سرخط خبرها

اجرای تمهیدات ویژه پلیس راهور خراسان رضوی برای رفع شلوغی باجه ترخیص خودرو در پست مرکزی مشهد

  • کد خبر: ۳۳۲۷۶
  • ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
اجرای تمهیدات ویژه پلیس راهور خراسان رضوی برای رفع شلوغی باجه ترخیص خودرو در پست مرکزی مشهد
رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: برای رفع شلوغی باجه ترخیص خودرو و موتورسیکلت در پست مرکزی مشهد تمهیدات ویژه‌ای را پیش‌بینی کرده‌ایم و در حال گسترش زیرساخت‌های لازم برای کاهش جمعیت در این مکان هستیم.

جانقربان-سرهنگ حمید رضا دهنوی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: بعد بازدید از پست مرکزی تصمیمات تازه‌ای گرفته شده است که از آن جمله نصب نرده جلو باجه‌ها برای رعایت فاصله اجتماعی است.


وی افزود: همچنین از متصدیان باجه‌ها خواسته‌ایم به افرادی که از ماسک استفاده نمی‌کنند خدمات ندهند.


این مقام مسئول با اشاره به اینکه بیش از ۳۰ مرکز پلیس+۱۰ در مشهد فعال است، گفت: همچنین بستر خدمات‌دهی پلیس+۱۰ را هم افزایش داده‌ایم و درحال فراهم‌کردن زیرساخت‌های بیشتری در این حوزه برای خدمات‌دهی بهتر به مردم هستیم.


رئیس پلیس راهور خراسان رضوی خاطرنشان کرد: باوجود تمام تمهیدات، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی برعهده مردم است و باید این نکات را برای حفظ سلامتی خود رعایت کنند.

 

بیشتر بخوانید: شکست کرونا در پست مرکزی مشهد!


دهنوی در پاسخ به این سؤال که چرا طرح زوج و فرد در ترخیص خودروها انجام نمی‌شود، گفت: باتوجه‌به اینکه برخی مراجعات از دیگر شهرهاست و مردم اطلاع درستی از این طرح‌ها پیدا نمی‌کنند، برای رفاه هرچه بیشتر مردم طرح ترخیص زوج و فرد اجرا نمی‌شود.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->