نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد چرا هنگام شفق قطبی در آسمان رنگ‌های مختلف می‌بینیم؟ بالاخره آپدیت One UI ۶.۱ برای گلکسی A۵۴ منتشر شد بازی پابجی در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با نرخ ۱۲۰ فریم اجرا می‌شوند طرح عربستان برای ساخت طولانی‌ترین استخر معلق جهان در پروژه نئوم! + عکس اولین دریافت‌کننده کلیه خوک در جهان، بعد از دو ماه درگذشت
سرخط خبرها

وب سایت فری پیک freepik.com از دسترس ایرانیان خارج شد+ معرفی سایت‌های جایگزین

  • کد خبر: ۴۱۱۹۵
  • ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
وب سایت فری پیک freepik.com از دسترس ایرانیان خارج شد+ معرفی سایت‌های جایگزین
وب سایت فری پیک (Freepik.com) که یک موتور جستجوی گرافیکی برای دسترسی به منابع باکیفیت از جمله تصاویر، وکتور، آیکن و یا فایل‌های لایه باز ارائه می‌داد و مرجع بسیاری از طراحان ایرانی است. اما هم اکنون این وب سایت مانع از دسترسی کاربران ایرانی به سایت خود شده است. به همین دلیل لیستی از وب سایت‌هایی را معرفی می‌کنیم که می‌توانند جایگزین مناسبی برای سایت فری پیک باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، وب سایت فری پیک (Freepik.com) که یک موتور جستجوی گرافیکی برای دسترسی به منابع باکیفیت از جمله تصاویر، وکتور، آیکن و یا فایل‌های لایه باز ارائه می‌داد و مرجع بسیاری از طراحان ایرانی است. خدمات و محصولات سایت فری پیک در حال حاضر در چهار چوب تولید محتوا‌های گرافیکی برای مخاطبان سراسر دنیاست که محبوبیت چشم گیری را در این چند سال به خود گرفته است و در این چند سال توانسته چندین میلیون طرح گرافیکی را دنیای وب منتشر کند. اما هم اکنون کاربران ایرانی با‌ای پی ایران امکان استفاده از این سایت را دیگر ندارند.

در اینجا چند سایت رایگان برای دانلود وکتور و طرح‌های لایه باز به شما معرفی می‌کنیم.

 

سایت Vecteezy

 

https://www.vecteezy.com/

 

سایت All Free Download

 

https://all-free-download.com/free-vectors/

 

سایت FreeVectors

https://www.freevectors.net/

سایت ۱۰۰۱Free Downloads

www.1001freedownloads.com/free-vectors/

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->