کشف لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع شهرستان فریمان (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حریق ۴۰ واحد در شهرک امامزاده ابراهیم شفت | آتش سوزی تلفات جانی نداشت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم چگونه شاد باشیم؟ اجازه گرفتن بچه‌ها برای بیرون رفتن از منزل آنچه پیش از نوجوانی باید به فرزندتان آموزش دهید چطور محیط اینترنت را برای کودکان امن کنیم؟ بازیگوشی والدین؛ قدمی مؤثر تا حال خوب فرزندان کشف و ضبط ۲ هزار و ۵۷۶ قلم کالای آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و تقلبی در مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش جان ۶ بیمار شد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در جست وجوی همسر همسان | درباره مراکز همسان گزینی که  می‌توانند شرایط یک زندگی پایدار را برای زوج‌ها فراهم کنند  با کودکان بدغذا چگونه رفتار کنیم؟ این وسایل را نباید در آشپزخانه نگهداری کنید فریب مردم با درج «بدون کلسترول» روی روغن‌های نباتی رایج‌ترین مشکلات سلامتی در میان آقایان چگونه اموال خود را پیش از مرگ به دیگری منتقل کنیم که مالیات کمتری دهیم؟ پیش‌بینی بارش باران در اغلب مناطق کشور طی امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) صبح خود را با این غذا‌ها شروع کنید تا در طول روز انرژی بیشتری داشته باشید چگونه مصرف‌گرایی زندگی شما را ویران می‌کند؟
سرخط خبرها

خرید و فروش اعضای بدن بیماران کرونایی صحت دارد؟

  • کد خبر: ۴۸۵۱۰
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴
  • ۱
خرید و فروش اعضای بدن بیماران کرونایی صحت دارد؟
رئیس مرکز پیوند و امور بیماری‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: مطالبی که در سایت‌های ضد انقلاب درباره خرید و فروش و تجارت اعضای بدن بیماران کرونا مطرح شده، به هیچ وجه صحت ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس مرکز پیوند و امور بیماری‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مطالبی که در سایت‌های ضد انقلاب درباره خرید و فروش و تجارت اعضای بدن بیماران کرونا مطرح شده، به هیچ وجه صحت ندارد.

 

مهدی شادنوش گفت: وزارت بهداشت به دقت شایعاتی که در زمینه تجارت و خرید و فروش اعضای بدن در فضای مجازی منتشر می شود را رصد می کند، حراست وزارت بهداشت نیز به دقت این شایعات و افرادی را که با بازنشر این مطالب به گسترش آن دامن می زنند، زیر نظر دارد.

 

وی گفت: بررسی های انجام شده نشان می دهد که این مطالب کذب از خارج از کشور فرستاده شده و هدف این شایعه سازان ایجاد التهاب، تشویش اذهان عمومی و ایجاد نارضایتی در جامعه است.

 

رئیس مرکز پیوند و امور بیماری های وزارت بهداشت افزود: هر گونه پیوند عضو در ایران در شبکه قانونی و تعریف شده رسمی در بیمارستان ها امکانپذیر است و خارج از آن اساسا انجام هیچ عمل پیوند عضوی امکانپذیر و عملیاتی نیست.

 

شادنوش ادامه داد: بعضی ها از آرامش ایجاد شده در کشور در حوزه پیوند عضو رضایت ندارد و به پخش و انتشار این شایعات اقدام می کنند، از طرفی هم، چون موضوع ترحم انگیزی است بدخواهانی تمایل دارند از این طریق عواطف مردم را تحریک و ایجاد نارضایتی کنند.

 

چندی پیش شایعه ای در فضای مجازی مبنی بر تجارت اعضای بدن بیماران کرونا در تبریز منتشر شد که با دستور دادستان عمومی و انقلاب تبریز، این شایعه پراکنان دستگیر شدند.

 

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
0
0
تو را هم فقط خدا میشناسه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->