اهمیت ارتقا فرهنگ رضوی و زیارت در دهه کرامت اعتبار ۵٠٠ میلیارد تومانی برای آبادانی بیشتر محدوده منفصل توس رونمایی از سند جامع آموزشی و فرهنگی آب در شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی جاده میامی، چهاربانده می‌شود | آیین افتتاح و بهره‌برداری از «پل چنارک» با حضور فرماندار مشهد برگزار شد افتتاح یک مدرسه دیگر در طرح «سه‌شنبه‌های مهر» مشهد | مشارکت خیّران در ساخت دبستان دخترانه «شهید امیری» بازار‌های قدیمی محله عنصری مشهد به پارکینگ موتورسیکلت‌ها تبدیل شده است حدود ۱۵۰‌هزار مترمربع از معابر خاکی منطقه توس مشهد طی ۲ سال گذشته آسفالت شد پاسداشت مقام فردوسی در نظام مدیریت شهری نقش کهن الگوها در زیست شهری تقدیر مسئول سازمان بسیج شهرداری مشهد مقدس از شهردار و فرمانده سپاه امام رضا(ع) تکرار گرانی و کمبود بلیت در دهه کرامت امسال | کف قیمت بلیت سفر به مشهد ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ترافیک سنگین در بزرگراه‌های مشهد، خیابان کوثر و سه راه خیام (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مه گرفتگی در محور درگز - قوچان (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) افتتاح بیست و یکمین نمایشگاه گل و گیاه در مشهد | شهردار مشهد: این نمایشگاه در سطح کشور یک برند محسوب می‌شود مراسم بزرگداشت روز فردوسی فردا در مشهد برگزار می‌شود(۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد خطاب به رئیس جمهور: با بودجه ۵۶ همتی نمی‌شود این شهر را مدیریت کرد در یک صدوچهاردهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) | فضاآرایی‌های شهری مشهد در دهه کرامت ۱۴۰۳ بسیار پررنگ خواهد بود
سرخط خبرها

تغییر نام بولوار حسن آباد به نام «ایرج یزدان بخش»

  • کد خبر: ۳۲۰۵۷
  • ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
تغییر نام بولوار حسن آباد به نام «ایرج یزدان بخش»
ناهید فربد نیا رئیس اداره نامگذاری معابر و تابلو نویسی شهرداری مشهد از نامگذاری بولوار حسن آباد به نام ایرج یزدان بخش خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، وی با بیان این خبر اظهار کرد: براساس مصوبه ۳۰ اردیبهشت ماه سال جاری در صحن علنی شورای اسلامی شهر مشهد، قرار بر این شد که بولوار حسن آباد به نام ایرج یزدان بخش نامگذاری شود.

وی افزود: این جاده شاهراه ارتباطی بزرگراه آزادی به سمت شهرک صنعتی توس است که در سال جاری بهسازی شده و طول آن دو هزار و ۲۰۰ متر است.

رئیس اداره نامگذاری معابر و تابلو نویسی شهرداری مشهد در خصوص علت نامگذاری این معبر به نام ایرج یزدان بخش بیان کرد: ایرج یزدان بخش از کارآفرینان و بزرگ مردان صنعت خراسان رضوی و کشور بوده است.


رئیس اداره نامگذاری معابر و تابلو نویسی شهرداری مشهد بیان کرد: ایشان بنیانگذار گروه پارت لاستیک بوده اند. وی متولد ۱۳۱۹ در شهر نیشابور بوده و حدود ۲۰ سال در سمت کارشناس، مدیر کل و معاون مرکز آمار خدمت کرده است و بعد از بازنشستگی فعالیت خود را در بخش خصوصی آغاز کرده است، این شرکت در حال حاضر باعث اشتغال بیش از ۲۰۰۰ نفر گردیده است.

فربد نیا خاطرنشان کرد: ساخت سردیس این شخصیت بزرگ خراسان رضوی در دستور کار سازمان اجتماعی و فرهنگی است که پس از اتمام ساخت، از سردیس و تابلو بولوار ایرج یزدان بخش رونمایی می‌شود.

 
لازم به ذکر است؛ ایرج یزدان‌بخش در اسفندماه ۱۳۱۹ در نیشابور به دنیا آمد و در چهارده‌سالگی به تهران رفت. او در بیست‌سالگی وارد سازمان برنامه و بودجه شد و سمت‌های مختلفی از کارمندی تا مدیرکلی استان خراسان رضوی را تجربه کرد. او در سیزدهم فروردین ماه سال جاری بعد از تحمل ماه‌ها بیماری به دیار حق شتافت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->