آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی
سرخط خبرها

نتایج هفته بیست و پنجم + جدول لیگ برتر

  • کد خبر: ۳۴۷۵۴
  • ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۲
نتایج هفته بیست و پنجم + جدول لیگ برتر
امشب با برگزاری ۶ دیدار دیگر، هفته بیست و پنجم لیگ برتر ادامه یافت.
شروین رمضانی/شهرآرانیوز، هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال امشب با برگزاری ۶ دیدار ادامه یافت. در حساس‌ترین مسابقه در تبریز، ساکت الهامی موفق شد مچ امیر قلعه‌نویی را در ورزشگاه خالی از تماشاگر یادگار امام تبریز بخواباند. تراکتور با نتیجه ۲ بر ۱ توانست به پیروزی برسد و گام بلندی برای کسب سهمیه آسیایی بردارد.

حاج‌صفی با یک گل و یک پاس گل، ستاره بی‌چون و چرای این میدان بود. علی قربانی، یک موقعیت ۱۰۰ درصد را وارد دروازه تراکتور نکرد تا تک گل سروش رفیعی، فایده‌ای نداشته باشد و سپاهان با شکست به اصفهان برگردد.
 

کرونا هم حریف گل‌گهر نشد

 
گل‌گهر با حضور مجتبی سرآسیایی در کنار مجید جلالی نشان داد متحول شده و در گام نخست، با اینکه ۱۲ بازیکنش را به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار نداشت، موفق شد در جدال حساس پایین‌جدولی‌ها، با ۴ گل در برابر شاهین بوشهر برنده شود. یونس شاکری، احمدرضا زنده‌روح، منشا و محمودآبادی گلزنان گل‌گهر بودند و میلاد صارمی و مصطفی احمدی، ۲ گل شاهین بوشهر را به ثمر رساندند.
 

شهرخودرو-سهمیه آسیایی؛ دورتر از همیشه

 
شهرخودرو که این روز‌ها بیش از اینکه بازی کند، سرمربی عوض می‌کند، در جم به مصاف پارس جنوبی رفت و با نتیجه ۲ بر ۱ مغلوب شد. حالا با این شکست، دیگر می‌توان به جرات گفت سهراب بختیاری‌زاده و شهرخودرو، شانس بسیار کمی برای رسیدن به سهمیه اسیایی دارند. شهرخودرو در ادامه لیگ رقابت‌های سختی مقابل استقلال، سپاهان و تراکتور دارد.
 

استقلال، برنده بی‌هدف


گرچه استقلال موفق شد در آبادان مقابل صنعت نفت به پیروزی برسد، اما همچنان با تیم ایده‌آل و پرقدرت استراماچونی فرسنگ‌ها فاصله دارد. شاید اگر امشب دریس، گلر صنعت نفت اشتباه نمی‌کرد و دیاباته با تیزهوشی کار را تمام نمی‌کرد، کار برای استقلالی‌ها سخت‌تر هم می‌شد.
 
البته نباید فراموش کنیم که استقلال امشب بازیکن هم کم داشت و برخی از بازیکنانش همچنان به خاطر مصدومیت و ابتلا به کرونا، آماده بازی نیستند.

در دیگر بازی‌ها دربی خودروسازان و جدال نساجی مازندران و نفت مسجدسلیمان نیز با تساوی بدون گل پایان یافت.
 

جدول لیگ برتر

نتایج هفته بیست و پنجم + جدول لیگ برتر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->