بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

دختران فوتسال مشهد، در انتظارنتیجه تست کرونا

  • کد خبر: ۳۳۰۹۲
  • ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۷
دختران فوتسال مشهد، در انتظارنتیجه تست کرونا
بازیکنان و کادر فنی تیم فوتسال بانوان هیئت فوتبال خراسان رضوی برای گرفتن مجوز شروع تمرینات خود، تست کرونا دادند. آن‌طورکه گفته شده است، جواب این آزمایشات پس از ۲ روز اعلام خواهد شد و این به این معنی است که ممکن است امروز (۱۶ تیر) عصر هم خبری از تمرین بازیکنان تیم نباشد و همه‌چیز از روز سه‌شنبه استارت بخورد.
مژده رنگیان/ شهرآرانیوز - بازیکنان و کادر فنی تیم فوتسال بانوان هیئت فوتبال خراسان رضوی برای گرفتن مجوز شروع تمرینات خود، تست کرونا دادند.
صبح روز یکشنبه، بازیکنان تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی با حضور در محل آمفی‌تئاتر هیئت فوتبال استان تست PCR دادند. البته فاطمه شریف سرمربی این تیم و نیز سارا شیربیگی، از بازیکنان این تیم که زودتر در مشهد حاضر شده بود، روز شنبه تست داده بودند تا بازیکنانی که قرار بود از شهر‌های دیگر خود را به مشهد برسانند، روز یکشنبه تست خود را انجام دهند.
البته در تستی که از اعضای تیم استان گرفته شد، خبری از آزمایش خون نبود و فقط از بزاق دهان و بینی افراد نمونه‌برداری شد. آن‌طورکه گفته شده است، جواب این آزمایشات پس از ۲ روز اعلام خواهد شد و این به این معنی است که ممکن است امروز عصر هم خبری از تمرین بازیکنان تیم نباشد و همه‌چیز از روز سه‌شنبه استارت بخورد.

هیچ بازیکنی علائم بیماری نداشت
فاطمه شریف، سرمربی این تیم، نیز دراین باره گفت: از بازیکنان تست کرونا گرفته شد و بعد از نتیجه، تمرینات را شروع می‌کنیم؛ البته من با آن‌ها در تماس بودم و هیچ‌کدام علائم کرونا نداشتند.
او درباره اینکه برخی مربیان از هزینه‌های تست و نبودن خوابگاه نگران هستند، تصریح کرد: تیمی که خودش را برای قهرمانی می‌بندد، فکر نمی‌کنم از پسِ هزینه‌های تست برنیاید. شاید این موضوع قابل پیش‌بینی نبوده، اما پروتکل را سازمان لیگ فرستاده است.
شریف ادامه داد: وضعیت شهر‌هایی مثل مشهد و اهواز قرمز است، اما حتما سازمان لیگ و وزارت بهداشت معیار‌هایی را در نظر گرفته‌اند که قرار است مسابقات برگزار شود. ما هم نمی‌دانیم دلیل برگزاری لیگ چیست، اما حتما همه جوانب را سنجیده‌اند. برای برگزاری ادامه لیگ نیز بحث موافق و مخالف نیست. هر تصمیمی سازمان لیگ بگیرد و اعلام کند، انجام می‌دهیم؛ اما این‌طور نبوده است که بگوییم به هر قیمتی باید لیگ برگزار شود.
سرمربی تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی درباره بازی سختی که با مس خواهند داشت تا یک تیم راهی فینال شود، خاطرنشان کرد: با توجه به تعویق پنج‌ماهه نمی‌توان پیش‌بینی کرد. نه شرایط ما و نه مس مشخص نیست، اما هر ۲ تیم انگیزه دارند. هر تیمی کمتر اشتباه داشته باشد، برنده می‌شود.

اهوازی‌ها همچنان مخالف
بااین‌حال هنوز برخی تیم‌ها دربرابر برگزاری پلی‌آف مقاومت می‌کنند، به‌طوری‌که مدیرعامل باشگاه ملی‌حفاری اهواز با انتقاد از اعلام زمان برگزاری مسابقات لیگ گفته است امکان برگزاری مسابقات را ندارند.
محمدنیا با اشاره به اینکه برای شروع فعالیت‌های ورزشی در بخش همگانی و قهرمانی به‌دنبال دریافت مجوز از وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران هستند، اظهار کرد: تا وقتی که وضعیت «قرمز» باشد و ستاد مرکزی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای وزارت نفت، ستاد مبارزه با کرونای استان خوزستان و همچنین ستاد مبارزه با کرونای شرکت ملی‌حفاری ایران مجوز لازم برای فعالیت مجدد رشته‌های ورزشی را صادر نکنند، برای حفظ سلامت ورزشکاران و خانواده‌ها تمامی باشگاه‌ها تعطیل خواهد بود.
او با بیان اینکه تمرینات تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری اهواز همچنان تعطیل است، افزود: نامه سازمان لیگ برای ادامه رقابت‌ها به دست ما رسیده است، ولی سلامتی ورزشکاران و خانواده‌های آن‌ها برای ما اهمیت دارد و نمی‌توانیم نسبت به این مسئله بی‌تفاوت باشیم و با توجه به گسترش بیماری کرونا و وضعیت موجود کشور و استان، خواستار تعویق مسابقات هستیم.

تهرانی‌ها راه را برای جنوبی‌ها هموار می‌کنند؟
ازسوی‌دیگر تیم سایپا نیز هنوز موضع خود را اعلام نکرده و نیلوفر اردلان، سرمربی این تیم، گفته است تصمیم خود را به باشگاه سایپا اعلام کرده‌ایم و منتظریم تا باشگاه تصمیم نهایی را بگیرد. هرچند احتمال دارد با مخالفت قطعی سایپا در جلسه سازمان لیگ برای برگزاری لیگ، این تیم از حضور در پلی‌آف کناره‌گیری کند و ملی‌حفاری بدون دردسر و برگزاری بازی برگشت، راهی فینال شود.
براساس اعلام سازمان لیگ، روز جمعه سوم مردادماه دیدار برگشت پلی‌آف در شهر‌های رفسنجان و اهواز برگزار خواهد شد. مشهدی‌ها باید برابر دختران مسی صف‌آرایی کنند. تساوی بازی رفت ۲ تیم، کار را سخت کرده است و باید منتظر دیداری جذاب بود، اما در سوی دیگر جدول، ملی‌حفاری با پیروزی در دور رفت برابر سایپا حتی با یک تساوی نیز راهی فینال می‌شود، البته درصورتی‌که سایپا در اهواز حاضر شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->