سد دز پُر شد | احتمال افزایش خروجی سد دز وجود دارد (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) آزادراه تهران شمال مسدود شد + علت (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقوع سیل در شبستر آذربایجان شرقی + فیلم (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرریز شدن سد مخزنی دویرج دهلران ایلام + فیلم مسئولان در تدارک اجرای مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان | معوقات حقوق بازنشستگان لشکری، کشوری و تأمین اجتماعی واریز خواهد شد اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش نشانان مشهدی (۱۴ اردیبهشت) مرگ ۲ نفر براثر مسمومیت با گاز در ساری (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واژگونی پژو ۲۰۶ در فکوری| آتش نشانان دو محبوس حادثه را نجات دادند (۱۴ اردیبهشت) جاده چالوس یک طرفه شد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) هواشناسی خراسان رضوی هشدار نارنجی صادر کرد (۱۴ اردیبهشت) زلزله مشهد را لرزاند + جزئیات (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی در خراسان رضوی و مشهد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) | باران در خراسان رضوی شدت می‌گیرد تداوم بارش باران در ۱۷ استان (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «یسنا» دختر ناپدید شده ترکمن ربوده شده بود؟ آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | بازنشستگان خواستار افزایش حقوق با رقمی بالاتر از مصوبه مزد هستند (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) سارقان کابل‌های برق فشار قوی در مشهد شناسایی و دستگیر شدند (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزییاتی درباره درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال موزه‌ها فردا شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است امنیت غذایی از ارکان امنیت ملی است
سرخط خبرها

شیوه جذب نیروی انسانی در آموزش و پرورش نیازمند بازنگری

  • کد خبر: ۳۱۵۴۰
  • ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
  • ۲
شیوه جذب نیروی انسانی در آموزش و پرورش نیازمند بازنگری
وزیرآموزش و پرورش گفت: باید نوع نگاه و شیوه جذب نیروی انسانی در آموزش و پرورش نسبت به سایر دستگاه‌ها تغییر کند.
به گزارش شهرآرانیوز، حاجی میرزایی در نهصدوهفتاد و پنجمین جلسه شورای‌عالی آموزش و پرورش افزود: آموزش و پرورش یک دستگاه کاملا علمی و تخصصی است و معلمان ما واجد شایستگی‌ها و صلاحیت‌های حرفه‌ای و تخصصی هستند.
او ادامه داد: باید یاد بگیریم با کرونا زندگی کنیم، چاره‌ای نداریم تا زمانی که داوریی برای درمان آن پیدا شود باید یاد بگیریم با آن زندگی کنیم.

حاجی میرزایی با اشاره به نقش و جایگاه نیروی انسانی در آموزش و پرورش گفت: باید نوع نگاه و شیوه جذب نیروی انسانی در آموزش و پرورش نسبت به سایر دستگاه‌ها تغییر کند، آموزش و پرورش یک دستگاه کاملا علمی و تخصصی است و معلمان ما واجد شایستگی‌ها و صلاحیت‌های حرف‌های و تخصصی هستند؛ آموزش و پرورش بنگاه کاریابی نیست که هر کسی بتواند به هر طریقی وارد آن شود.


وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: نیروی انسانی موتور محرکه توسعه و پیشرفت جامعه است و تاثیر نیروی انسانی در آموزش و پرورش بر روی جامعه خیلی بیشتر از سایر دستگاه‌های دیگر است.

وی تصریح کرد: نیرو‌های توانمند و متخصص که توسط دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی تربیت و دوره دیده اند باید وارد آموزش و پرورش شوند، قانون راه ورود به آموزش و پرورش را برای ما مشخص کرده است و این راه از دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی می‌گذرد.

حاجی میرزایی با اشاره به اینکه بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا در تلاش هستیم مدارس را در شهریور ماه بازگشایی کنیم، ادامه داد: برای آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ بر اساس پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا چند سناریو را پیش بینی کردهایم از جمله آموزش حضوری، آموزش نیمه حضوری (تلفیقی) و آموزش مجازی که این سناریو‌ها با توجه به شرایط سفید، زرد و قرمز استان‌ها اجرا خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: باید در آموزشی که داده می‌شود به بعد پرورشی موضوعات درسی هم توجه کرد نباید فقط بعد آموزشی آن را در نظر بگیریم باید بعد پرورشی را هم در برنامه ریزی‌های آموزشی بویژه آموزشی که از طریق فضای مجازی و تلویزیون و رادیو ارائه می‌شود، در نظر بگیریم.

در ادامه این جلسه آئین نامه راهبری و هماهنگی آموزش و پرورش مناطق مرزی، عشایری و کمتر توسعه یافته مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
0
قربون آدم چیز فهم ....ولی صد افسوس ......
عارف
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
1
آموزش و پرورش تنها معلم کمبود ندارد سایر رسته ها هم مشکلات زیادی دارند یا دیده نمی شوند مثلا استخدام نیروی خدماتی جدید چی شد و یا برای کسی ارزش و اهمیت ندارند و دوم بازگشایی در مناطق جنوبی امکان پذیر نیست چرا که در شهریور زمان برداشت خرما است و دانش آموزان این مناطق پولدار نیستند و باید کارکنند تا هزینه تحصیلشان را در بیاورند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->