کدام مدارس مشهد فردا شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است؟ + جزئیات تاکید استاندار خراسان رضوی بر رسیدگی فوری به آسیب‌دیدگان سیل در کلات آیا مدارس مشهد و خراسان رضوی فردا شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است؟ مردم خیابان سپاه ۶۹ مشهد پس از لایروبی چه درخواست‌هایی از مسئولان دارند؟ محور کاشمر-نیشابور بازگشایی شد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) توضیحات مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد در خصوص تخلیه چند منزل در خیابان هاشمیه ٩٣ مشهد دستور تخلیه منازل به ساکنان هاشمیه ۹۳ در مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم توضیحات فرماندار مشهد در رابطه با میزان ونحوه پرداخت خسارت سیل به آسيب ديدگان + فیلم سرویس‌دهی مترو مشهد تا ساعت ٢۴ | شهروندان از رفتن به تفرجگاه‌ها خودداری کنند (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ماموریت استاندار خراسان رضوی به دستگاه‌ها برای خسارات سیل هشدار مدیریت بحران خراسان رضوی: مردم مشهد از رفتن به ییلاقات طرقبه شاندیز اکیدا خودداری کنند هشدار هواشناسی مشهد و خراسان رضوی؛ بارش‌های شدید در آینده هم تکرار می‌شود (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال محدودیت‌های احتمالی تردد برای بارش باران طی روز‌های آتی در مشهد بنیاد مسکن: گروه‌های ارزیاب برای برآورد خسارت در محلات حادثه‌ دیده ناشی از سیل به محل اعزام می‌شوند ترافیک و کندی حرکت در پل انقلاب مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) روند خدمت‌رسانی شهرداری مشهد به شهروندان سیل زده ادامه دارد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اهدای یخچال و تلویزیون به خانواده‌های نیازمند آسیب‌دیده از سیل مشهد فرماندار مشهد: بارش سیلابی مشهد در ۵۰ سال گذشته کم سابقه بود ۳۰۰ پاکبان در ۳ شیفت مسیر‌های منتهی به حرم مطهر را پاکسازی می‌کنند + عکس آماده‌باش ۵۰۰ آتش‌نشان در مشهد تا روز یکشنبه (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرویس‌دهی منظم و فعال پایانه‌های مسافربری مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

برای نخستین بار در کشور طرح ترافیک یار محله در منطقه ۱۰ مشهد افتتاح شد

  • کد خبر: ۴۱۶۹۴
  • ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
برای نخستین بار در کشور طرح ترافیک یار محله در منطقه ۱۰ مشهد افتتاح شد
برای اولین بار در سطح کشور و با مشارکت پلیس راهور خراسان رضوی، شهرداری منطقه ده، سازمان اجتماعی فرهنگی و فرهنگسرای خانواده، طرح ترافیک یار محله در تقاطع بولوار اندیشه-شاهد این منطقه، افتتاح شد.

به گزارش شهرآرانیوز، برای اولین بار در سطح کشور و با مشارکت پلیس راهور خراسان رضوی، شهرداری منطقه ده، سازمان اجتماعی فرهنگی و فرهنگسرای خانواده، طرح ترافیک یار محله در تقاطع بولوار اندیشه-شاهد این منطقه، افتتاح شد.

افتتاح این طرح با حضور سرهنگ دهنوی رئیس پلیس راهور استان، حافظ شهردار منطقه ده و مدیران این منطقه، سرکارخانم مبارز مسوول فرهنگسرای خانواده و جمعی از اصحاب رسانه و شهروندان در این تقاطع افتتاح شد.

سرهنگ دهنوی در این نشست با بیان اینکه طرح ترافیک یاران محله برای اولین بار و به صورت پایلوت استانی با همکاری شهرداری منطقه ده در این منطقه افتتاح شد، اظهار کرد: اجرای این طرح با استفاده از ظرفیت‌ها و مشارکت‌های مردمی و به منظور ارتقای انضباط ترافیکی محلات همزمان با بازگشایی مدارس در منطقه آغاز شد.

وی ضمن تقدیر از همراهی و تعامل شهرداری منطقه ده در راستای اجرای این طرح، گفت: متاسفانه در حال حاضر دو گروه عابرین پیاده و موتور سیکلت سواران بیشترین حادثه را به خود اختصاص می‌دهند، به همین دلیل فعالیت فردی به عنوان ترافیک یار محله در جهت آگاه سازی و اطلاع رسانی به شهروندان، می‌تواند نقش موثری در کاهش تصادقات داشته باشد.

رئیس پلیس راهور استان خراسان رضوی افزود: هدف نهایی این طرح،   ایمنی و عبور و مرور و ارتقا فرهنگ ترافیک در سطح محلات می‌باشد که امیدواریم با هماهنگی ترافیک یاران محله و شهروندان به نتایج خوبی در این زمینه برسیم و این طرح به صورت کشوری اجرایی گردد.

احمد حافظ شهردار منطقه ۱۰ مشهدمقدس نیز در این نشست، اظهار کرد: انتخاب این منطقه به عنوان منطقه پایلوت اجرای طرح ترافیک یاران محله، اتفاق بسیار خوبی است و از تمامی ظرفیت‌های موجود در راستای اجر‌ای بهتر این طرح  استفاده میکنیم.

وی با بیان اینکه هدف این طرح کاهش سوانح رانندگی و افزایش فرهنگ ترافیکی شهروندان می‌باشد، افزود: امیدواریم با اجرای این طرح بتوانیم گام‌های تاثیرگذاری در این راستا برداریم.

شهردار منطقه ۱۰ مشهدمقدس با بیان اینکه هدف ما خدمت گذاری شایسته به مجاورین و زائرین امام رضا (ع) می‌باشد، گفت: امیدواریم با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و فعالیت اعضای شورای اجتماعی محلات منطقه، بتوانیم این طرح را به نحو موثری اجرایی کنیم.

حافظ درخصوص نحوه انتخاب ترافیک یاران محله، تصریح کرد: خوشبختانه شورای اجتماعی محلات این منطقه که از فعال‌ترین شورا‌های محلات هستند در این مورد با منطقه مشارکت داشته و از ۲۴ ترافیک یار انتخاب شده، ۲۲ نفر عضو شورای اجتماعی محلات بوده و ۲ نفر نیز از معتمدین منطقه هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->