اقدام نوآورانه استارتاپ مشهدی برای کمک به ناشنوایان در دریافت گواهی‌نامه رانندگی آلیس در ماتریکس | هوش مصنوعی چه نسبتی با ما و کسب‌وکار‌های ایرانی دارد؟ ویدئو | تصویر روز ناسا؛ گردش یک سیاهچاله چگونه است؟ سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی کشور در مشهد به کار خود پایان داد ثبت نام تسهیلات اقتصاد دیجیتال آغاز شد زمان رونمایی از نینتندو سوییچ ۲ رسما اعلام شد جزئیاتی جدید از پردازنده گرافیکی پلی استیشن ۵ پرو پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ با هوش مصنوعی شارژدهی گلکسی S۲۵ ده درصد بهتر می‌شود انتقال داده‌های دستگاه اندروید قبلی به دستگاه‌ اندرویدی جدید سریع‌تر می‌شود افشای مشخصات اولیهٔ Xiaomi 15 Pro ویدئو | ربات اپتیموس تسلا، مشغول کار در کارخانه خانواده آیفون ۱۷ یک عضو «اسلیم» خواهد داشت تراکنش‌های بیت‌کوین میلیاردی شد اولین تریلر از حضور شخصیت «هوملندر» در بازی «مورتال کمبت ۱» (Mortal Kombat 1) لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد اولین تصاویر از فصل دوم سریال «آخرینِ ما» (The Last of Us) شواهد جیمز وب برای اثبات حیات فرازمینی کافی نیست هشدار به کاربران اندروید: اطلاعاتتان در خطر است! | صاحبان شیائومی بیشتر مراقب باشند! از Pixel 8a چه می‌دانیم؟ | افشای همه مشخصات گوشی جدید گوگل، پیش از رونمایی
سرخط خبرها

رونمایی HTC از وایلدفایر E۲

  • کد خبر: ۳۸۰۹۶
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
رونمایی HTC از وایلدفایر E۲
کمپانی تایوانی HTC هر از گاهی موبایلی را در گوشه‌ای از دنیا به دست کاربران می‌رساند و اینبار نوبت به عرضه وایلدفایر E۲ به عنوان جدیدترین گوشی خود در روسیه رسیده است.
به گزارش شهرآرانیوز، کمپانی تایوانی که زمانی در میان برترین تولیدکنندگان موبایل در دنیا قرار داشت، مدت‌هاست بازی را به سامسونگ، اپل و حتی رقبای نسبتا تازه‌کار چینی مثل هواوی و شیائومی واگذار کرده است. با این وجود هنوز هم به یاد روز‌های خوب گذشته هر از گاهی موبایلی را در گوشه‌ای از دنیا به دست کاربران می‌رساند و اینبار نوبت به عرضه وایلدفایر E۲ در روسیه رسیده است. با تمام این تفاسیر دل و دماغ چندانی برای HTC باقی نمانده و آن‌ها بدون معرفی رسمی یکباره موبایل جدیدشان را روانه بازار کرده‌اند. البته دیگر دلیل احتمالی برای عدم رونمایی رسمی محدود بودن عرضه موبایل به بازار روسیه یا چند کشور خاص است که برای طرفداران قدیمی این برند چندان خبر خوبی نیست.

وایلدفایر E۲ که قبلا در کنسول گوگل پلی هم رویت شده بود، میزبان نمایشگری ۶.۲۲ اینچی از نوع IPS با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۵۶۰ پیکسل است که در لبه فوقانی آن یک بریدگی قطره‌ای به چشم می‌خورد. این بریدگی میزبان دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با اپرچر f/۲.۲ است.

قلب تپنده این موبایل چیپست ۸ هسته‌ای هلیو P۲۲ است و در کنار آن ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته است. به لطف اسلات هیبریدی سیم‌کارت امکان استفاده از کارت حافظه microSD نیز وجود دارد. تامین شارژ این سخت افزار بر عهده باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی قرار دارد.

ماژول تصویربرداری چندان چنگی به دل نمی‌زند، اما همان چیزی است که باید از موبایلی اقتصادی انتظار داشته باشیم. در پنل پشت شاهد دوربین دوگانه با سنسور اصلی ۱۶ مگاپیکسلی هستیم که پشت لنزی با گشودگی دیافراگم f/۲.۲ قرار گرفته و از فوکوس خودکار پشتیبانی می‌کند. در کنار آن هم یک دوربین ۲ مگاپیکسلی مسئولیت تعیین عمق میدان را بر عهده گرفته و به ارتقای کیفیت تصاویر پرتره کمک می‌کند

از دیگر ویژگی‌های وایلدفایر E۲ باید به سنسور اثر انگشت فیزیکی، بدنه پلاستیکی ۱۷۳ گرمی، اندروید ۱۰ پیش فرض و درگاه USB-C اشاره کرد. این موبایل با قیمت ۱۰۰ یورو در اختیار خریداران روس قرار گرفته است.


منبع: digiato
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->