نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار مدافع پرسپولیس در سیرجان صادقی در استخر مصدوم شد؟ تکذیب خرید تیام توسط استقلال
سرخط خبرها

هشدار خطرناک شیخ دیاباته به استقلال

  • کد خبر: ۴۵۳۶۶
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸
هشدار خطرناک شیخ دیاباته به استقلال
شیخ دیاباته دیگر طاقت بد قولی های باشگاه استقلال را ندارد و اگر تا زمان تعیین شده باقی مطالباتش را نگیرد از استقلال جدا خواهد شد. این تهدید جدی تر از هر زمان دیگر است.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز،باشگاه استقلال باید به سرعت در راستای پرداخت مطالبات شیخ دیاباته اقدام کند، وگرنه این بازیکن قراردادش را فسخ می‌کند و از استقلال می‌رود.

درحالی که سعادتمند مدعی شده بود بخش اعظمی از بدهی شیخ پرداخت شده، اما این بازیکن در هفته‌های گذشته فقط ۱۰۰ هزار دلار از حقوق خود را دریافت کرده است و منتظر است الباقی قراردادش را استقلال را دریافت کند. شیخ ۴۳۸ هزار دلار از باشگاه استقلال طلب دارد که اگر ۱۰۰ هزار دلار آن را کم کنیم ۳۳۸ هزار دلار دیگر از طلب او باقی می‌ماند که معادل ریالی آن بیش از ۱۰ میلیارد تومان خواهد شد.
 
دیاباته در گفت و گوی کوتاهی خبر تهدید وکیل خود را تایید و اعلام کرد: «هر موضعی که وکیلم می‌گیرد درست است. من از باشگاه استقلال مبالغ زیادی طلب دارم و منتظرم این طلب پرداخت شود.» درهمین راستا قیم، معاون بین الملل باشگاه استقلال نیز به هیات مدیره باشگاه استقلال هشدار داده که هرچه سریعتر به این مشکل رسیدگی کنند وگرنه این بازیکن از استقلال جدا می‌شود. در گزارش معاون بین الملل باشگاه استقلال به هیات مدیره اعلام شده که ایجنت دیاباته اعلام کرده که در صورت عدم پرداخت بقیه مطالبات وی این بازیکن می‌تواند یکطرفه قرارداد خود را فسخ کند. حال باید دید مددی که به تازگی بر مسند مدیریت باشگاه استقلال نشسته چه تصمیمی برای آینده خواهد گرفت و آیا می‌تواند این بازیکن را حفظ کند؟!
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->