اوسمار دو بازیکن آلومینیوم را پسندید بازیکنان پرسپولیس هم قسم شدند آخرین وضعیت عالیشاه و هنانوف برای بازی با سپاهان کارمندان باشگاه پرسپولیس علیه درویش اوسمار این دو مدافع را نمی‌خواهد استقلال بدون هوادارانش جشن قهرمانی می‌گیرد؟ استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ اعتراض کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

چالش جدید برای برگزاری نخستین گرنداسلم سال ۲۰۲۱

  • کد خبر: ۵۰۱۴۰
  • ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
چالش جدید برای برگزاری نخستین گرنداسلم سال ۲۰۲۱
با موانع ایجاد شده توسط ایالت ویکتوریا، ابهاماتی در شروع مسابقات تنیس آزاد استرالیا ایجاد شده است.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، پس از ممنوعیت ورود بازیکنان به استرالیا تا شب سال نو میلادی، چالش جدیدی برای برگزاری تنیس آزاد استرالیا مطرح شد.

پیش از این اعلام شده بود ورزشکاران برای حضور در مسابقات از اواسط دسامبر می‌توانند وارد این کشور شده و ۲ هفته در قرنطینه باشند.

در حالی که اعلام شده بود ایالت ویکتوریا پذیرای تنیس‌بازان سراسر جهان خواهد بود اما مقامات این ایالت اعلام کردند تا ۳۱ دسامبر نمی‌توانند پذیرای ورزشکاران باشند. این اتفاق ابهاماتی را برای شروع مسابقه از ۱۸ ژانویه ایجاد کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->