حملات هوایی سنگین رژیم صهیونیستی به شرق لبنان + فیلم (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب فلسطین اشغالی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تاکید مخبر بر بسیج همه‌جانبه امکانات برای کمک به سیل‌زدگان خراسان رضوی هنیه: نابودی رژیم اشغالگر حتمی است رسانه‌های رژیم صهیونیستی: ۱۵ نظامی در شمال غزه زخمی شدند (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) مراسم بیست و نهمین سالگرد شهادت دکتر «سید محمدعلی نقوی» در مشهد برگزار شد بلینکن: آمریکا حملات اوکراین به خاک روسیه را تشویق نمی‌کند قسام از لبنان پادگان «لیمان» را موشک‌باران کرد گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه ترکیه با هنیه درباره تحولات غزه سردار قاآنی: غزه، اسرائیل و آمریکا را به ذلت کشانده است موضع چین در خصوص سالگرد «روز نکبت» عملیات هماهنگ گروه‌های مقاومت علیه صهیونیست‌ها در نوار غزه سوءقصد به جان نخست‌وزیر اسلواکی+ فیلم جزئیات عملیات نیرو‌های مسلح یمن در دریای سرخ وزیر خارجه هند به تهدید‌های آمریکا در مورد توافق چابهار پاسخ داد کدام ادارات و سازمان‌ها شنبه‌ها تعطیل نیستند؟ وزیر راه از افتتاح راه‌آهن رشت- کاسپین با حضور رئیس‌جمهور خبر داد سه مصوبه مهم امروز (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیئت وزیران از زبان سخنگوی دولت تأکید رئیسی بر رفع دغدغه‌های مردم به‌عنوان سرمایه‌گذار و رکن اصلی بورس جداول بودجه سال ۱۴۰۳ اصلاح شد (۲۶ اردیبهشت)
سرخط خبرها

نمایندگان مجلس درباره گزینه پیشنهادی وزارت صمت چه گفتند؟

  • کد خبر: ۴۴۵۴۹
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
نمایندگان مجلس درباره گزینه پیشنهادی وزارت صمت چه گفتند؟
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی رزم حسینی را گزینه‌ای مناسب برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت دانست و تاکید کرد: گزینه پیشنهادی وزارت صمت توانایی سامان دادن به شرایط موجود این وزارتخانه را دارد.
به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام محمد باقری بنایی درباره رویکرد کلی مجلس شورای اسلامی نسبت به وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: سوابق عملکرد رزم حسینی به عنوان استاندار کرمان و خراسان رضوی بسیار خوب بوده و از دیگر مدیران در این سمت بهتر عمل کرده است.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تجارب رزم حسینی در دولت گفت: گزینه پیشنهادی وزارت صمت اگر برنامه‌ریزی درستی برای زمان باقی مانده داشته باشد، ایشان با مسئولیت پذیری که دارد، نتایج خوبی را در حوزه‌های کاری وزارت صنعت، معدن و تجارت رقم بزند.

سید غنی نظری خانقاه هم با اشاره به معرفی علیرضا رزم‌حسینی به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به مجلس گفت: رزم حسینی مدیر توانمندی است و این موضوع را نمایندگان دو استان خراسان‌رضوی و کرمان که با ایشان به عنوان استاندار ارتباط داشتند، تایید کردند.

رزم حسینی با حضور در کمیسیون‌ها برنامه‌های خود را تشریح می‌کند

وی افزود: بر اساس بررسی‌هایی که بر روی سوابق اجرایی گزینه پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام دادم، احساس می‌کنم که رزم‌حسینی مدیر توانمندی است و به احتمال زیاد مجلس به ایشان رای اعتماد می‌دهد.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزیر پیشنهادی در روز‌های آینده در کمیسیون‌های تخصصی حضور پیدا می‌کند تا برنامه‌های اجرایی خود را برای تصدی وزارت صمت ارائه و نظر مثبت نمایندگان را جلب کند.
 
حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» رییس‌جمهوری روز سه‌شنبه در نامه‌ای به مجلس شورای اسلامی «علیرضا رزم‌حسینی» را به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت معرفی کرد.

رزم حسینی در دولت تدبیر و امید استاندار استان‌های خراسان رضوی و کرمان بوده است. او از فرماندهان لشکر ثارالله در هشت سال دفاع مقدس و نیز قائم مقام شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی در مقطعی از دفاع مقدس بود و یکی از افتخاراتش ایثارگری و دریافت نشان فتح است.

رزم‌حسینی سابقه مدیریت چند شرکت بزرگ، عضویت در هیات مدیره چند واحد تولیدی و فعالیت‌های بازرگانی را در کارنامه خود دارد. او عضو هیات مدیره چند واحد معدنی بوده و با امور صنعت، معدن و تجارت آشنایی کامل دارد.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->