سرخط خبرها
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی:

تبدیل اختلاف‌نظرها به عقلانیت جمعی در خانه مطبوعات

  • کد خبر: ۳۰۷۲۰
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
تبدیل اختلاف‌نظرها به عقلانیت جمعی در خانه مطبوعات
مشهد و خراسان رضوی از قدیم مهد پیشکسوتان و فعالان عرصه رسانه بوده است، هر چند تهران از نظر کمی در صدر است، ولی تاثیر گذاری رسانه‌های این استان و کیفیت آن مثال زدنی است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: این دوره انتخابات خانه مطبوعات استان از نظر مشارکت و حضور سلایق مختلف در ثبت نام هیات مدیره، رشد خوبی داشته است.
دکتر جعفر مروارید در بازدید از ستاد انتخابات خانه مطبوعات ضمن تشکر از هیات مدیره سابق خانه مطبوعات و ستاد اجرایی انتخابات افزود: اقدامات خوبی در دوره گذشته صورت گرفته است که از تک تک اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات تشکر و قدردانی می‌کنیم.
او با اشاره به جایگاه رسانه‌ای استان و تاثیر گذاری در کشور گفت: مشهد و خراسان رضوی از قدیم مهد پیشکسوتان و فعالان عرصه رسانه بوده است، هر چند تهران از نظر کمی در صدر است، ولی تاثیر گذاری رسانه‌های این استان و کیفیت آن مثال زدنی است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با بیان این که این انتخابات صنفی است، بیان داشت: انتخابات صنفی است، اما صنفی که راه به سوی بلوغ اجتماعی و سیاسی می‌برد، اگر خانه مطبوعات نماینده نسبی روزنامه نگاران استان باشد، می‌توانیم به این نهاد مدنی کمک کنیم و پشت آن بایستیم و مطالبات به حق آن‌ها را از سایر ارگان‌ها و نهاد‌ها پیگیری و محقق کنیم.

او با اشاره به اختلاف نظر‌ها و سلایق مختلف سیاسی گفت: در این دوره همه اختلاف سلایق و گروه‌های سیاسی در انتخابات شرکت کرده اند، خانه مطبوعات می‌تواند این اختلاف نظر و سلایق را به یک وحدت اجتماعی و عقلانیت جمعی تبدیل کند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به میزان مشارکت در انتخابات خانه مطبوعات بیان داشت: میزان مشارکت در انتخاباتی که به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، شاخص مطلوبی است و نشان می‌دهد که اعضای این خانه نسبت به این تشکل صنفی حساسیت دارند و می‌توانند خانه را در رسیدن به اهدافش کمک کنند.

در این بازدید افشین تحفه گر معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گزارشی از روند برگزاری این انتخابات ارائه کرد.

انتخابات خانه مطبوعات خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور امروز ۲۷ خرداد از ساعت ۹ الی ۱۳ با رقابت ۳۴ کاندیدا به صورت الکترونیکی برگزار شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->