نجات ۳ نفر از درون حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه اندازی «تاکسی هوایی» بین گناباد-مشهد درگیری ۲ همکلاسی در شوش رنگ خون گرفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد ماجرای آن کوچه بن بست واریز هدیه ۲ میلیون تومانی روز معلم به حساب معلمان تا امشب | پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع «سه‌شنبه‌های مهر» ادامه دارد | افتتاح پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال گُرگرفتگی در خانم‌ها و آنچه باید بدانند چگونه رنج‌هایمان را به گنج تبدیل کنیم؟ چه حرف‌هایی را به کودکان نباید بزنیم؟ آبله مرغان تا چند روز واگیر دارد؟ | برای آبله مرغان چی بخوریم؟ توصیه‌های طلایی برای خواب سالمندان علاقه وافر نوجوان‌ها به متفاوت بودن! واریز هدیه روز معلم به حساب فرهنگیان سراسر کشور افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اجرا می‌شود خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت | قالیباف: دولت باید متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند دستگیری ۲۵ داوطلب متقلب در مرحله اول کنکور ۱۴۰۳ فصل بحرانی آب در مشهد | وزارت نیرو، خراسان‌رضوی را در فهرست ۴ استان با وضعیت آبی نامطلوب اعلام کرد
سرخط خبرها

جزئیات نحوه فعالیت مدارس در مناطق نارنجی از شنبه ۱۵ آذر + لیست شهرها

  • کد خبر: ۵۱۵۷۰
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
  • ۲
جزئیات نحوه فعالیت مدارس در مناطق نارنجی از شنبه ۱۵ آذر + لیست شهرها
محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش با توجه به اتمام محدودیت‌های دوهفته ای، درباره نحوه فعالیت مدارس مناطقی که از شرایط قرمز کرونایی خارج می‌شوند از شنبه ۱۵ آذرماه توضیحاتی ارائه کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، دو هفته گذشته و در پی تصمیم ستاد ملی مدیریت کرونا، مدارس در مناطق قرمز تعطیل بودند و امر آموزش به طور کامل در بستر فضای مجازی دنبال شد.

محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش با توجه به اتمام محدودیت‌های دوهفته ای، درباره نحوه فعالیت مدارس مناطقی که از شرایط قرمز کرونایی خارج می‌شوند، این گونه پاسخ داده است: ستاد ملی مبارزه با کرونا در این زمینه تعیین تکلیف کرده است، بنابراین در مناطق نارنجی فعالیت آموزشی به صورت «غیرحضوری» خواهد بود.

وی در حاشیه نشست مشترک با دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر بر این نکته نیز تاکید کرده است: مدارس با حضور مدیر و حداقل کادر اجرایی فعال و بر فرآیند آموزش‌های غیرحضوری نظارت خواهند کرد.

وزارت آموزش و پرورش پیش از این و در پی انتشار برخی اخبار غیررسمی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی غیررسمی درباره چگونگی روند ادامه سال تحصیلی جاری با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود که وزارت آموزش و پرورش با در نظر گرفتن این مهم که سلامت دانش آموزان و معلمان اولویت است، درخصوص ادامه به کار مدارس و روند آموزش حضوری تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا است و معلمان، دانش آموزان واولیای آنان اخبار مربوط به مصوبات ستاد را فقط از رسانه ملی و پورتال اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش پیگیری کنند.
 
منبع: ایسنا

اینجا ببینید: اسامی شهر‌های وضعیت نارنجی کرونا + جدول وضعیت شهر‌ها

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
0
0
خیلی ممنون از لطف تون که برای ما توضیح دادین
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
0
0
معلوم نیست توی این نظام مثلاآموزشی،چی یادبچه هامیدهند،بچه های نسل انقلاب در دانشگاه هاببینید،آیاروزاول مایعنی پدرومادربچه ها،فرزندانمون بدحجاب فرستاده بودیم که اینگونه کشف حجاب میکنند،البته آزادی شخصی حق هر شهروندی درهرکشوریه،اماحکومت نتونستن طبق انتظارات مامفاهیم زناشویی رابه فرزندانمان در دوره ای ازتحصیلات آموزش دهدتااینهمه طلاق وبیوه گی وازهم گسستگی خانواده ها اتفاق نیافتد،آن اندازه که دشمنی با بیگانگان رامحوردرسها بگنجانید،کمی هم به فکرفرهنگ وحجاب باشیدکمی به فکرخداوقیامت باشی فرزندان مامانت هستنددرنزدشما،وگرنه درخانه کم فروشی نمیکنیم،مدارس درس زندگی کم دارند به همین خاطر درایت دوران زندگی جوانان باشکست مواجه است
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->