اطلاعیه اتاق اصناف مشهد برای واحد‌های صنفی مشهد | الزام واحدهای صنفی به دریافت شناسه یکتا دو مشکل عمده در حوزه منابع آبی خراسان‌رضوی | مجوز‌هایی از جنس برداشت بیشترازظرفیت آبخوان‌ها جزئیات مبلغ و اقساط وام ودیعه‌مسکن اعلام شد | اقساط و سود وام ودیعه چقدر است؟  وام۶۰۰ میلیون تومانی برای ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + جزئیات جدال بورس با نرخ بهره | گزارش بازار سهام (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) پرفروش‌ترین موبایل‌های امروز کدامند؟ + جدول (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) اصلاح قیمت تخم مرغ ضروری است حباب ربع سکه رکورد زد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستور رئیس بانک مرکزی برای بررسی انتشار اطلاعات مالی مصاف ۵۵ کشور مقصد زعفران ایرانی برقراری پرواز‌های مشهد - ایلام بعد از یکسال امروز، امکان ثبت قرارداد‌های مسکونی در سامانه خودنویس مقدور نیست (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) متقاضیان برای خرید لاستیک خودرو «کد پیش‌ثبت‌نام» را اخذ کنند (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) متقاضیان سهام عدالت مراجعه حضوری نکنند!  نمایشگاه گل‌وگیاه مشهد از دوشنبه (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز به کار می‌کند رقم نجومی اجاره بها در احمدآباد مشهد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) چه کسانی می‌توانند دو بار وام ازدواج بگیرند؟ + جزئیات قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (شنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا بازار طلای مشهد امروز باز است؟ (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) روش دریافت سود سهام عدالت متوفیان | همه را یک‌جا دریافت کنید آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان | سقوط بیت‌کوین و اتریوم (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جدیدترین وضعیت بازار خودرو؛ سورن، دنا پلاس، شاهین، جک و هایما چقدر قیمت خورد؟ + جدول قیمت‌ها (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۶ میلیون واحد تقاضای مسکن از سال‌های گذشته باقی مانده است آغاز فروش قسطی لاستیک دلار آرام شد، قیمت دام زنده کاهشی!
سرخط خبرها

شرکت ابنیه پدیده هم بورسی می‌شود

  • کد خبر: ۴۳۹۱۳
  • ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
  • ۵
شرکت ابنیه پدیده هم بورسی می‌شود
در روزی که مجمع عمومی شرکت توسعه پدیده به‌نصاب نرسید، شرکت ابنیه و ساختمان پدیده سهامی‌عام شد.

به گزارش شهرآرانیوز، هفدهم شهریور بود که معاملات نماد «گشان» متعلق به شرکت توسعه گردشگری پدیده شاندیز در بازار فرابورس متوقف شد تا این شرکت بتواند در فرصتی که تا ۳۰ شهریور تعیین شد، برای رفع ابهام درباره شیوه افزایش سرمایه ۳۲ برابری شرکت و نیز برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده اقدام کند.

 

پیرو این اطلاعیه، دیروز مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت و نیز مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز برگزار شد. البته از آنجا که مجمع شرکت توسعه به حدنصاب ۵۰ درصدی سهام‌داران نرسید، برگزاری این مجمع به دور دوم موکول شد تا در دور دوم این مجمع طبق مواد۸۴ و۸۷ حداقل ۱۰ روز پس از دعوت اولیه در روزنامه کثیرالانتشار برگزار شود. اما بر اساس همین مواد قانونی، مجمع عمومی عادی شرکت ابنیه و ساختمان پدیده به‌رسمیت رسید، زیرا بیش از ۵۰ درصد این سهام به شرکت توسعه گردشگری پدیده تعلق دارد و نماینده تعیین‌شده ازسوی هیئت‌مدیره این شرکت در مجمع عمومی حضور داشت و این جلسه به‌نصاب قانونی رسید. مهم‌ترین مصوبه مجمع عمومی شرکت ابنیه و ساختمان پدیده روز گذشته تبدیل‌شدن این شرکت از سهامی‌خاص به سهامی‌عام و ورود آن به بازار سرمایه بود.

 

این خبر خوشحال‌کننده پیام‌هایی برای سهام‌داران دارد؛ از این پس معاملات این نماد بعد از طی تشریفات قانونی دیگر در سامانه سن‌آپ انجام نخواهد شد و وارد درگاه بازار سرمایه می‌شود و بی‌تردید ورود این سهام به بازار سرمایه به نقدشوندگی و گردش بیشتر معاملات کمک خواهد کرد. به‌گزارش روابط‌عمومی و بین‌الملل گروه شرکت‌های پدیده، بر اساس ماده۱۰۱ قانون تجارت، رئیس هیئت‌مدیره شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز به‌عنوان رئیس مجمع فوق‌العاده این شرکت انتخاب شد.

 

رضا رئیسی گفت: این مجمع فوق‌العاده برگزار شده است تا بر اساس قوانین و ضوابط سازمان بورس و اوراق بهادار کشور و قوانین تجارت، شرکت سهامی‌خاص پدیده شاندیز به سهامی‌عام تبدیل شود. وی افزود: این شرکت برای گشایش نماد خود در بازار سرمایه کشور و سازمان بورس و اوراق بهادار باید به شرکت سهامی‌عام تبدیل می‌شد و در این مجمع با حداکثر آرای سهام‌داران از سهامی‌خاص به سهامی‌عام تغییر یافت و اساسنامه جدید شرکت نیز مصوب شد.

 

رئیسی ادامه داد: اساسنامه جدید شرکت سهامی‌عام ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز مطابق با اساسنامه تیپ سازمان بورس و اوراق بهادار کشور و قانون تجارت نوشته شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
فاضل
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
1
8
سلام،ابنیه پدیده با چه نمادی و کی وارد بورس میشود..."؟
سید حسن حجازیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
0
1
لطفا وقتی خبر و یا گزارش می دهید تاریخ آن روز را درج کنید.
عيسي رسولي
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
واقعا جاي تاسف دارد كه پديده را به اين روز انداخته اند حالا معلوم نيست مسعول كيست
خسرو
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
0
0
ابنیه کی وارد بورس میشه ی تخمین یا تقریبی بگید
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
0
0
سلام... شهرآرای عزیز لطفا و خواهشا پیگیری کنید که چرا سهام ابنیه بعد از یکسال هنوز وارد بورس نشده. ممنون
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->