ممنوعیت هرگونه افزایش شهریه در مدارس غیردولتی کشف ۲۶۰ کیلوگرم حشیش و تریاک در گناباد(۲۳ اردیبهشت) ریزش آوار ساختمان در مشهد یک فوتی و ۲ مصدوم برجای گذاشت+ عکس (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حداقل حقوق سربازان در سال ۱۴۰۳ چقدر است؟ شهردار یکی از مناطق شیراز به قتل رسید (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جمع آوری ۴۹۱ معتاد متجاهر و ۱۳۲ خرده فروش مواد مخدر در مشهد کشف و انهدام کارگاه بزرگ تولید سلاح جنگی و شکاری در اندیمشک اجرایی شدن همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از خرداد ۱۴۰۳ اخراج ۱۰۰ هزار تبعه خارجی از استان البرز شفق‌های قطبی چگونه تشکیل می‌شود؟ مصرف گل و حشیش چه تاثیری بر سلول‌های مغزی دارد؟ پرشدگی ۶۷ درصدی سد‌های کشور مرور دروس امتحانی از شبکه شاد به صورت رایگان جزئیات هدیه تأمین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان برای خرید کتاب + فیلم پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی و مشهد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم افزایش دما در استان تا اواسط هفته جاری رونمایی از سند رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال | سالانه ۵۱ هزار کودک در کشور دچار عفونت می‌شوند ۲۰۰ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی برای خراسان رضوی خریداری شد
سرخط خبرها

۲۵ هزار عملیات در آتش نشانی مشهد

  • کد خبر: ۴۲۷۴۲
  • ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
۲۵ هزار عملیات در آتش نشانی مشهد
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: میزان تماس‌های عملیاتی در ۱۲ ماه گذشته تاکنون ۲۵ هزار و ۵۷ مورد بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: میزان تماس‌های عملیاتی در ۱۲ ماه گذشته تاکنون ۲۵ هزار و ۵۷، تعداد تماس مزاحمی ۳۹۳ هزار و ۲۸۴ مورد، تماس اشتباهی ۱۸۷ هزار و چهار مورد، تعداد تماس مشاوره ۴۷ هزار و ۴۱۹ مورد و سایر تماس‌ها ۹۳ هزار و ۲۱۲ مورد بوده است.

امیر عزیزی در خصوص اقدامات سازمان آتش نشانی از ابتدای شهریور ماه سال ۹۸ تاکنون، اظهار کرد: در مشهد و حومه ۵۱ ایستگاه آتش نشانی فعالیت می‌کنند که ۵۰ ایستگاه فعال آن داخل محدوده شهری و یک مورد آن در پارک ملت مستقر شده است.
وی با بیان اینکه ۲۸۶ دستگاه ناوگان وظیفه خدمات رسانی را انجام می‌دهند، افزود: علاوه بر آن بالغ بر ۱۶ هزار و ۶۰۰ قلم تجهیز عملیاتی و تخصصی در ایستگاه‌های آتش نشانی وجود دارد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با بیان اینکه در طول این بازه زمانی ۷۴۵ هزار و ۹۷۶ مورد تماس در مرکز فرماندهی ۱۲۵ صورت گرفته، بیان کرد: این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش ۱۰ درصدی همراه بوده است.
عزیزی خاطرنشان کرد: مرکز فرماندهی ۱۲۵ به طور متوسط روزانه پاسخگوی حداقل دو هزار و ۴۴ تماس است. میزان تماس‌های عملیاتی در طول این بازه زمانی ۲۵ هزار و ۵۷، تعداد تماس مزاحمی ۳۹۳ هزار و ۲۸۴ مورد، تماس اشتباهی ۱۸۷ هزار و چهار مورد، تعداد تماس مشاوره ۴۷ هزار و ۴۱۹ مورد و سایر تماس‌ها ۹۳ هزار و ۲۱۲ مورد بوده است.
وی اضافه کرد: طی این مدت هفت هزار و ۹۰۲ مورد اطفا عملیات آتش سوزی، پنج هزار و ۹۳۷ مورد عملیات امداد و نجات و پنج هزار و ۸۵۱ مورد خدمات ایمنی صورت گرفته است.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد تصریح کرد: همچنین در این بازه زمانی مذکور بالغ بر ۴۶ درصد ماموریت‌های آتش نشانی در تصرف‌های مسکونی بوده، علاوه بر آن ۴۳ درصد عملیات‌های امداد و نجات مرتبط با آسانسور بوده است.
عزیزی با اشاره به اینکه به طور معمول در هر حادثه حضور حداقل چهار نیروی آتش نشان و یک خودرو عملیاتی صورت گرفته است، گفت: همچنین انجام بالغ بر هشت درصد ماموریت‌های آتش نشانی خارج از محدوده خدمات شهری بوده است.
وی با بیان اینکه تعداد شهروندان مصدوم شده در این مدت یک هزار و ۶۰۲ مورد بوده، اظهار کرد: همچنین تعداد فوتی‌ها ۱۱۹ نفر و تعداد شهروندان نجات یافته نیز هشت هزار و ۷۶۶ مورد بوده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->