داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

فکری: چرا از نیمکت استقلال فیلم می‌گیرید؟

  • کد خبر: ۵۱۸۴۴
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲
فکری: چرا از نیمکت استقلال فیلم می‌گیرید؟
محمود فکری، سرمربی استقلال درآستانه بازی با صنعت نفت آبادان از کسانی که از نیمکت استقلال فیلم می‌گیرند به شدت گله کرد. سرمربی استقلال دیگر با کسی تعارف ندارد.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، بعد از بازی با پیکان فیلمی از نیمکت استقلال منتشر شد که صحنه بحث عمران زاده و مرفاوی را نشان می‌داد. نظر شما درباره این موضوع چیست؟

فکری درپاسخ می‌گوید: «۱۶ تیم در لیگ برتر داریم، ولی دوربین‌هایی را نمی‌بینیم که صحنه‌هایی را از نیمکت آن‌ها پخش کند. در بازی ماشین سازی و پیکان هم فیلم‌هایی بیرون آمد و منتشر شد. من خودم در بازی قبل به عمران زاده گفتم که به مرادمند بگوید جلو برود، ولی چون آقای مرفاوی این موضوع را نمی‌دانست مخالفت کرد و واکنش نشان داد که البته این موضوع حل شد. سوال من این است که چرا از بقیه نیمکت‌ها فیلمی گرفته نمی‌شود؟ مطمئنا کسانی که ۹۰ دقیقه از نیمکت ما فیلم می‌گیرند دوستان ما نیستند. من از سازمان لیگ می‌خواهم نباید اجازه ندهد کسانی که دربازی‌ها هستند فیلم و عکس منفی بگیرند. این تصاویر باید کنترل شده باشد. نباید در فضای فوتبال ما تنش ایجاد شود. شاید برخی مواقع در جریان بازی اتفاقاتی رخ بدهد که انتشار آن‌ها طبیعی است، ولی اینکه افرادی را مامور کنیم که فقط از نیمکت استقلال فیلم بگیرند کار درستی نیست. از سازمان لیگ می‌خواهم روی این موضوع حساس باشد.»

آیا می‌شود به آینده استقلال امیدوار بود؟ فکری برای این سوال هم جواب دارد: «ما کارمان را خوب پیش بردیم، امتیازات خوبی را تا به اینجا گرفتیم و تیم ما هم بهتر شده، ولی خود ما هم باید بدانیم که با چه کسانی مواجه هستیم. نباید به بدخواهان استقلال اجازه بدهیم که اینگونه کار‌ها را انجام بدهند، اما خودمان هم باید حواسمان باشد که نباید بازیچه دست دشمنان و بدخواهان شویم که لطمه ببینیم.» چرا استقلال این همه مصدوم دارد؟ پاسح پایانی سرمربی استقلال به این سوال است: «بله، ما ۵ مصدوم داریم. این دلیل دارد. چون بهترین زمان بدنسازی را از دست دادیم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->