روایت «الهام علی اف» از آخرین ساعات حضور کنار شهید رئیسی ولیعهد عربستان: نگران نباشید حال پدرم خوب است! کشته و زخمی شدن شماری از نظامیان صهیونیست توسط رزمندگان حماس (۱ خرداد ۱۴۰۳) رهبر انقلاب بر پیکر رئیس جمهور شهید و همراهانش نماز می‌خوانند لاریجانی در منزل شهید امیرعبداللهیان حضور یافت حضور هیات عالیرتبه عراق در مراسم تشییع رئیس‌جمهور پیام‌های تسلیت مسئولین استانی خراسان رضوی، کانون ها و تشکل های مردمی به آیت الله سید احمد علم‌الهدی پیکر‌های مطهر شهیدان راه خدمت به حرم حضرت معصومه (س) رسیدند+ فیلم مجلس یازدهم به پایان رسید شهید امیرعبداللهیان در نگاه ظریف | او مردی با اخلاص و مردم‌داری بود موافقت مجلس شورای اسلامی با سه‌ساله‌شدن دوره هفتم شورا‌های شهر و روستا + فیلم انتقادپذیری ویژگی بارز شهید رئیسی بود تصاویر اختصاصی شهرآرانیوز از استقبال پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد اجابت دعای عاقبت‌به‌خیری مقامات کدام کشور‌ها برای مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور در تهران حضور دارند؟ استقبال از پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد تهران + عکس و فیلم موافقت شورای نگهبان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر ماه + ویدئو
سرخط خبرها

هیئت ناظران بین‌المللی، ترامپ را به سوء‌استفاده از مقامش متهم کرد

  • کد خبر: ۴۸۹۰۹
  • ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۱
هیئت ناظران بین‌المللی، ترامپ را به سوء‌استفاده از مقامش متهم کرد
رئیس گروه ناظران بین‌المللی در انتخابات آمریکا، دونالد ترامپ را به «سوء‌استفاده آشکار از مقام» خود متهم کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، «میشائل لینک» روز پنجشنبه در مصاحبه‌ای با روزنامه آلمانی «اشتوتگارتر سایتونگ» با اشاره به درخواست ترامپ برای توقف شمارش آرا گفت: این سوء‌استفاده آشکار از مقام است.

وی افزود که ادعا‌های ترامپ درباره تقلب در انتخابات «بی‌اساس» است.

این مقام آلمانی که برای سازمان امنیت و همکاری اروپا کار می‌کند، هشدار داد که ادعا‌های اشتباه ترامپ درباره تقلب انتخاباتی ممکن است تبعات سنگینی داشته باشد.

وی افزود: نگرانی اصلی این است که آمریکا نمی‌تواند غولی را که ترامپ از بطری خارج کرده است، به آن بازگرداند.

لینک گفت: او حتی اگر شکست را بپذیرد و مقامش را بدرستی تحویل دهد، ممکن است هوادارانش که بر اثر لفاظی‌ها تهییج شده‌اند، خشونت را به‌عنوان یک ابزار مشروع قلمداد کنند.

گروه ناظران بین‌المللی روز چهارشنبه اعلام کرد که ادعا‌های ترامپ درباره تقلب، بی اساس است و انتخابات روز سه‌شنبه «رقابتی بود و خوب مدیریت شد».

تیم نظارت در ایالات متحده باقی خواهد ماند تا شمارش نهایی آرا و چالش‌های قانونی را مشاهده کند.
 
 
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->