اختلاف ۵۰ هزار دلاری اوسمار و پرسپولیس حجازی: نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود طلای تورنمنت قزاقستان بر گردن بوکسور مشهدی اخراج زاهدی در ژاپن + فیلم بارگشت صالح حردانی و روزبه چشمی به ترکیب استقلال ملی پوش بسکتبال ایران در راه فرانسه تلاش استقلال برای بخشش هاشمی‌نسب درخشش دوچرخه سواران استان در مسابقات قهرمانی کشور استارت رسمی حسن یزدانی برای المپیک + عکس شهباززاده استقلال را نقره داغ کرد پاداش برد فولاد، در جیب استقلالی‌ها بونجاح در راه لیگ عربستان درویش تحت فشار ستاره های پرسپولیس واگذاری سهام تراکتور چقدر جدی است؟ استقبال استقلال و پرسپولیس از سقف بودجه باشگاه ها سرگیجه اوسمار از وضعیت بیرانوند و صادقی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی النصر و الهلال (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | فرار از شکست دقیقه نودی الهلال نام یک استقلالی و پرسپولیسی در پرونده فساد مس؟ پخش زنده بازی النصر و الهلال در لیگ عربستان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بحران در بارسلونا| ژاوی می‌رود یا لاپورتا؟
سرخط خبرها

قرعه‌کشی بی‌مسابقه!

  • کد خبر: ۳۱۲۴
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹
قرعه‌کشی بی‌مسابقه!
قرعه‌کشی نوزدهمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر بعد از کش‌وقوس‌های فراوان، سرانجام عصر دیروز برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ برگزار شد، بازهم تاریخ شروع لیگ برتر مشخص نشد؛ اتفاقی که باعث ناراحتی سرپرستان و مدیران تیم‌های حاضر در این برنامه شده بود.

تاج: قرعه‌کشی، شرط انجام مسابقات نیست
رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در ابتدای این برنامه گفت: هیچ شرطی برای انجام مسابقات نیست به‌جز اینکه برای رفاه حال مردم و باشگاه‌ها و مجموعه دست‌اندرکاران فوتبال، تصمیم جدی این است که بازی‌ها درحالی برگزار شود که نور ورزشگاه‌ها اصلاح و مهم‌تر از آن بلیت‌فروشی الکترونیکی، شماره‌گذاری صندلی‌ها و نصب دوربین‌های مداربسته در ورزشگاه‌ها ایجاد و نصب شود. این موارد شروط الزامی است که AFC و فیفا دنبال می‌کنند. تاج در ادامه افزود: ویژگی مهم مسابقات امسال پیوست انضباطی است که بناست با این پیوست انضباطی فوتبال شروع شود. رأی هرگونه اعتراض به داوری و ناهنجاری به‌سرعت با پیوست انضباطی صادر می‌شود و در همان بازی بعد اجرا خواهد شد. وی در پایان گفت: قرعه‌کشی برگزار می‌شود، ولی شرط انجام مسابقات نیست و با آماده‌سازی ورزشگاه‌ها مسابقات هم آغاز خواهد شد.

افتتاحیه؛ پرسپولیس-پارس
طبق قرعه‌کشی انجا‌م‌شده و ادعای سعید فتاحی، بازی افتتاحیه لیگ بین 2 تیم پرسپولیس و پارس جنوبی جم برگزار خواهد شد؛ مسابقه‌ای که به‌نوعی اختتامیه لیگ سال گذشته هم محسوب می‌شود.

هفته دوم؛ مصطفی پاشا میزبان پرسپولیس
تیم‌های پرسپولیس و تراکتور در هفته دوم به‌مصاف هم خواهند رفت. نکته جالب این بازی تقابل مصطفی دنیزلی و تیم سابقش یعنی پرسپولیس است که جذابیت‌های زیادی را دربر‌خواهد داشت. بازی رفت 2 تیم در تبریز و در ورزشگاه یادگار امام خواهد بود و بازی برگشت در تهران برگزار می‌شود. اکنون مصطفی دنیزلی امیدوار است تا بتواند قهرمانی را با تراکتور به ارمغان بیاورد.

هفته چهارم؛ تقابل استراماچونی و کالدرون
طبق قرعه‌کشی انجام‌شده، شهرآورد بزرگ تهران در هفته چهارم برگزار خواهد شد؛ هیجان‌انگیز‌ترین مسابقه لیگ برتر که حالا 2 چهره جذاب را به خود می‌بیند. آندره استراماچونی و گابریل کالدرون که به‌عنوان جانشین وینفرد شفر و برانکو ایوانکوویچ انتخاب شده‌اند و اولین شهرآورد ایرانی خود را تجربه می‌کنند.

هفته هفتم؛ ال‌کلاسیکوی ایران
شاید مهم‌ترین دلیل تأخیر در قرعه‌کشی و همین‌طور مشخص‌نشدن تاریخ مسابقات، اتفاقاتی باشد که در 2 دیدار سپاهان و پرسپولیس طی فصل گذشته رخ داد. بی‌شک طی سال‌های اخیر مصاف پرسپولیس و سپاهان که قهرمان و نایب‌قهرمان لیگ هجدهم هم شدند، از مهم‌ترین و حساس‌ترین دیدارهای فصل بوده است و حالا در لیگ نوزدهم هم این 2 تیم در هفته هفتم برابر هم صف‌آرایی خواهند کرد تا شاهد نبرد ال‌کلاسیکوی ایران باشیم.

هفته دوازدهم؛ ژنرال میزبان استراماچونی
سرمربی فعلی و اسبق استقلال در هفته دوازدهم جدال جذابی با هم خواهند داشت. امیر قلعه‌نویی برای جدال با تیم سابقش باید با یک مربی خارجی دیگر در استقلال رقابت کند. مربی به نام آندره استراماچونی که به‌تازگی هدایت استقلال را برعهده گرفته و قرار است این تیم را بعد از سال‌ها به قهرمانی برساند. طبیعی است که بازی سپاهان برابر استقلال حساس‌ترین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر خواهد بود؛ چراکه ازیک‌طرف این مسابقه یک بازی مهم در راه قهرمانی است و از طرف دیگر حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت سپاهان جذابیت‌های این بازی را دوچندان می‌کند.

خلیلی: مشخص‌نبودن زمان آغاز لیگ، ناراحت‌کننده است
محسن خلیلی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس، پس از مراسم قرعه‌کشی نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: خیلی امیدوار بودم تاریخ آغاز مسابقات لیگ برتر مشخص شود، اما رئیس فدراسیون فوتبال (مهدی تاج) اعلام کرد هنوز زمان آغاز لیگ مشخص نیست. شاید این موضوع برای من و هواداران فوتبال ناراحت‌کننده بود. امیدوارم هرچه‌زودتر زمان آغاز بازی‌ها مشخص شود.

زرینچه: برگزاری دربی در هفته چهارم خوب است
جواد زرینچه، سرپرست تیم استقلال، درباره قرعه‌کشی لیگ برتر گفت: درست است که در اولین بازی میهمان هستیم، اما این مسئله را به فال نیک می‌گیریم. منتظریم هر‌چه‌زودتر مسابقات آغاز شود. وی درباره برگزاری شهرآورد در هفته چهارم لیگ برتر گفت: به نظر من قرعه خوبی است، چراکه بهتر از برگزاری شهرآورد در هفته اول است، چون تیم‌ها 3 هفته قبل از دربی بازی می‌کنند، فکر می‌کنم بازی خوبی باشد.

قرعه‌کشی بی‌مسابقه!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->