اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی پروژه آمریکا برای مهار مقاومت یمن چیست؟ ماکرون خواستار دستیابی نتانیاهو به توافق آتش بس شد عملیات ویژه گردان‌های القسام در «کرم ابوسالم» + فیلم انفجار، کابل افغانستان را لرزاند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) حملات حزب‌الله لبنان در واکنش به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی ادامه دارد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) موساد و شاباک به شکست نظامی در غزه اذعان کردند شهرک نشینان شمال فلسطین اشغالی تهدید به شورش کردند نامه حماس به گروه‌های فلسطینی پیرامون گفت‌وگوهای آتش‌بس حماس: به فرمول یک توافق مشخص دست یافته‌ایم رئیسی: امروز در غرب شاهد تقابل جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خواستار حمله فوری به رفح شد آکسیوس: آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد! صدور بیش از ۱۳۰۰ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی یورش پلیس اسرائیل به دفاتر الجزیره پس از تعطیلی این شبکه + فیلم حملات جدید حزب الله به شتولا و آویویم (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۰ یمنی در حملات ارتش عربستان زخمی شدند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم اوج گیری انتقادات از اسرائیل در واکنش به بسته شدن دفتر الجزیره ارتش رژیم صهیونیستی نقاط مختلف غزه را هدف قرار داد
سرخط خبرها

ظریف در مسکو: تمدید توافق ۲۰ ساله با روسیه در دستور کار است + ویدئو

  • کد خبر: ۳۵۴۰۴
  • ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
ظریف در مسکو: تمدید توافق ۲۰ ساله با روسیه در دستور کار است + ویدئو
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به سفرش به مسکو، اظهار کرد: در این سفر درباره موضوعات چند جانبه، منطقه‌ای و برجام گفتگو می‌شود و تمدید توافق ۲۰ ساله با روسیه در دستور کار قرار دارد.
به گزارش شهرآرانیوز، محمد جواد ظریف در بدو ورود به مسکو گفت: متعاقب گفتگو‌های آقای روحانی و آقای پوتین قرار شد گفتگو‌هایی اینجا انجام شود.


وی تاکید کرد که روابط ایران و روسیه راهبردی است و در شرایط کنونی که تحولات عمده در سطح بین المللی در جریان است، نیاز است این گفتگو‌ها مرتب انجام شود و همینطور با سایر دوستان مثل چین انجام شود و این سفر با همین هدف انجام شده است.
 

ظریف افزود: موضوعات منطقه‌ای و برجام از جمله موضوعات مورد بحث در این سفر است و انشاءالله نتایج خوبی داشته باشد.


ظریف در خصوص پایان یافتن توافق جامع همکاری ۲۰ ساله ایران و روسیه در مارس سال آینده میلادی گفت: تمدید توافق ۲۰ ساله با روسیه در دستور کار قرار دارد.
 
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->