نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید
سرخط خبرها

باخت فنی برای بانوان کرونایی بسکتبال و لغو بازی برای آقایان کرونایی!

  • کد خبر: ۴۹۳۶۹
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
باخت فنی برای بانوان کرونایی بسکتبال و لغو بازی برای آقایان کرونایی!
بعد از باخت فنی دو تیم بسکتبال بانوان در رقابت های لیگ برتر، مسابقات مردان به طور منظم! در حال به تعویق افتادن است، اما بدون باخت فنی.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم‌های بسکتبال پاز تهران و سینام مشهد در نخستین روز مسابقات بانوان به دلیل بازیکنان کرونایی حاضر به انجام مسابقه نشدند، اما فدراسیون بسکتبال زیر بار مدارک آنان نرفت و برای‌شان باخت فنی زد.
این در حالی است که از ابتدای مسابقات لیگ برتر مردان تاکنون با اعلام بازیکنان کرونایی توسط تیم‌ها، بسیاری از بازی‌ها به تعویق افتاده است به فرض مثال بازی تیم‌های اکسون، هیات بسکتبال خوزستان و مهرام به دلیل داشتن بازیکنان کرونایی لغو شده است. نکتۀ جالب اینکه قبل از اعلام فدراسیون بسکتبال از سوی مسئولان تیم‌ها می‌شنویم به دلیل کرونا بازی نمی‌کنند. بعد از گذشت چند روز هم فدراسیون اعلام می‌کند. این در حالی است که مکانیزم دقیقی برای تشخیص تست‌های مثبت یا منفی وجود ندارد. فدراسیون قرار بود آزمایشگاه مرجعی را مشخص کند تا همه تیم‌ها در آن آزمایشگاه تست بدهند، اما عملا این اتفاق نیفتاد و اینطور تصور می‌شود که فدراسیون تنها به دنبال برگزاری رقابت‌ها است و هر اتفاقی هم بیفتد، خود تیم‌ها و بازیکنان مسئول هستند.
با آرزوی سلامتی برای کلیه افراد در جامعۀ بسکتبال و قبول این نکته که در اوضاع کنونی همه باید به هم کمک کنیم، اما تناقض و تبعیض در نحوۀ تصمیم‌گیری برای تیم‌های بانوان به نسبت آقایان، مثل خیلی از کار‌های دیگر فدراسیون سرگیجه‌آور است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->