موزه‌ها فردا شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است امنیت غذایی از ارکان امنیت ملی است همه آنچه باید درباره حساسیت فصلی بدانید جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور حریق منزل مسکونی در بلوار میرزا کوچک خان + تصویر حادثه(۱۳ اردیبهشت) شاهرخ‌خان دستگیر شد (۱۳ اردیبهشت) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات لحظه پیدا شدن «یسنا دیدار» از زبان کایت سوار نیشابوری+فیلم برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد با ۲ کشته و زخمی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | توضیحات مدیر‌عامل هلال احمر گلستان درباره پیداشدن یسنا، دختر گم‌شده ترکمن یک سوم شهرستان‌های خراسان رضوی فاقد مرکز پزشکی قانونی هستند مشهد، میزبان سومین همایش ملی مدیران خیریه دارالاکرام| بورسیه تحصیلی برای ۸ هزار دانش‌آموز نیازمند روایت مادر «یسنا دیدار»، از روز ناپدیدشدن دختر ۴ ساله‌اش + فیلم آخرین اخبار از عملیات جست‌وجوی «یسنا»، دختر گم‌شده ترکمن + ویدئو (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آشنایی با خواص سبزی‌های فصل بهار| نوبرانه‌های بهاری ضامن سلامتی
سرخط خبرها

دادگاه چه کسی تشکیل شد؛ محمد امامی یا تهیه کننده سریال‌های پر مخاطب؟

  • کد خبر: ۳۹۳۰۵
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
دادگاه چه کسی تشکیل شد؛ محمد امامی یا تهیه کننده سریال‌های پر مخاطب؟
امروز، 27مرداد، دادگاه محمد امامی یکی از متهمانی که نامش بار‌ها و بار‌ها در پرونده‌های مربوط به بانک سرمایه و هادی رضوی مطرح شده بود، برگزار شد.
به گزارش شهرآرانیوز، محمد امامی، تهیه کننده بعضی از سریال‌های پر مخاطب است. او نامش بار‌ها در خلال رسیدگی به پرونده‌های مربوط به بانک سرمایه و به خصوص پرونده هادی رضوی و احسان دلاویز مطرح شده است و حالا پس از گذشت ماه‌ها از رسیدگی به پرونده‌های مرتبط با این فرد، امروز نوبت به محاکمه خودش رسیده است.

فردی که سال گذشته تعدادی از هنرمندان با ارسال نامه‌ای به قوه قضائیه در خواست آزادی وی را داشتند، اما سخنگوی قوه قضائیه این نامه را غیر هنرمندانه خواند.

رسول قهرمانی در بیستمین جلسه محاکمه پرونده مدیران بانک سرمایه در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران اقتصادی و پس از پایان دفاعیات مجید زاهدی یکی از متهمین این پرونده اظهار کرد: بر اساس تحقیقات و بررسی‌هایی که انجام داده‌ایم زاهدی پاشنه آشیل محمد امامی است.

قهرمانی افزود: آقای سید محمد امامی و سید هادی رضوی برای غارت بانک به هم پاسکاری می‌کردند به این شکل که آقای رضایی برای گرفتن وام ۱۰ درصد سپرده می‌گذاشت و ۵۰ درصد وثیقه مورد نیاز به صورت غیرقانونی به ۳۰ درصد تقلیل می‌یافت و رضوی در ادامه از بانک می‌خواست به جای وثیقه پول سپرده بگذارد.

وی تاکید کرد: امامی در اینجا ایفای نقش می‌کرد و پول مورد نیاز را به سپرده می‌گذاشت.

قهرمانی ادامه داد: بعد از اینکه تسهیلات ۶۰ میلیاردی و ۳۰ میلیاردی به آقای رضوی پرداخت می‌شد، اول اقدام به خرید ملک و خودرو می‌کند و سپس ملک مورد نظر را به جای وثیقه در رهن بانک می‌گذارد و پول‌های آقای امامی بازگردانده می‌شود.
 
منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->