نرخ میوه در بازار امروز مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول رئیس دایره بیمه کشاورزی خراسان‌رضوی: پرداخت غرامت به کشاورزان استان به‌سرعت انجام می‌شود بورس ۶۲ هزار واحد ریخت! | ۹۴ درصد نماد‌ها منفی شدند (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) مبلغ اجاره آپارتمان در منطقه راهنمایی مشهد سر به فلک کشید (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین وضعیت فعالیت بازار طلای مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) | حباب در سکه همچنان وجود دارد سکه به کمتر از ۴۰ میلیون تومان سقوط کرد | حباب سکه کاهشی شد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | ریزش بی‌ارزش (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (یکشنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) خبر جدید وزیر راه درباره نهضت ملی مسکن امشب یارانه واریز می‌شود (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) رکوردشکنی سود بدون ریسک اوراق اسناد خزانه اسلامی + نمودار دلیل کاهش پی‌درپی نرخ دلار چیست؟ (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) سنگ اندازی سامانه‌های متعدد دولت الکترونیک پیش پای کسب وکار‌ها  دلیل کاهش شدید قیمت نات کوین چیست؟ حقوق اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ بازنشستگان کشوری واریز شد نحوه انتقال نات‌کوین از ربات تلگرام به کیف‌ پول و فروش آن + روش استیک‌کردن یا سرمایه‌گذاری کشف و توقیف ۲۱ تن پای مرغ غیربهداشتی در مشهد | در خرید گوشت چرخ‌کرده دقت کنید  در خواست اتاق اصناف مشهد از واحد‌های صنفی برای کمک به سیل‌زدگان استان ایران خودرو محصولات هایما را گران کرد+ جدول (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دلار در آستانه ورود به کانال ۵۶ هزار تومان (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) توزیع ۲۲ هزار تن انواع کود‌های یارانه‌ای بین کشاورزان خراسان رضوی طی سال جاری آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در خراسان‌رضوی | افزایش ۱۷ درصدی قیمت خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان سودای صعود در روز‌های رکود بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایجاد خسارت در بخش کشاورزی بر اثر سیلاب در مشهد دعوت از نیروگاه‌ها برای عرضه برق تولیدی در بورس
سرخط خبرها

وزیر کشور: فروش اوراق سلف نفتی نیازمند اقناع سازی

  • کد خبر: ۳۹۳۴۵
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۶
وزیر کشور: فروش اوراق سلف نفتی نیازمند اقناع سازی
وزیر کشور با بیان اینکه رسانه‌های خارجی در این چند روز به دنبال تحریک و تهییج در بازار بورس هستند، گفت:‌ این رسانه‌ها مردم را به فروش سهام خود در بازار بورس تحریک می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، «عبدالرضا رحمانی فضلی» روز دوشنبه در حاشیه پنجاه و پنجمین نشست ستاد اطلاع رسانی اقتصادی در جمع خبرنگاران افزود: چند موضوع در دستور کار امروز ستاد قرار داشت که یکی از آنان پیگیری حمایت از واحدهای تولیدی آسیب دیده از کرونا بود.

وزیر کشور ادامه داد: اصناف گزارش‌های خوبی در نشست ارائه کردند. مقرر شد ابعاد مختلف این موضوع بررسی کارشناسی و نتیجه این بررسی‌ها سپس به رئیس‌جمهوری ارائه شود تا وی با دستورات خود با سرعت، حمایت‌های لازم را تداوم دهند و ما هم با مشکلات واحدهای تولیدی مواجه نشویم.

رحمانی فضلی یکی از موضوعات دیگر مطرح شده در نشست امروز را بورس عنوان و تصریح کرد: سرمایه و استقبال مردمی در بازار بورس، تاکنون گام‌های بلندی در جذب نقدینگی و هدایت آن به همراه داشته است.

وی اضافه کرد: همه بورس‌ها در مواقعی و در بعضی شرایط و مقاطع دچار نوسان می‌شوند که پیش بینی‌های لازم این نوسانات باید از طریق کارشناسان انجام و جبران شود. گزارشی که امروز از بورس ارائه شد مناسب بود و باید از طریق کارشناسی‌های لازم این موضوع جبران شود.

رحمانی فضلی با تاکید بر انجام هماهنگی رسانه‌ای در موضوع بورس خاطرنشان کرد: همه رسانه‌ها به‌شکل کارشناسانه و دقیق باید به مساله بورس بپردازند تا افکار عمومی تهییج نشود.

وی افزود: رسانه‌های خارج از کشور بارها در این ۶ روز به دنبال تحریک و تهییج بازار بورس بودند و مردم را به فروش در بورس دعوت می‌کردند. با توجه به گزارش‌هایی که در دولت ارائه و تدابیر اندیشیده شده، بورس به‌دقت و به‌خوبی مدیریت می‌شود.

وزیر کشور درباره تامین منابع دارو گفت: یکی از بحث های امروز نشست ستاد هماهنگی اطلاع‌رسانی اقتصادی، دارو بود و وزارت بهداشت توضیحاتی در این زمینه ارائه کرد. با هماهنگی انجام شده وزارت بهداشت و بانک مرکزی برای تخصیص منابع دارو مشکلی نخواهد بود و وزارت بهداشت قول داد تا آخر سال هم مایحتاج تامین خواهد شد.

رحمانی فضلی گفت: نگاه جلسه ستاد هماهنگی اطلاع‌رسانی اقتصادی این است که بتوانیم همراه با افکار عمومی و ارتباطی که با مسئولان خواهیم داشت شرایط را به‌گونه‌ای هدایت کنیم که همه فعالیت‌های اقتصادی بستر طبیعی و کارشناسی خود را طی و به مردم هم اطلاع‌رسانی دقیق شود.

وزیر کشور درباره موضوع فروش نفت، اظهار کرد: هفته قبل ۲ طرح درباره نفت مطرح بود که یکی طرح فروش نفت مدت‌دار به میزان ۲۰۰ میلیون بشکه بود که این طرح در جلسه سران قوا مطرح و کلیات آن تصویب شد.

وی اضافه کرد: قرار شد در آیین‌نامه‌های اجرایی هم دقت لازم اعمال شود و این طرح هر وقت آماده شد، ارائه می‌شود.

رحمانی فضلی ادامه داد: طرح دیگر فروش اوراق سلف نفت بود که وزارت نفت مجوز قانونی آن را در بودجه دارد اما چون کمی به تاخیر افتاد و قبل از تایید نهایی شدن این موضوع اعلام شده بود، توقعی در بازار و مردم ایجاد کرد بنابراین از مسئولان خواسته شده در طرح‌های بزرگ این چنینی باید پیوست اطلاع‌رسانی برای اقناع‌سازی مردم داشته باشند تا مردم دچار بی‌ثباتی و ضعف تصمیم‌گیری در روابط اقتصادی خود نشوند.

وزیر کشور خاطر نشان کرد: دشمنان در رسانه‌ها به بی‌ثباتی را دامن می‌زنند که امیدواریم با اطلاع‌رسانی درست در همه مسائل بتوانیم شرایط کنونی اقتصادی را در افکار عمومی به بهترین شکل مدیریت کنیم.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->