ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان
سرخط خبرها
در پایان مرحله دوم دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های بانوان

رکورد باشگاهی دونده مشهدی شکسته شد

  • کد خبر: ۴۴۰۲۲
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
رکورد باشگاهی دونده مشهدی شکسته شد
مرحله دوم مسابقات دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های بانوان با جابه‌جایی چندین رکورد ملی و باشگاهی به پایان رسید و در‌حالی‌که هیچ‌کدام از دختران مشهدی نتوانستند به طلا برسند، رکورد دستاربندان توسط دونده تیم اصفهانی شکسته شد.
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ مرحله دوم مسابقات دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های بانوان طی ۲ روز در مجموعه‌ورزشی آفتاب انقلاب برگزار شد. در این دوره از رقابت‌ها تیم‌های پلیمر خلیج فارس، دانشگاه آزاد اسلامی، فولاد‌مبارکه سپاهان اصفهان، سلکتور، دانشگاه یزد، هیئت تهران، هیئت قم، مازندران، کهگیلویه‌وبویر‌احمد، لرستان، خراسان جنوبی، هیئت سیستان‌وبلوچستان، هیئت هرمزگان، هیئت اصفهان، ناشنوایان، خراسان شمالی و مرکزی حضور دارند و خبری از تیم مشهدی نیست؛ اما مشهدی‌ها با پیراهن دیگر استان‌ها به میدان می‌روند و توانسته‌اند برای تیم‌های باشگاهی خود چندین مدال به ارمغان بیاورند. تیم فولاد‌مبارکه سپاهان پس از ۲ مرحله با ۲۴۱ امتیاز اول است، دانشگاه آزاد با ۱۹۰ امتیاز دوم و پلیمر خلیج فارس با حضور پرتعداد دوندگان استان با ۱۸۲ امتیاز در رده سوم این مسابقات حضور دارند. مرحله سوم و نهایی مسابقات بانوان ۱۲ و ۱۳ مهرماه در تهران برگزار می‌شود.


خبر بد برای مشهدی‌ها

حمیده جوان، مربی مشهدی ملی‌پوشان، که فصل پیش هدایت تیم شهرش را برعهده داشت، امسال با امضای قراردادی به تیم پلیمر خلیج‌فارس که متعلق به لرستان و خرم‌آباد است، پیوست. او چندین ملی‌پوش و قهرمان مشهدی را نیز به‌همراه خود به تیم پلیمر برد.

اما یکی از اتفاقاتی که چندان برای جوان و دونده‌اش خوشایند نبود، شکسته‌شدن رکورد باشگاهی ماده ۸۰۰ متر بود. در این دوره از مسابقات مریم محمودی از تیم فولاد‌مبارکه سپاهان اصفهان در ۸۰۰ متر با ثبت ۲:۱۳.۴۳ دقیقه ضمن کسب عنوان قهرمانی رکورد باشگاهی این ماده را بهبود بخشید. رکورد قبلی متعلق به تکتم دستاربندان، دونده مشهدی با زمان ۲:۱۴.۴۹ دقیقه بود و حالا او باید تلاش خود را چندبرابر کند تا دوباره رکورد این ماده را در اختیار بگیرد. او در ماده ۸۰۰ متر این رقابت‌ها پس از محمودی از خط پایان عبور کرد و زمان ۲:۱۵.۵۰ دقیقه را ثبت کرد. دستاربندان در مرحله اول توانسته بود قهرمان این ماده شود.


کسب ۹ مدال دومی و سومی توسط دوندگان خراسان

در ماده ۱۵۰۰ متر دستاربندان همچون مرحله گذشته با لباس پلیمر به نایب‌قهرمانی رسید. حدیثه رئوف، دونده مشهدی دیگر از پلیمرخلیج فارس نیز در رده سوم این ماده قرار گرفت. دوی ۳۰۰۰ متر با‌مانع نیز در‌حالی به پایان رسید که ۲ دونده مشهدی دیگر یعنی فاطمه سیما‌شادکام و سمیرا خداترس از تیم پلیمر به‌عنوان نفر دوم و سوم این رقابت شناخته شدند. تیم ۴‌در‌۴۰۰ متر امدادی پلیمر خلیج فارس با حضور ۳ دونده از استان یعنی زهرا مرادی، تکتم دستاربندان و حدیثه رئوف پس از سپاهان به عنوان نایب‌قهرمانی این ماده رسید.
 
در ماده ۴‌در‌۱۰۰ متر امدادی نیز تیم پلیمر خلیج فارس پس از دانشگاه آزاد و سپاهان روی سکوی سومی ایستاد. حمیده اسماعیل‌نژاد، دونده سرعت خراسان، نیز در ماده دوی ۱۰۰متر به میدان رفت که بازهم نتوانست بر فرزانه فصیحی غلبه کند و به‌عنوان نفر دوم از خط پایان عبور کرد. یک مدال نقره دیگر نیز از‌سوی مشهدی‌ها برای پلیمر کسب شد و زهرا مرادی در دوی ۴۰۰متر به نایب‌قهرمانی رسید.


رکورد‌های دیگری که شکست

رکوردشکنی زنان در مرحله اول و دوم قهرمانی باشگاه‌ها در‌حالی اتفاق افتاد که آن‌ها چندین‌ماه به‌دلیل شیوع ویروس کرونا در مسابقه‌ای شرکت نکرده بودند. در ادامه ژاله کاردان در پرتاب دیسک با ثبت نتیجه ۵۰.۴۳ رکورد باشگاهی این ماده را که پیش‌از‌این با ۵۰.۰۶ در اختیار خودش بود، ارتقا داد. علاوه‌بر‌این تیم سپاهان اصفهان در ماده ۴در۴۰۰متر امدادی زمان ۳:۵۲.۳۷ را ثبت کرد و رکورد ملی و باشگاهی این ماده را که پیش‌از‌این با حد نصاب ۳:۵۳.۷۸ در اختیار دانشگاه آزاد بود، بهبود بخشید. مهسا میرزاطیبی در پرش با نیزه برای اولین‌بار در تاریخ زنان ایران از مانع چهارمتری عبور کرد و رکورد ملی و باشگاهی این ماده را بار دیگر شکست. ریحانه آرانی نیز در پرتاب چکش حد نصاب ۵۷.۱۵ را ثبت کرد و رکورد ملی و باشگاهی این ماده را شکست. این رکوردشکنی‌ها پس از تأیید تست دوپینگ ثبت می‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->