آیا عدم تمدید گواهینامه، مانع پرداخت خسارت بیمه می‌شود؟ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به کجا رسید؟ اعترافات مردی که همکارش را به کمک همسرش به قتل رساند سخنگوی شورای نگهبان: نسبت به متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ایرادی نداشتیم  آیا خوردن ماهی و سایر غذا‌هایی دریایی در دوران بارداری بی‌خطر است؟ پیشنهاد افزایش ۲ برابری حق مسکن کارگران از سوی وزیر کار دامی به نام لایک کردن و لایک گرفتن خبر جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان | تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بنویسید تا به دست بیاورید اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش زندگی ۴ بیمار شد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) مهم‌ترین عامل برای کنترل مصرف دخانیات ورود سامانه بارشی به کشور از فردا (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) بهترین مواد غذایی برای داشتن عمر سالم و طولانی معلم، روشنی‌بخش راه امید نخستین تماشاگران دنیای مادری | مشکلات و کمبودها، خاطرات شیرین کاری را برای ماما‌ها کم‌رنگ نمی‌کند تاثیر آلودگی هوا بر افزایش ابتلا به آسم | بروز بیش‌تر این بیماری در کلانشهر‌ها ربایندگان «یسنا» به جرم خود اقرار کردند کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای در تعطیلات جاری
سرخط خبرها

زندان در انتظار مجرمان و متخلفان کرونایی

  • کد خبر: ۵۰۵۳۸
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵
زندان در انتظار مجرمان و متخلفان کرونایی
مطابق ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی هر اقدامی که تهدید علیه بهداشت عمومی شناخته شود جرم محسوب شده و مجرم به مجازاتی تا یک سال حبس محکوم خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا آقاجری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس طی بیانیه‌ای ضمن تأکید بر مجرم بودن افراد کرونایی که اقدام به ترک قرنطینه می‌کنند، اظهار کرد: مطابق ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی هر اقدامی که تهدید علیه بهداشت عمومی شناخته شود جرم محسوب شده و مجرم به مجازاتی تا یک سال حبس محکوم خواهد شد.

وی گفت: تشخیص اینکه اقدام مزبور تهدید علیه بهداشت عمومی شناخته می‌شود یا خیر و نیز اعلام جرم مذکور به عهده وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس افزود: مطابق با ماده ۲۲ قانون طرز جلوگیری از بیمارهای آمیزشی و واگیردار که ۱۱ خرداد ماه ۱۳۲۰ به تصویب رسید قانون‌گذار ما می‌گوید اشخاصی که مانع اجرای مقررات بهداشتی می‌شوند یا در اثر غفلت باعث انتشار یکی از بیماری‌های واگیردار می‌شوند به هشت روز تا دو ماه حبس تأدیبی یا جریمه نقدی و یا به یکی از این دو کیفری محکوم می‌شوند.

آقاجری ادامه داد: همچنین در ماده ۱۲ قانون طرز جلوگیری از بیمارهای آمیزشی و واگیردار افرادی که دارای علائم ابتلاء به ویروس کرونا هستند موظف هستند به‌صورت شخصی خود را قرنطینه کنند تا از انتقال این ویروس به دیگران جلوگیری بشود تا سلامت افراد جامعه به خطر نیافتد.

وی در خصوص تعطیلی اماکن پرخطر برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و تبعیت از مصوبات ستاد مبارزه با کرونا نیز تأکید کرد: به ادارات صنعت و معدن و تجارت، اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و اداره اماکن انتظامی دستور داده می‌شود که نسبت به پلمب واحدهای صنفی بدون پروانه کسب و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی طبق مصوبه ستاد ملی کرونا به مدت یک ماه اقدامات لازم را انجام دهند.

منبع: رکنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->