مشهد، میزبان سومین همایش ملی مدیران خیریه دارالاکرام| بورسیه تحصیلی برای ۸ هزار دانش‌آموز نیازمند روایت مادر «یسنا دیدار»، از روز ناپدیدشدن دختر ۴ ساله‌اش + فیلم آخرین اخبار از عملیات جست‌وجوی «یسنا»، دختر گم‌شده ترکمن + ویدئو (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) این سبزی، کلیه‌ها را تصفیه و استخوان و دندان‌ها را تقویت می‌کند مهمترین نقش رسانه‌ها در مسئله حاشیه شهر ایجاد حساسیت نسبت به آن است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود آیا ارتباط و دوستی قبل از ازدواج، شناخت کامل را تأمین می‌کند؟ چت‌کردن به جای حرف‌زدن در روابط زناشویی! اختصاصی | تصاویری از آتش‌سوزی شفت گیلان افتتاح ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در خراسان‌رضوی دل‌درد‌های کودکتان را این‌گونه تسکین دهید کشف لاشه پلنگ در منطقه شکارممنوع شهرستان فریمان (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) خصوصیات و معیار‌های کفش مناسب چیست؟ حریق ۴۰ واحد در شهرک امامزاده ابراهیم شفت | آتش سوزی تلفات جانی نداشت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم
سرخط خبرها

چه بیمارانی باید تست کرونا بدهند؟

  • کد خبر: ۴۸۵۱۲
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
چه بیمارانی باید تست کرونا بدهند؟
متخصص ویروس شناسی در خصوص اینکه در چه صورتی باید تست کرونا بدهیم توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین کیوانی در پاسخ به این سوال که در صورت بروز چه علائمی به افراد توصیه می‌کنید،آزمایش کرونا بدهند، گفت: به هیچ فردی توصیه نمی‌کنیم که آزمایش کرونا بدهد و توصیه می‌کنیم اگر در دورانی که کرونا در حال انتشار است، دچار هر کدام از علائم این بیماری بودید و حتی در صورتی علائمی نداشتید، نکات بهداشتی را رعایت کنید.

 

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران توضیح داد: اگر شما هر کدام از علائم این بیماری نظیر سرفه خشک یا همراه با خلط، سر درد، بدن درد، سوزش چشم و سایر علائم را داشتید تصور کنید کرونا دارید و نکات بهداشتی اعم از استفاده از ماسک و حفظ فاصله با افراد را رعایت کنید و حتی اگر علائم هم نداشتید این نکات را رعایت کنید.

 

رییس پیشین اداره تجهیزات پزشکی کشور افزود: از بین رفتن حس بویایی و چشایی یکی از علائم واضح ابتلا به کرونا آن هم نه در همه افراد است و در بقیه سرماخوردگی‌ها ممکن است این عارضه کمتر باشد.

 

منبع: مشرق

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->