واقعا بد است و باید دید چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.
 

تارتار در خصوص شایعه فرار از هتل محل اقامت نفتی‌ها گفت: ماجرای هتل آنطور نبود که برخی سایت‌ها منتشر کردند. شخصی که برای اسکان در آن هتل با ما قرارداد بسته است، هر روز بازیکنان را اذیت می‌کرد. ما بدهی‌های گذشته را پرداخت کردیم و بحث این فرد گرفتن پول آینده بود. این فرد یک روز به بازیکنان می‌گفت غذا نیست، روز دیگر می‌گفت زمین و استخر نیست، ما هم در نهایت تصمیم گرفتیم از این هتل بیرون بیاییم.
 

سرمربی نفت با اشاره به ادامه لیگ گفت: اخیرا مجوز بازی‌های دوستانه هم صادر شده و این نشان می‌دهد که قرار است بازی‌ها برگزار شود. ما هم دوست داریم مسابقات برگزار شود، ولی با این وضعیتی که نفت مسجدسلیمان دارد، به شخصه خودم مخالف هستم. ما که نمی‌توانیم خیلی از پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم و اگر خیلی از تیم‌ها هم بگویند می‌توانند رعایت کنند، دروغ می‌گویند. از آنهایی که دستور به ادامه دادن بازی‌های گرفتند، انتظار داریم که تیم‌ها را حمایت کنند؛ خصوصا آنهایی که مشکل دارند. برگزاری بازی‌ها خوب است، ولی حفظ جان بازیکنان و دیگر افرادی که درگیر برگزاری مسابقات هستند هم مهم است.
 

تارتار در خصوص قهرمان اعلام شدن پرسپولیس و پایان لیگ در همین ایستگاه گفت: این تصمیمی است که باید مسئولان سازمان لیگ بگیرند، ولی پرسپولیس هم‌اکنون با اختلاف قابل توجهی در صدر جدول قرار دارد و بازی‌های سخت خودش را هم انجام داده است. پرسپولیس در 3 فصل گذشته هم قهرمان شد و اگر لیگ تعطیل شود، منطقی است که پرسپولیس را به‌عنوان قهرمان معرفی کنند.

 

منبع: همشهری

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->