رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد: شهید رئیسی در حوزه زیارت صاحب ایده بود احیای کارگروه ملی زیارت، از اقدامات شاخص شهید رئیسی بود عضو شورای شهر مشهد: شهید رئیسی پدر معنوی محرومان بود تشکیل ۶ کمیته ویژه در شهرداری مشهد برای برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی از دیوارنگاره شهیدجمهور در میدان شهدای مشهد رونمایی شد تداوم فعالیت ۲۴ ساعته پاکبانان مشهدی برای پاکسازی معابر وزارت کشور باید زمینه برگزاری انتخابات شورا‌ها را فراهم کند آیا ادارات مشهد پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل می‌شود؟ تعطیلی مدارس مشهد و خراسان رضوی از فردا تا پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) حاجی بگلو: مجلس می‌بایست نسبت به توقف یا تمدید شورا‌ها اعلام نظر کند در فراق خادم‌الرضا(ع) | حضور گسترده مردم مشهد در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی در میدان بسیج مشهد + فیلم خدمات‌رسانی رایگان مترو و اتوبوس در روز تشییع پیکر رئیس جمهور در مشهد یکی از معابر اصلی یا میادین شهر مشهد به نام خادم‌الرضا(ع)، «سیدابراهیم رئیسی» نام‌گذاری می‌شود مشهدی‌ها در فراق خادم‌الرضا (ع) و یارانش گردهم می‌آیند (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد سوگوار خادم الرضا (ع) شد + عکس اعمال قانون ۱۳۳۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۲ نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) جشن بزرگ امام رضایی‌ها در مشهد لغو شد (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تغییر نام بولوار حسن آباد به نام «ایرج یزدان بخش»

  • کد خبر: ۳۲۰۵۷
  • ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
تغییر نام بولوار حسن آباد به نام «ایرج یزدان بخش»
ناهید فربد نیا رئیس اداره نامگذاری معابر و تابلو نویسی شهرداری مشهد از نامگذاری بولوار حسن آباد به نام ایرج یزدان بخش خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، وی با بیان این خبر اظهار کرد: براساس مصوبه ۳۰ اردیبهشت ماه سال جاری در صحن علنی شورای اسلامی شهر مشهد، قرار بر این شد که بولوار حسن آباد به نام ایرج یزدان بخش نامگذاری شود.

وی افزود: این جاده شاهراه ارتباطی بزرگراه آزادی به سمت شهرک صنعتی توس است که در سال جاری بهسازی شده و طول آن دو هزار و ۲۰۰ متر است.

رئیس اداره نامگذاری معابر و تابلو نویسی شهرداری مشهد در خصوص علت نامگذاری این معبر به نام ایرج یزدان بخش بیان کرد: ایرج یزدان بخش از کارآفرینان و بزرگ مردان صنعت خراسان رضوی و کشور بوده است.


رئیس اداره نامگذاری معابر و تابلو نویسی شهرداری مشهد بیان کرد: ایشان بنیانگذار گروه پارت لاستیک بوده اند. وی متولد ۱۳۱۹ در شهر نیشابور بوده و حدود ۲۰ سال در سمت کارشناس، مدیر کل و معاون مرکز آمار خدمت کرده است و بعد از بازنشستگی فعالیت خود را در بخش خصوصی آغاز کرده است، این شرکت در حال حاضر باعث اشتغال بیش از ۲۰۰۰ نفر گردیده است.

فربد نیا خاطرنشان کرد: ساخت سردیس این شخصیت بزرگ خراسان رضوی در دستور کار سازمان اجتماعی و فرهنگی است که پس از اتمام ساخت، از سردیس و تابلو بولوار ایرج یزدان بخش رونمایی می‌شود.

 
لازم به ذکر است؛ ایرج یزدان‌بخش در اسفندماه ۱۳۱۹ در نیشابور به دنیا آمد و در چهارده‌سالگی به تهران رفت. او در بیست‌سالگی وارد سازمان برنامه و بودجه شد و سمت‌های مختلفی از کارمندی تا مدیرکلی استان خراسان رضوی را تجربه کرد. او در سیزدهم فروردین ماه سال جاری بعد از تحمل ماه‌ها بیماری به دیار حق شتافت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->