سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی کشور در مشهد به کار خود پایان داد ثبت نام تسهیلات اقتصاد دیجیتال آغاز شد زمان رونمایی از نینتندو سوییچ ۲ رسما اعلام شد جزئیاتی جدید از پردازنده گرافیکی پلی استیشن ۵ پرو پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ با هوش مصنوعی شارژدهی گلکسی S۲۵ ده درصد بهتر می‌شود انتقال داده‌های دستگاه اندروید قبلی به دستگاه‌ اندرویدی جدید سریع‌تر می‌شود افشای مشخصات اولیهٔ Xiaomi 15 Pro ویدئو | ربات اپتیموس تسلا، مشغول کار در کارخانه خانواده آیفون ۱۷ یک عضو «اسلیم» خواهد داشت تراکنش‌های بیت‌کوین میلیاردی شد اولین تریلر از حضور شخصیت «هوملندر» در بازی «مورتال کمبت ۱» (Mortal Kombat 1) لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد اولین تصاویر از فصل دوم سریال «آخرینِ ما» (The Last of Us) شواهد جیمز وب برای اثبات حیات فرازمینی کافی نیست هشدار به کاربران اندروید: اطلاعاتتان در خطر است! | صاحبان شیائومی بیشتر مراقب باشند! از Pixel 8a چه می‌دانیم؟ | افشای همه مشخصات گوشی جدید گوگل، پیش از رونمایی معرفی بازی «گربه‌ها و سوپ» (cats & soup) + دانلود اندروید و IOS مایکروسافت: پلیس آمریکا حق ندارد از Azure برای تشخیص چهره استفاده کند مشخصات Poco F6 Pro فاش شد انتشار تصاویر Xperia 1 IV، آخرین پرچمدار سونی
سرخط خبرها

اولین ویدیو از کار با آیفون 12 مینی منتشر شد

  • کد خبر: ۴۸۴۴۵
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
اولین ویدیو از کار با آیفون 12 مینی منتشر شد
اپل، در رویداد معرفی آیفون‌ها از کوچک‌ترین آیفون امسال رونمایی کرد و حالا اولین تصاویر منتشرشده از ابعاد بسیار کوچک آن حکایت دارد.
به گزارش شهرآرانیوز، اپل، در روایداد مرسوم به Hi Speed،  تأکید کرد که پیش‌فروش آیفون 12 مینی و آیفون 12 پرو مکس، ۱۶ آبان ماه یعنی ۶ نوامبر آغاز خواهد شد و خریداران می‌توانند این گوشی‌ها را از ۲۳ آبان یعنی ۱۳ نوامبر تحویل بگیرند؛ اما اینفلوئنسر‌ها در یوتیوب موفق شده‌اند تا زودتر از موعد، آیفون 12 مینی را در اختیار داشته باشند. ویدیویی ۴۰ دقیقه‌ای توسط جورج بونیجی، اینفلوئنسر رومانیایی منتشر شده که این گوشی‌ها را نمایش داده است.  
 
اولین ویدیو از کار با آیفون 12 مینی منتشر شد
 
اولین ویدیو از کار با آیفون 12 مینی منتشر شد

در ویدئو منتشر شده ابعاد و اندازه آیفون 12 مینی با دیگر  برادران بزرگ‌تر خود، مقایسه شده است، بطوریکه حتی فناوری دوربین استفاده شده در آیفون 12 مینی و بهینه‌سازی ios ۱۴ را روی صفحه‌نمایش کوچک آیفون 12 مینی نیز شرح داده شده است. البته باید به این نکته اشاره کنیم که این ویدیو از یوتیوب حذف شده است.  

آیفون 12 مینی، از نمایشگری ۵،۴ اینچی و مجموعه‌ای از ویژگی‌های مشابه با آیفون 12 با صفحه‌نماش ۶،۱ اینچی بهره می‌برد. در واقع،  اپل در جریان رویداد خود، اعلام کرد که آیفون 12 مینی، دارای صفحه‌نمایشی بسیار بزرگتر و در عین‌حال، ابعادی کوچک‌تر نسبت به آیفون SE ۲۰۲۰ دارد و آن نیز به دلیل استفاده از حاشیه‌های بسیار کوچک‌تر امکان پذیر شده است؛ همچنین نمایشگر آیفون 12 مینی دارای رزولوشن ۱۰۸۰×۲۳۴۰ معادل ۴۷۶ پیکسل در هر اینچ و روشنایی ۱۲۰۰ نیتی است که طبق شایعات سامسونگ تولید پنل‌های اولد آن را برعهده دارد.
 
 
منبع:زومیت
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->