تصویر تلخی دیگر از هلیکوپتر سوخته شده رئیس جمهور +عکس سرلشکر باقری: نیرو‌های مسلح همچون گذشته در کنار دولت خواهند بود پیام تسلیت فرمانده کل سپاه پاسداران در پی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه پیام تسلیت پادشاه و ولی‌عهد عربستان برای شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه پوتین: درگذشت رئیسی یک تراژدی بزرگ برای ملت ایران است پیام تسلیت آیت‌الله سیستانی برای شهادت رئیس‌جمهور پیام تسلیت وزیر کشور در پی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه | وحیدی: خادم‌الرضای ملت مسیر مردم‌داری را پرتلاش پیمود پژمانفر: حجت الاسلام رئیسی همواره صدای مردم را می‌شنید و آماده خدمت بود رئیس قوه قضائیه: آیت‌الله رئیسی به یک نیروی مورد وفاق در میان جریان‌های مختلف تبدیل شده بود علی باقری کنی کیست؟ + سوابق استاندار خراسان رضوی: رئیس جمهور ایران برخواسته از این خطه و خادم الرضا (ع) بود + ویدئو هویت تمام شهدای سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور و هیئت همراه مشخص شد آیا پنج روز عزای عمومی درپی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراهش، شامل تعطیلی می‌شود؟ پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی در پی شهادت رئیس جمهوری  بهادری جهرمی: عزای عمومی خللی در امتحانات دانش‌آموزان ایجاد نخواهد کرد هیئت دولت سرپرست وزارت امور خارجه را مشخص کرد رهبر معظم انقلاب: رئیس جمهور جدید ظرف ۵۰ روز انتخاب شود | محمد مخبر در مقام مدیریت قوه‌ی مجریه مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور و هیئت همراه (۱ خرداد ۱۴۰۳) در تبریز برگزار و پیکر شهدا به مشهد منتقل می‌شود اعلام ۵ روز عزای عمومی در پی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه | پیام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت پوتین شهادت رئیسی را به رهبر معظم انقلاب تسلیت گفت
سرخط خبرها

جهش قیمت نفت در پی انفجار بیروت

  • کد خبر: ۳۷۵۷۹
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۶
جهش قیمت نفت در پی انفجار بیروت
قیمتهای نفت در پی انفجار شدید در بندر بیروت لبنان به میزان چشمگیری صعود کرد و به بالاترین حد در دو هفته اخیر رسید.
به گزارش شهرآرانیوز، شاخص قیمت نفت آمریکا در پی انتشار خبر انفجار شدید در بندر بیروت حداکثر ۲.۵ درصد صعود کرد. تصاویر منتشره دود عظیمی که آسمان بندر بیروت را پوشانده بود و همچنین خسارات شدید به ساختمان‌ها و فروشگاه‌های واقع در منطقه را نشان می‌داد.

قیمت نفت همچنین همسو با بازار‌های سهام آمریکا صعود کرد که از سیگنال‌های اقتصادی مثبت تقویت شدند. شاخص اس اند پی ۵۰۰ با انتظار سرمایه گذاران برای تصویب بسته نجات مالی جدید از سوی کنگره آمریکا، برای سومین روز صعود کرد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، در بازار‌های فیزیکی، نفت بیکن یک دلار و ۷۰ سنت در هر بشکه در معاملات نفت بازار نایمکس افزایش یافت. هفته جاری بهای نفت مارس که یک گرید نفتی حاوی سولفور بالا است، در معاملات نایمکس یک دلار و ۳۰ سنت بالاتر از بهای معاملات وست تگزاس اینترمدیت شد که بالاترین پریمیوم در حدود یک ماه گذشته بود.

بهای معاملات وست تگزاس اینترمدیت برای تحویل در سپتامبر در بازار نیویورک یک دلار افزایش یافت و به ۴۲ دلار در هر بشکه رسید.

بهای معاملات نفت برنت برای تحویل در اکتبر با ۶۰ سنت افزایش، در ۴۴ دلار و ۷۵ سنت در هر بشکه ایستاد.
 
 
منبع:ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->