آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

بازیکنان استقلال در جستجوی مدیرعامل!

  • کد خبر: ۵۱۷۳۸
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۶
بازیکنان استقلال در جستجوی مدیرعامل!
باشگاه استقلال درحالی به پنجمین بازی در لیگ بیستم نزدیک می‌شود که همچنان مدیرعامل ندارد و احمد مددی به عنوان سرپرست مدیرعاملی به کارش دراین باشگاه ادامه می‌دهد.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، استقلال همچنان بدون داشتن مدیرعامل در لیگ بیستم پیش می رود وانگار تصمیم گیران این باشگاه قصد ندارند نام مدیرعامل این باشگاه را معرفی کنند. درحالی که در جبهه رقیب بلافاصله بعد از برکناری های اخیر نام مدیرعامل معرفی شد اما باشگاه استقلال وضعیت پیچیده ای را تجربه می کند. این شرایط موجب شده تا گمانه زنی های بسیاری درباره مدیرعامل باشگاه استقلال به گوش برسد.

برخی معتقدند که خود مددی از سوی وزارت ورزش و جوانان حکم مدیرعاملی دریافت می کند و برخی هم براین باورند که اسماعیل خلیل زاده درنهایت مدیرعامل باشگاه استقلال خواهد شد. از افرادی همچون عبدیان، نامداری و حتی خود حجت نظری هم خبرهایی دراین خصوص شنیده می شود وحتی نام برخی گزینه های نام آشنا نیز دراین وادی به گوش می رسد. اما نزدیک ترین خبر به واقعیت این است که استقلال با همین شرایط ادامه خواهد داد وتصمیم گیران دراین باشگاه تا زمانی که تحولاتی در بخش فنی این باشگاه رخ ندهد و درواقع نیازی به تغییر سرمربی نباشد، همین منوال را در پیش خواهند گرفت.

شرایطی که نگرانی بسیاری را میان بازیکنان استقلال ایجاد کرده و آن ها نیز همواره در جمع خصوصی خود این سوال را مطرح می کنند که سرانجام چه کسی مدیرعامل باشگاه خواهد شد. حتی محمود فکری هم این اواخر به ماجرا نداشتن مدیرعامل در باشگاه خود اشاره و از تصمیم گیران خواسته به سرعت در راستای انتخاب فرد مورد نظر قدم بردارند و تصمیم خود را نهایی کنند.

اینکه چرا باشگاه استقلال برخلاف باشگاه رقیب این گونه اداره می شود روشن نیست اما نتیجه این اهمال ها موازی کاری های بسیار درهیات مدیره باشگاه استقلال بوده به شکلی که حتی یکی از اعضای هیات مدیره برای خود این حق را قائل است که با بازیکنان مورد نظر نیز در دفتر کارش قرارداد منعقد کند. به هرحال باید انتظار کشید و همچنان باشگاه استقلال را در وضعیتی کاملا نامتعادل از لحاظ مدیریتی مشاهده کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->