سرخط خبرها

۸۰ درصد ادارات مشهد اقدامات مراقبتی و طرح فاصله‌گذاری را رعایت می‌کنند

  • کد خبر: ۳۳۴۰۹
  • ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱
۸۰ درصد ادارات مشهد اقدامات مراقبتی و طرح فاصله‌گذاری را رعایت می‌کنند
فرماندار مشهد گفت: ۸۰ درصد ادارات مشهد اقدامات مراقبتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی را رعایت می‌کنند.
به گزارش شهرآرانیوز، سید محمدرضا هاشمی روز گذشته در نشست رسانه‌ای ستاد پیشگیری ومقابله با کرونای استان که با حضور معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری خراسان رضوی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در محل استانداری برگزار گردید، گفت؛ بر اساس آخرین گزارشات ستاد مقابله با کرونای شهرستان مشهد۸۰ درصد ادارات، اقدامات مراقبتی، بهداشتی و طرح فاصله گذاری را رعایت می‌کنند.
فرماندار مشهد افزود: طبق بررسی‌های انجام شده هم اکنون ۹۷ درصد از مسافران قطار شهری مشهد پروتکل استفاده از ماسک را رعایت می‌کنند.

وی ادامه داد؛ در حوزه اتوبوسرانی نیز استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حد قابل قبولی اجرا می‌شود.

هاشمی با اشاره به نظارت‌های مستمر بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا در مراکز پرخطر شهرستان مشهد ادامه داد: نظارت بر هزار و ۵۰۰ مسجد، ۵۷ مرکز نگهداری سالمندان و معلولان، جایگاه‌های پمب بنزین و گاز، خبازی‌ها و فعالیت کارکنان و کارمندان ادارات و سایر مراکز شغلی به طور جد دنبال می‌شود.

فرماندار شهرستان مشهد گفت: از زمان شیوع کرونا تاکنون بررسی‌های انجام شده نشان داده است که بیش از ۸۸ درصد از نانوایی‌ها در شهرستان مشهد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده‌اند.

هاشمی افزود: از ۱۰هزار و ۴۰۰ بازدید انجام شده از نانوایی‌های مشهد، ۱۹۰ مورد از آن‌ها که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده‌اند تذکر گرفته و تعدادی هم تعطیل شده‌اند.

وی ادامه داد: برخی از ادارات و موسسات در مشهد مانند شرکت‌های آب و فاضلاب، بهزیستی، اداره کار و... پروتکل‌های بهداشتی را به خوبی اجرا می‌کنند، اما برخی از نهاد‌ها که اسامی آن‌ها محفوظ است به خاطر رعایت نکردن پروتکل‌هایی مانند استفاده از ماسک توسط کارکنانشان و هم‌چنین ارباب رجوع تذکر گرفته‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->