یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین پیشنهاد علی کریمی برای ماندن در استقلال

  • کد خبر: ۴۸۱۳۶
  • ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
آخرین پیشنهاد علی کریمی برای ماندن در استقلال
باشگاه استقلال به‌طور‌جدی تلاش می‌کند بار دیگر علی کریمی را به ترکیب تیم خود اضافه کند؛ اما به نظر می‌رسد پیشنهاد یکی از باشگاه‌های شهرستانی برای به‌خدمت‌گرفتن دوباره این بازیکن کمی تلاش‌های باشگاه استقلال را بی‌اثر کرده است.
علی رحیمی | شهرآرانیوز؛ علی کریمی در مذاکره‌ای که با باشگاه استقلال داشته است، به این نکته اشاره کرده که تیم خواهان او قبول کرده است برای یک فصل به او ۲۰‌میلیارد تومان دستمزد بدهد. البته علی کریمی به باشگاه استقلال گفته از آن‌ها انتظار دریافت این مبلغ را ندارد، اما آبی‌ها پیشنهادی که برای عقد قرارداد به او می‌دهند، باید به پیشنهاد باشگاه شهرستانی نزدیک و اختلاف زیاد نباشد.
 
بدون‌شک پرداخت این عدد یا عددی نزدیک به این توازن پرداخت دستمزد در جمع آبی‌ها را از بین می‌برد و حاشیه‌هایی در اردوی تیم آبی ایجاد می‌کند؛ به‌ویژه که بازیکنان خیلی زود متوجه قرارداد‌های هم می‌شوند. محمود فکری هم بر این عقیده است که عقد قرارداد با علی کریمی نباید موجب ایجاد حاشیه در اردوی تیم آبی شود. البته سرمربی استقلال تأکید زیادی به حفظ علی کریمی دارد و بر این عقیده است که علی کریمی متفاوت با هافبک‌هایی است که اکنون استقلال در اختیار دارد. هافبک‌های استقلال در‌حال حاضر بیشتر تدافعی هستند، اما علی کریمی، هافبکی است که روبه‌جلو حرکت می‌کند و شم گل‌زنی دارد.
 
استقلال برای حل این بحران تصمیم گرفته است یک آپارتمان، خارج از قرارداد به علی کریمی بدهد به انضمام قرارداد ریالی. باید منتظر ماند و دید که واکنش علی کریمی به این پیشنهاد چه خواهد بود؛ البته طبیعی است که این مذاکرات همچنان ادامه داشته باشد، به‌ویژه از‌سوی بازیکن تا باشگاه متقاعد شود خواسته‌های مالی بازیکن را برآورده کند. جالب اینکه علی کریمی هر گاه با باشگاه استقلال وارد مذاکره می‌شود، از پیشنهاد باشگاه شهرستانی حرف می‌زند که البته وجود خارجی دارد. جالب اینکه علی کریمی به این باشگاه شهرستانی هم وعده عقد قرارداد را داده است، اما زمانی تصمیم به امضای قرارداد می‌گیرد که تکلیف قراردادش با استقلال مشخص شود.

برخی البته پیشنهاد بیست‌میلیاردی علی کریمی به استقلال را تکذیب کرده‌اند و این تکذیبیه درست است؛ به این خاطر که علی کریمی از باشگاه استقلال طلب ۲۰‌میلیارد تومان دستمزد را نکرده است. علی کریمی به باشگاه استقلال گفته از یکی از تیم‌های شهرستانی پیشنهاد بیست‌میلیارد‌تومانی برای بازی دارد. صحبت‌ها بر این است که علی کریمی روی عدد ۱۲‌میلیارد تومان با استقلال موافق است، اما اعلام کرده که ۶‌میلیارد تومان از این پول را نقد می‌خواهد.


وعده باشگاه استقلال به محمود فکری

جالب است بدانید باشگاه استقلال به محمود فکری وعده داده علاوه بر بازگرداندن علی کریمی، میلیچ هم به اردوی تیم آبی باز خواهد گشت. البته از روزی که محمد نادری با استقلال قرارداد بسته است، محمود فکری خیلی روی بازگشت میلیچ تأکید ندارد؛ به‌ویژه که هم‌اکنون استقلال ۳ بازیکن در جناح چپ خط دفاعی دارد و در صورت بازگشت میلیچ، یکی از بازیکنان فعلی باید اردوی تیم آبی را ترک کند. احتمالا این بازیکن میلاد زکی‌پور خواهد بود، چون متین کریم‌زاده و محمد نادری در فصل جدید به خدمت گرفته شده‌اند.
 
در‌عین‌حال طبیعی است که محمود فکری خیلی موافق بازگشت میلیچ نباشد، به این خاطر که قرارداد میلیچ دلاری است و می‌تواند درآمد‌های ریالی باشگاه استقلال را به حداقل برساند و این باشگاه را در پرداخت دستمزد دیگر‌بازیکنان با مشکل مواجه کند. تمرینات استقلال به‌طور‌جدی زیر‌نظر محمود فکری ادامه دارد و دیروز این تیم در ادامه بازی‌های دوستانه با شهرداری آستارا بازی کرد. استقلال با محمود فکری قصد دارد با سیستم ۳.۵.۲ همانند دوره استراماچونی بازی کند و مشخص‌شدن تکلیف علی کریمی و میلیچ، تکلیف کادر فنی تیم آبی را مشخص خواهد کرد. هرچند بعید به نظر می‌رسد محمود فکری در هفته ابتدایی به این نفرات میدان دهد. به این خاطر که آن‌ها روز‌هایی متمادی از دوران آماده‌سازی را از دست داده‌اند و شاید در شروع با استقلال با مشکل بدنی مواجه باشند.
 
کادر مدیریتی باشگاه استقلال البته برای تحقق وعده‌های خود کار سختی را پیش‌رو دارد و مهم‌ترین گام در روز‌های پیش‌رو، پرداخت همه بدهی‌ها و باز‌کردن پنجره نقل‌و‌انتقالات تابستانی است. در‌غیر‌این‌صورت همه بازیکنان جدید برای حضور در اردوی تیم آبی با مشکل مواجه خواهند شد. متین کریم‌زاده، بابک مرادی، مهدی مهدی‌پور، محمد‌حسین مرادمند، سید‌احمد موسوی، محمد نادری، رشید مظاهری و امیر‌حسین نیک‌پور بازیکنان جدیدی هستند که به اردوی تیم آبی ملحق شده‌اند؛ اما همه این‌ها زمانی حضورشان در استقلال قطعی خواهد شد که پنجره نقل‌و‌انتقالات به روی باشگاه استقلال باز شود. در‌غیر‌این‌صورت تیم آبی در هفته نخست باید با نفرات سابق به میدان برود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->