سرخط خبرها

تشکیل گروه کارشناسی برای اجرای طرح‌های کتاب‌خوانی در قطارشهری مشهد

  • کد خبر: ۳۹۱۰۸
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
تشکیل گروه کارشناسی برای اجرای طرح‌های کتاب‌خوانی در قطارشهری مشهد
۲۳ مردادماه مطلبی با عنوان «از افتتاح کتابخانه در قطارشهری تهران تا جمع‌آوری ایستگاه‌های مطالعه قطارشهری مشهد» در «شهرآرانیوز» منتشر شد که واکنش نهاد کتابخانه‌های عمومی خراسان را در بر داشت و تعامل بین این نهاد را با شرکت بهره‌برداری قطارشهری احیا کرد.

امیری-به گزارش شهرآرانیوز، در پی گزارش «از افتتاح کتابخانه در قطارشهری تهران تا جمع‌آوری ایستگاه‌های مطالعه قطارشهری مشهد» که ۲۳ مردادماه و به بهانه افتتاح یک کتابخانه عمومی در ایستگاه ولیعصر قطارشهری تهران، تهیه و در شهرآرانیوز منتشر شد، صبح امروز جلسه‌ای میان مدیران ارشد شرکت بهره‌برداری قطارشهری و نهاد کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی برگزار شد.

 

تشکیل گروه کارشناسی برای اجرای طرح‌های کتاب‌خوانی در قطارشهری مشهد

 

علی‌اکبر سبزیان، مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی خراسان، با حضور در شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد با وحید مبین‌مقدم، مدیرعامل این شرکت، درباره راهکارهای ممکن برای توسعه فرهنگ کتاب‌خوانی در قطارشهری دیدار و گفت‌وگو کرد‌.

در این دیدار راهکارهای همکاری مشترک برای توسعه فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی در قطارشهری باتوجه‌به ظرفیت‌های مناسب ایستگاه‌ها و ناوگان قطارشهری بررسی شد.

در این نشست توافق شد گروه کارشناسی مشترک ۲ حوزه برای پیاده‌سازی طرح‌های ابتکاری و نوین در حوزه گسترش فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی برای مسافران قطارشهری تشکیل شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->