تمدید ثبت نام خودرو‌های وارداتی تا روز شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) واعظ‌زاده، مدیر عامل جدید شرکت پدیده کیست؟ + سوابق گزارشی از وجود سکه‌های تقلبی در بازار مشهد نداریم بورس در کما | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) برادران: مالیات طلا فقط مربوط به اجرت است خراسان رضوی، در صدر میزان بازرسی از واحد‌های صنفی اصناف کشور طلا وارد مسیر نزولی شد (امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لاستیک گران شد + جزئیات نحوه خرید لاستیک دولتی (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امروز از اولین عرضه‌اولیه سال ۱۴۰۳ جا نمانید + زمان ثبت سفارش (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فایل‌های متنوع اجاره در محله جانباز مشهد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) دیدار استاندار خراسان‌رضوی با یک هیئت سرمایه‌گذاری از کشور عمان | ضرورت سرمایه‌گذاری در حوزه زائران توافق صنف طلا با ثبت آمار معاملات و حمل در سامانه جامع تجارت چرا ثبت اطلاعات طلافروشان در سامانه جامع تجارت الزامی شد؟ حباب سکه به کاهش نرخ دلار واکنش نشان نداد! + جدول (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیاتی از تعطیلی رسمی جمعه و شنبه + فیلم «تعهد ارزی» و «کمبود واگن‌های باری» فصل مشترکِ دغدغه‌های صادرکنندگان خراسان رضوی قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) میزان مالیات پرداختی اصناف در هر سال چقدر است؟ + جدول مجرد‌ها هم می‌توانند یارانه خود را تفکیک کنند؟ علت کاهش و ماندگاری نرخ دلار در کانال ۵۹ هزار تومان چه بود؟ (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) وام ۱۸۵ میلیون تومانی بدون سود دریافت کنید + جزئیات محدودیت عجیب سایپا برای متقاضیان طرح پیش فروش خودرو (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) واعظ‌زاده مدیرعامل شرکت پدیده شد کاهش نرخ رشد پول در فروردین ماه ۱۴۰۳ گران‌فروشی در صدر تخلفات بانوان آرایشگر در مشهد | مهر و موم یک آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

شهروندان قبل از خرید لاستیک خودرو از قیمت مصوب اطلاع پیدا کنند

  • کد خبر: ۴۱۳۶۰
  • ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
  • ۱
شهروندان قبل از خرید لاستیک خودرو از قیمت مصوب اطلاع پیدا کنند
مسئول رسیدگی به شکایات سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: شهروندان قبل از خرید لاستیک خودرو از قیمت مصوب اطلاع پیدا کنند. با هرگونه تخلف در زنجیره تأمین و توزیع تایر به‌شدت برخورد می‌شود.
طنین همتی| شهرآرانیوز، مهدی مقدسی با اشاره به بازار آشفته لاستیک خودرو سبک و اهمیت نظارت و رسیدگی در این حوزه تصریح کرد: در ۵ ماه اول امسال ۱۹۳۳ بازرسی در حوزه لاستیک و تایر خودرو انجام دادیم که ۱۸۱ پرونده تخلف به ارزش ۴ میلیارد و ۵۷۲ میلیون ریال ثبت شده و به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است که عمده تخلفات مربوط به گران‌فروشی در حوزه لاستیک سبک بوده است.

وی گفت: در بخش تولید و نمایندگی‌های فروش لاستیک سبک آنچنان تخلفی نداشتیم، اما بیشتر تخلفات در حوزه توزیع است که شاهد عرضه این محصول تا ۲ برابر قیمت مصوب در بازار بودیم.

وی با اشاره به حساسیت این موضوع و در رأس قرارگرفتن نظارت‌ها در این بازار اظهار کرد: این فرصت برای کسانی که اقدام به خرید لاستیک کردند فراهم شده است که مراتب شکایات خود را به ما اعلام کنند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی شود و در صورت دریافت مبلغ اضافی، فروشنده متخلف مبلغ را به آن‌ها برگرداند.

مقدسی تأکید کرد: شهروندان قبل از خرید کالا‌ها از جمله لاستیک خودرو از مراجع و سایت‌های قانونی از جمله سامانه ۱۲۴ از قیمت مصوب اطلاع یابند و بعد اقدام به خرید کنند تا بعضی فروشنده‌ها از بی‌اطلاعی خریدار از قیمت‌ها سوءاستفاده نکنند و حتما فاکتور یا فیش واریزی را نزد خود داشته باشند تا در صورت تخلف، پیگیری ما با سهولت انجام شود.

وی ابزار کرد: مسلما ما در شبکه توزیع دچار مشکل هستیم، اما اگر مردم در این بخش حق خود بدانند که با پیگیری شکایات خود احقاق حق انجام خواهد شد، ما هم به‌طور جدی تا برگشت اضافه پرداختی، پیگیر شکایات این عزیزان هستیم تا در یک هفته به حق و حقوق خود برسند.

مسئول رسیدگی به شکایات سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی یادآور شد: صاحبان لاستیک‌فروشی‌ها، عمده‌فروشی و نمایندگی‌ها الزاما لاستیکی که تحویل می‌گیرند را باید در سامانه جامع انبار‌ها ثبت کنند و حتی حواله‌های ورود و خروج هم در این سامانه باید ثبت شود. همچنین این افراد در سامانه تجارت هم باید مشخصات خریداران را ثبت کنند، در غیر این صورت تسویه‌حساب این افراد تأیید نمی‌شود و برای گرفتن محموله‌های بعدی دچار مشکل می‌شوند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سید داود کاظمی اسگندانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
0
0
با سلام .بنده برج یازده نود وهشت چهارحلقه تایر ازتایر دولتی برای پیکان اینترنتی خرید کردم سه حلقش اومده هنوز یک سال شده که خبری از تایر من نشده پست میرم میگن نیومده اصلا جواب درست حسابی نمیدن لطفا رسیدگی کنید با تشکر
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->