پشت‌پرده عجیب تخفیف‌های شگفت‌انگیز مکمل‌ها در داروخانه‌‌ها صرف ۷ درصد از تولید ناخالص داخلی برای جبران خسارت تصادفات جاده‌ای چهار مسیر اصلی در مشهد بر اثر سیلاب همچنان مسدود است (۲۶ اردیبهشت) افزایش تعداد فوتی‌های سیل مشهد به ۴ نفر (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش‌های رگباری تا دوشنبه + فیلم سیل در مشهد | تعداد جانباختگان مشهد به ۵ نفر رسید (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کم‌خونی یکی از بیماری‌های شایع در کودکان اهدای اعضای نوجوان مرگ‌مغزی در مشهد، نجات‌بخش زندگی ۷ بیمار شد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | لحظه پیداکردن دو جان‌باخته سیلاب در پل انقلاب مشهد فوت دو شهروند در سیلاب میدان انقلاب مشهد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم اورژانس مشهد: ۱۳ شهروند در پی جاری شدن سیلاب مصدوم شدند رئیس سازمان حج: زمان ثبت‌نام عمره هنوز معلوم نیست | پیشاپیش عذرخواهی می‌کنیم! ۸ راهکار برای مقابله با سختی‌های زندگی دیوان عدالت هم شکایت بازنشستگان در مورد افزایش مستمری‌ها را رد کرد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بهترین رژیم غذایی برای آرتریت یا التهاب مفاصل کدام است؟ بهترین شیوه تربیتی برای مقابله با فحاشی کودکان پیامدهای استفاده از تلفن همراه در سلامت کودکان مستمری فروردین‌ماه مددجویان سازمان بهزیستی پرداخت می‌شود
سرخط خبرها

۴۰۰ نانوایی متخلف در خراسان رضوی مهروموم شد

  • کد خبر: ۴۵۳۵۰
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲
۴۰۰ نانوایی متخلف در خراسان رضوی مهروموم شد
مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیش از ۴۰۰ نانوایی از اسفندماه سال گذشته تاکنون همگام با شیوع بیماری کرونا به‌علت رعایت‌نکردن پروتکل‌های بهداشتی مهروموم شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیش از ۴۰۰ نانوایی از اسفندماه سال گذشته تاکنون همگام با شیوع بیماری کرونا به علت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی مهر و موم شد.

علی اصغر حسنی افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون حدود ۳۵ هزار بازدید بازرسان دانشگاه علوم پزشکی مشهد از نانوایی‌های فعال در مناطق زیر پوشش این دانشگاه انجام شده و بیش از سه هزار و ۸۲۰ نانوایی به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی اخطار کتبی گرفته‌ و  هزار و ۶۰ مورد از آنها به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.
وی اضافه کرد: در حال حاضر حدود چهار هزار نانوایی در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در استان خراسان رضوی دایر است.

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: برای پیشگیری از شیوع کرونا می‌بایست تا حد امکان از تبادل پول نقد در نانوایی ها خودداری شود و  پرداخت هزینه نان با استفاده از کارتخوان و توسط خود خریدار انجام گیرد.
حسنی افزود: در هر نانوایی باید یک فروشنده برای دریافت وجه به کار گرفته شود و این فرد به هیچ عنوان نباید در کار تهیه و توزیع نان دخالت داشته باشد.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیش از پنج میلیون نفر از جمعیت ۶ و نیم میلیونی استان خراسان رضوی را زیر پوشش دارد و به بقیه جمعیت استان در قالب دانشکده و دانشگاههای علوم پزشکی گناباد، سبزوار، تربت‌حیدریه، تربت‌جام و نیشابور خدمات‌رسانی می‌شود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->