لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد اولین تصاویر از فصل دوم سریال «آخرینِ ما» (The Last of Us) شواهد جیمز وب برای اثبات حیات فرازمینی کافی نیست هشدار به کاربران اندروید: اطلاعاتتان در خطر است! | صاحبان شیائومی بیشتر مراقب باشند! از Pixel 8a چه می‌دانیم؟ | افشای همه مشخصات گوشی جدید گوگل، پیش از رونمایی معرفی بازی «گربه‌ها و سوپ» (cats & soup) + دانلود اندروید و IOS مایکروسافت: پلیس آمریکا حق ندارد از Azure برای تشخیص چهره استفاده کند مشخصات Poco F6 Pro فاش شد انتشار تصاویر Xperia 1 IV، آخرین پرچمدار سونی از ماکت‌های لورفته خانواده iPhone 16 چه می‌فهمیم؟ پیکر شهید تازه‌تفحص‌شده دفاع مقدس در گلزار شهدای مشهد به خاک سپرده شد + عکس برای بازی Hellblade II چه سیستمی نیاز دارید؟ قابلیت‌های جدید استوری در اینستاگرام + جزئیات موتور جستجوی ChatGPT به میدان می‌آید یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است
سرخط خبرها

قابلیت های ۴نسخه آیفون ۱۲با فناوری 5G

  • کد خبر: ۴۶۸۰۰
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
قابلیت های ۴نسخه آیفون ۱۲با فناوری 5G
اپل در یک مراسم آنلاین از ۴ نسخه آیفون ۱۲ رونمایی کرد که قیمت آنها از ۷۰۰ تا ۱۱۰۰ دلار است و علاوه بر فناوری ۵G دارای دوربین های ارتقایافته هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، این سری شامل ۴ دستگاه مجهز به فناوری نسل پنجم اینترنت همراه است که قیمت آنها از ۷۰۰ تا ۱۱۰۰ دلار اعلام شده است.

سری دستگاه های جدید اپل شامل آیفون ۱۲ با نمایشگر ۶.۱ اینچی و قیمت ۸۰۰ دلار است.  یک آیفون ۱۲ مینی با نمایشگر ۵.۴ اینچی و قیمت ۷۰۰ دلار نیز عرضه می شود. در کنار این دو دستگاه اپل دو دستگاه رده بالاتر آیفون ۱۲ پرو با دوربین های قدرتمند و قیمت  هزار دلار و همچنین آیفون ۱۲ پرو مکس با نمایشگر ۶.۷ اینچی و قیمت ۱۱۰۰ دلار رونمایی کرد.

 

این شرکت ادعا می کند استحکام این موبایل ها از نسخه های قبلی بیشتر است.به نوشته دیلی میل طراحی این دستگاه دارای گوشه های گرد و

مشابه آی پد پرو است. همچنین سری آیفون ۱۲ دارای یک پوشش سرامیکی است که از تمام شیشه های موبایل موجود در بازار مقاوم تر است.به این ترتیب دستگاه نسبت به گرما و الکتریسیته نفوذ ناپذیر می شود و در برابر افتادن نیز مقاوم تر خواهد بود.

 

۲ دوربین پشتی این دستگاه ها ۱۲مگاپیکسلی هستند و نسبت به نسخه های قبل ارتقا یافته اند.همچنین آیفون ۱۲ و آیفون۱۲ مینی در ۵ رنگ آبی، سبز، سیاه، سفید و قرمز عرضه می شوند.

 

در این مراسم اپل اعلام کرد از این پس همراه آیفون های جدید آداپتورهای شارژ را نمی فروشد. به این ترتیب جعبه های دستگاه کوچکتر می شود و حمل ونقل آن کمتر به محیط زیست آسی می رساند. البته آداپتورهای شارژبه طور جداگانه با قیمت ۲۰ و ۵۰ دلار فروخته می شوند.

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->