اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد
سرخط خبرها

فشار باشگاه استقلال روی مظاهری: قراردادت را کم کن

  • کد خبر: ۴۹۹۳۷
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶
فشار باشگاه استقلال روی مظاهری: قراردادت را کم کن
باشگاه استقلال که از سوی نهاد‌های نظارتی زیر ذره بین است بازیکنان خود را تحت فشار قرارداده تا قرارداد شان را کم کنند. یکی از این بازیکنان مظاهری است که ۵ ونیم میلیارد تومان قرارداد بسته و باشگاه درصدد کاهش ۲ ونیم میلیاردی این قرارداد است.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، باشگاه استقلال همچنان درتلاش است قرارداد بازیکنان خود را کاهش دهد. از باشگاه استقلال خبر می‌رسد بازیکنانی همچون وریا غفوری، فرشید اسماعیلی و محمد دانشگر با افزایش شدید قرارداد دستمزد‌های خود را برای لیگ بیستم به عدد ۵ میلیارد تومان رسانده اند. این افزایش در شرایطی اعمال شده که دستمزد فصل پیش این بازیکنان به ۲ میلیارد تومان هم نمی‌رسید.

در این میان برخی بازیکنان جدید هم هستند که قرارداد‌های عجیبی منعقد کرده اند. علاوه بر محمد حسین مرادمند که قراردادش با استقلال سروصدا کرده رشید مظاهری نیز قراردادی به ارزش ۵ ونیم میلیارد تومان منقعد کرده که صدای نهاد‌های نظارتی را در آورده است. به همین دلیل مدیرباشگاه استقلال در تلاش است تا شاید بخش قابل توجهی از این قرارداد را کسر کند. به مظاهری پیشنهاد شده ۲ ونیم میلیارد تومان از این قرارداد کاهش یابد، اما این دروازه بان درحالی که زمان زیادی تا پایان نقل و انتقالات باقی نمانده حاضر به پذیرش این پیشنهاد نشده است.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->