کامنت ویژه اوسمار برای شهاب زاهدی + عکس آتیلا حجازی، سرپرست جدید استقلال کیست؟ ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی بازیکنان استقلال راضی از جدایی خطیر| بازگشت آرامش به قلب استقلال؟ جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تیرحامیان مدیران امتحان پس داده استقلال به سنگ خورد حجازی: ۵ فینال پیش روی استقلال باقی مانده دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم!
سرخط خبرها

از سرگیری فعالیت باشگاه‌های ورزشی مشهد از شنبه هفته آینده تا ساعت ۱۸

  • کد خبر: ۴۹۵۸۵
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸
از سرگیری فعالیت باشگاه‌های ورزشی مشهد از شنبه هفته آینده تا ساعت ۱۸
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی از ابلاغ بازگشایی و فعالیت باشگاه‌های ورزشی مشهد از شنبه، ۲۳ آبان‌ماه تا ساعت ۱۸ خبر داد.
گروه ورزش شهرآرانیوز | مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی از ابلاغ بازگشایی و فعالیت باشگاه‌های ورزشی مشهد از شنبه، ۲۳ آبان‌ماه تا ساعت ۱۸ خبر داد.

فرزاد فتاحی با اعلام این خبر گفت: فعالیت باشگاه‌های بدن‌سازی و سایر رشته‌های ورزشی استان خراسان رضوی و مشهد، صرفا تا ساعت ۱۸ عصر هر روز میسر خواهد بود.

وی درباره مصوبه جدید ستاد استانی مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی فعالیت‌های ورزشی تا ۲۳ آبان‌ماه خاطرنشان کرد: این محدودیت موقت از شنبه به پایان خواهد رسید و پس از آن، اجرای دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا آغاز خواهد شد.

فتاحی درباره بازی‌های لیگ‌های برتر رشته‌های مختلف و شرایط میزبانی مشهد تأکید کرد: برای برگزاری لیگ‌های کشوری، مکاتباتی با ستاد ملی انجام شده است تا بتوانیم شرایط میزبانی بازی‌های تیم فوتبال شهرخودرو را هم تسهیل کنیم. از سوی دیگر، مشهد در ۲ رشته والیبال و هندبال بانوان، در روز‌های آینده میزبان خواهد بود و باتوجه‌به مقررات فعلی، نیازمند صدور مجوز‌های لازم برای میزبانی خواهیم بود.

وی درباره فعالیت رشته‌هایی که ساعات تمرین و فعالیت آنان از ساعت ۱۸ به بعد بوده است، تصریح کرد: متأسفانه در شرایط کنونی راهی به‌جز تعطیلی این رشته‌ها نداریم و هیئت‌هایی که چنین شرایطی دارند، ساعات تمرین خود را تغییر دهند یا آنکه به‌دلیل شرایط ویژه این روزها، با تصمیمات ستاد ملی همکاری کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در ادامه به انتخابات هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان اشاره کرد و گفت: پس از صدور حکم سرپرستی برای سرپرست کنونی این هیئت، مقدمات ثبت نام از نامزد‌های ریاست آغاز شده است و با پایان‌یافتن مراحل استعلام هر یک از نامزد‌های ریاست بر این هیئت، جلسه مجمع عمومی را برگزار خواهیم کرد. در همین راستا از برخی پیشکسوتان ورزش معلولان خواسته‌ایم تا در جلساتی تخصصی با نامزدها، آمادگی ایشان را برای قبول این پست بررسی کنند تا بهترین گزینه برای خدمت به ورزش جانبازان و معلولان برگزیده شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->