نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید
سرخط خبرها

چالش سوم پرسپولیس و یحیی گل محمدی در شهر اولین‌ها

  • کد خبر: ۵۰۸۳۷
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
چالش سوم پرسپولیس و یحیی گل محمدی در شهر اولین‌ها
پرسپولیس برای بهبود وضعیتش در جدول باید از سد گربه‌سیاه سال‌های اخیرش بگذرد
احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ دومین روز از هفته سوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران عصر امروز با برگزاری ۴ مسابقه دیگر به پایان خواهد رسید. در بازی‌های امروز شهرخودروی مشهد برای سروسامان‌دادن به وضعیتش در جدول، باید از صنعت‌نفت آبادان پذیرایی کند و ذوب‌آهن در اصفهان به‌مصاف پیکان خواهد رفت. جدال جذاب تیم‌های تراکتور و سپاهان یکی دیگر از بازی‌های حساس این هفته لیگ برتر فوتبال ایران خواهد بود و در آخرین بازی این هفته، پرسپولیس بدون حضور یحیی گل‌محمدی باید به میهمانی نفت مسجد‌سلیمان برود.

رونمایی از کامل‌ترین ترکیب پرسپولیس در مسجد‌سلیمان

پرسپولیس امروز باید در غیاب یحیی گل‌محمدی در شهر اولین‌ها به‌مصاف نفتی برود که برای اولین پیروزی‌اش در لیگ برتر امسال لحظه‌شماری می‌کند. سرخ‌پوشان در این بازی هیچ محروم و مصدومی ندارند و به نظر می‌رسد این تیم امروز با کامل‌ترین ترکیب ممکن به زمین مسابقه پای خواهد گذاشت. در تمرینات چند روز گذشته سرخ‌ها، یک تغییر جالب به چشم می‌خورد و آن هم حضور سیامک نعمتی در خط حمله این تیم است. نعمتی که این‌روز‌ها تبدیل به آچار‌فرانسه گل‌محمدی شده است، احتمالا در بازی امروز به‌عنوان هافبک نفوذی به میدان خواهد رفت تا بار تهاجمی پرسپولیس در این بازی بیشتر شود. مهدی مهدی‌خانی هم که هفته پیش با این تیم قرارداد امضا کرده بود، به این بازی می‌رسد و احتمالا برای دقایقی در زمین حاضر خواهد شد.
 
این‌همه درحالی است که سرخ‌پوشان امروز باید مقابل گربه‌سیاه سال‌های اخیرشان قرار بگیرند. نفت مسجد‌سلیمان در سال‌های اخیر بدجوری موی دماغ تیم برانکو می‌شد، البته فصل قبل برابر سرخ‌ها تسلیم شد؛ اما باز هم این تیم را به دردسر انداخت. نفتی‌ها از ۲ بازی قبلی خود ۲ امتیاز به دست آورده‌اند و امروز با حضور مجتبی حسینی برای برد پا به زمین مسابقه خواهند گذاشت. مجتبی حسینی که سال‌ها در کنار گل‌محمدی به‌عنوان کمک فعالیت می‌کرد، بهتر از هر مربی دیگری در لیگ امسال با اندیشه‌های یحیی آشناست و احتمالا امروز پرسپولیس را به دردسر خواهد انداخت.
 
اتفاقا در اولین مقطع حضور یحیی در پرسپولیس و زمانی که او جای مانوئل ژوزه را به‌عنوان سرمربی گرفت، مجتبی حسینی را به‌عنوان دستیار اول خود انتخاب کرد و همین باعث شد حسین عبدی که از طرف یحیی به همکاری در کادر فنی دعوت شده بود، کنار برود. این اولین تقابل یحیی گل‌محمدی و مجتبی حسینی به‌عنوان سرمربی خواهد بود که نزدیک به یک دهه کنار هم کار کرده‌اند و چشم‌بسته افکار یکدیگر را می‌خوانند.

آمار جالب حسینی برابر پرسپولیس

سرمربی حال حاضر نفت مسجدسلیمان آماری جالب‌توجه مقابل پرسپولیس در کارنامه دارد. مجتبی حسینی که سابقه حضور روی نیمکت پرسپولیس به‌عنوان مربی را در کارنامه دارد، در سابقه تقابل با پرسپولیس آمار ۳ بازی بدون شکست را در کارنامه دارد. نکته جالب‌توجه اینکه سرمربی حال‌حاضر نفت مسجدسلیمان در ۲ بازی با پرسپولیس روی نیمکت ذوب‌آهن، با گل احسان پهلوان، هافبک حال حاضر سرخ‌پوشان، به نتیجه مقابل این تیم دست یافته و در دیگربازی نیز با تساوی پرگل ۳-۳ به کارش پایان داده است.

پرسپولیس در مسجد‌سلیمان نمی‌بازد!

این ۲ تیم قرار است برای هفتمین‌بار در لیگ برتر به‌مصاف هم بروند. در ۶ دیدار قبلی هر یک از تیم‌ها به یک برد رسیده‌اند و ۴ بازی هم با نتیجه مساوی تمام شده است. در لیگ‌های چهاردهم و هجدهم، ۴ پیکار این ۲ تیم با نتیجه مساوی به اتمام رسید؛ اما در لیگ نوزدهم ماجرا فرق کرد. در بازی رفت، نفت موفق شد در تهران با نتیجه ۱ بر ۰ از سد پرسپولیس بگذرد؛ اما در دیدار برگشت، سرخ‌پوشان تهرانی به برد حیاتی ۲‌بر ۱ در برابر میزبان خود دست پیدا کردند.

علی‌منصور به‌دنبال اولین برد تراکتور

تراکتور و سپاهان یکی دیگر از بازی‌های حساس هفته را برگزار خواهند کرد. تقابل این ۲ تیم مدعی همیشه دیدنی و جذاب است. هر ۲ تیم جمعی از بهترین و با‌کیفیت‌ترین بازیکنان لیگ برتر را در اختیار دارند و اگر سرمربیان ۲ تیم احتیاط را از دستور خود خارج کنند، می‌توانیم شاهد یک بازی زیبا و تهاجمی باشیم. علیرضا منصوریان هنوز با تراکتور بردی به دست نیاورده و به‌دنبال دشت اولین پیروزی خود است. سپاهان، اما هفته گذشته آلومینیوم اراک را برد تا سه‌امتیازی شود. محرم نوید‌کیا که اولین سال مربیگری در لیگ برتر را در کارنامه‌اش ثبت کرده است، روز سختی مقابل منصوریان و قرمزپوشان تبریزی دارد. تراکتور فقط یک گل زده است و اکنون باید نشان بدهد که می‌خواهد در قواره یک مدعی حاضر شود.

برنامه بازی‌های امروز لیگ برتر:

شهر‌خودرو - صنعت‌نفت آبادان - ساعت: ۱۵:۴۵ / ذوب‌آهن - پیکان - ساعت: ۱۶:۲۰ / تراکتور - سپاهان - ساعت: ۱۶:۳۰ / نفت مسجدسلیمان - پرسپولیس - ساعت: ۱۶:۳۵
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->