آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی
سرخط خبرها

ناکامی کی‌روش در تیم کلمبیا مقابل اروگوئه

  • کد خبر: ۴۹۷۷۷
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
ناکامی کی‌روش در تیم کلمبیا مقابل اروگوئه
تیم ملی کلمبیا با هدایت کارلوس کی‌روش در سومین بازی خود در مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ منطقه آمریکای‌جنوبی در خانه‌اش به مصاف اروگوئه رفت.
به گزارش شهرآرانیوز، این بازی که در استادیوم متروپولیتانوی شهر بارانکیلا برگزار شد، با شکست ۳ برصفر شاگردان کی‌روش به پایان رسید. باخت بدموقع زردو‌آبی‌های آمریکای‌جنوبی، چهارمین شکست کارلوس کی‌روش در هفدهمین دیداری است که او روی نیمکت این تیم نشسته است. کی‌روش که در زمان حضورش در تیم ملی ایران، نشان داده بود تاکتیک‌های دفاعی را به‌خوبی بلد است. کلمبیا را هم تبدیل به تیمی کرده که به‌سختی گل می‌خورد و این تیم تا قبل‌از بازی با شیلی، در بازی‌های رسمی (۵ بازی) و بازی‌های دوستانه (۷ بازی) از حریفانش گل نخورده بود؛ منتهی آمار خط‌دفاعی کلمبیا در ۲ بازی آخرش تعریفی نداشته است و شاگردان کی‌روش از شیلی و اروگوئه، ۵ گل خورده‌اند.
 
این دومین شکست ۳ برصفر کی‌روش به‌عنوان سرمربی کلمبیاست و او در بازی دوستانه مقابل الجزایر هم با همین نتیجه به حریف آفریقایی‌اش باخته بود. کی‌روش با شکست درمقابل اروگوئه رکورد‌هایی منفی به دست آورد. کلمبیا در ۸۲سال اخیر، چنین‌شکست‌سنگینی در خانه را در بازی‌های رسمی تجربه نکرده بود. همچنین سنگین‌ترین شکست تاریخ کلمبیا در بازی‌های خانگی در مقدماتی جام‌جهانی برای این تیم اتفاق افتاد.

کی‌روش در زمان سرمربیگری تیم ملی پرتغال، چنین‌باختی را تجربه نکرده بود، اما او با ایران یک‌بار مزه چنین‌باختی را چشیده بود و در آخرین بازی‌اش به‌عنوان سرمربی تیم ملی، در یک بازی تلخ ۳ گل از ژاپن خورد تا نتواند به فینال جام ملت‌های آسیا برسد. سنگین‌ترین شکست تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا با کی‌روش اتفاق افتاد. کی‌روش با ایران، در ۲ بازی دیگر هم ۳ گل از حریفانش دریافت کرد که در هر ۲ بازی بازنده شد.
 
بازی اول، دیدار با بوسنی در مرحله گروهی جام‌جهانی ۲۰۱۴ بود که با نتیجه ۳ بر ۱ به‌سود بوسنی به پایان رسید و دیدار دوم هم به بازی با عراق در مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا برمی‌گردد که بازی در ۱۲۰ دقیقه با نتیجه ۳ بر ۳ به پایان رسید و درنهایت ضربات پنالتی، تیم کی‌روش را از آن تورنمنت کنار گذاشت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->