قیمت گذاری برخی از خودرو‌ها آزاد شد | واکنش بازار به آزادسازی قیمت خودرو چیست؟ تمدید ثبت نام خودرو‌های وارداتی تا روز شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) واعظ‌زاده، مدیر عامل جدید شرکت پدیده کیست؟ + سوابق گزارشی از وجود سکه‌های تقلبی در بازار مشهد نداریم بورس در کما | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) برادران: مالیات طلا فقط مربوط به اجرت است خراسان رضوی، در صدر میزان بازرسی از واحد‌های صنفی اصناف کشور طلا وارد مسیر نزولی شد (امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لاستیک گران شد + جزئیات نحوه خرید لاستیک دولتی (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امروز از اولین عرضه‌اولیه سال ۱۴۰۳ جا نمانید + زمان ثبت سفارش (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فایل‌های متنوع اجاره در محله جانباز مشهد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) دیدار استاندار خراسان‌رضوی با یک هیئت سرمایه‌گذاری از کشور عمان | ضرورت سرمایه‌گذاری در حوزه زائران توافق صنف طلا با ثبت آمار معاملات و حمل در سامانه جامع تجارت چرا ثبت اطلاعات طلافروشان در سامانه جامع تجارت الزامی شد؟ حباب سکه به کاهش نرخ دلار واکنش نشان نداد! + جدول (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیاتی از تعطیلی رسمی جمعه و شنبه + فیلم «تعهد ارزی» و «کمبود واگن‌های باری» فصل مشترکِ دغدغه‌های صادرکنندگان خراسان رضوی قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) میزان مالیات پرداختی اصناف در هر سال چقدر است؟ + جدول مجرد‌ها هم می‌توانند یارانه خود را تفکیک کنند؟ علت کاهش و ماندگاری نرخ دلار در کانال ۵۹ هزار تومان چه بود؟ (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) وام ۱۸۵ میلیون تومانی بدون سود دریافت کنید + جزئیات محدودیت عجیب سایپا برای متقاضیان طرح پیش فروش خودرو (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) واعظ‌زاده مدیرعامل شرکت پدیده شد
سرخط خبرها

مشتریان تالار‌های پذیرایی در صورت تخلف جریمه می‌شوند

  • کد خبر: ۳۱۳۵۲
  • ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳
مشتریان تالار‌های پذیرایی در صورت تخلف جریمه می‌شوند
رئیس اتحادیه تالار‌های پذیرایی و تجهیز مجالس از اعمال جریمه برای برخی از مشتریانی که در دوران کرونا قرار داد بسته‌اند و حال در پی لغو آن هستند خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، خسرو ابراهیمی نیا، رئیس اتحادیه تالار‌های پذیرایی و تجهیز مجالس، درباره وضعیت کارکرد تالار‌های عروسی، بیان کرد: در حال حاضر با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، تالار‌های پذیرایی با ۵۰ درصد ظرفیت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند فعالیت کنند و مشکلی در این رویه وجود ندارد.

 

این مقام مسئول در خصوص اعمال جریمه برای مشتریانی که مراسم خود را لغو می‌کنند، گفت: تالار‌های پذیرایی بر اساس شرایط و قوانینی که اعمال شده اقدام به جذب مشتری می‌کنند و در صورتی که قوانین را زیر پا بگذارند و دیگر تابع آن چهارچوب مشخص شده فعالیت نکنند، با آن‌ها برخورد خواهد شد.

 

رئیس اتحادیه تالار‌های پذیرایی و تجهیز مجالس با تاکید بر اینکه تالار‌ها در صورت بستن قرار داد در ماه‌های مشخص حق کنسلی ندارند، ادامه داد: روال کار در این زمان این گونه است، در صورتی که تالاری در ماه‌های مهر، آبان، آذر و دی قرار دادی بسته باشد نباید افراد را در صورت کنسلی مراسم جریمه و از آن‌ها حق کنسلی دریافت کند.

 

ابراهیمی نیا تشریح کرد: اگر تالاری در ماه‌هایی که درگیر مشکلات کرونا بودیم قراردادی را با مشتریان ببندد و هم اکنون آن مشتری مراسم خود را کنسل کنند، تالار‌ها مجاز به دریافت حق کنسلی هستند چرا که این افراد با علم و آگاهی اقدام به بستن قرارداد کرده اند و شکایتی در این مورد نباید داشته باشند.

 

این مقام مسئول با ارائه مثالی این حق کنسلی را تشریح کرد و گفت: فرض کنید تالاری با مشتری در ۲۰ خرداد قرار داد بسته، بعد از آن مشتری تاریخ مراسم را تغییر داده و به دلیل شرایط کرونایی ۲۰ تیر مراسم خواهد گرفت، اما همچنان در این تاریخ به دلیل تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا تالار‌ها همچنان بسته هستند و در نهایت مشتری تاریخ ۲۰ شهریور را برای برگزاری مراسم تعیین می‌کند، اما در زمان بازگشایی تالار‌ها در نهایت مراسم را لغو کرده و واریزی خود را طلب می‌کند در این مرحله تالار مجاز است تا بر اساس قوانین حق کنسلی بگیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->