نتیجه و ویدیو خلاصه بازی النصر و الهلال (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | فرار از شکست دقیقه نودی الهلال نام یک استقلالی و پرسپولیسی در پرونده فساد مس؟ پخش زنده بازی النصر و الهلال در لیگ عربستان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بحران در بارسلونا| ژاوی می‌رود یا لاپورتا؟ افشای جزئیات جدید از فساد در پرونده مس رفسنجان| سکه‌های مشکوک! عزیزی خادم نمی‌تواند به فدراسیون فوتبال برگردد آپشن‌های سنگین آجورلو وتو شد مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟
سرخط خبرها

افشاگری نورشرق درباره استراماچونی

  • کد خبر: ۵۱۹۷۱
  • ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
افشاگری نورشرق درباره استراماچونی
نورشرق، رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال افشاء کرده که دلیل بازنگشتن استراماچونی به استقلال قانون منع به کارگیری مربیان خارجی نبوده است.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، نورشرق، رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال درمصاحبه ای گفته دلیل بازنگشتن استراماچونی به استقلال قانون منع به کار گیری مربیان خارجی نبوده است.

این جمله را نورشرق درشرایطی به زبان آورده که قبل از قطعی شدن فسخ قرارداد استراماچونی با استقلال بارها از سوی مسئولان باشگاه استقلال و حتی مراجع بالاتر اعلام شده بود دلیل اینکه استراماچونی به ایران باز نمی گردد، منع به کارگیری مربیان خارجی است اما افشاء گری تازه نورشرق درباره استراماچونی نشان می دهد دلایل دیگری پشت ماجرا بوده تا این مربی ایتالیایی که استقلال را متحول کرده بود، به ایران بازنگردد.

البته نورشرق هیچ توضیح روشنی درباره اینکه چه دلایلی پشت این ماجرا بوده نداده است. ای کاش نورشرق بعد از اعلام این موضوع دلیل ممانعت با بازگشت استراماچونی را هم اعلام می کرد. البته برخی هم اعتقاد داشتند مسئله انتقال پول باعث شده که استراماچونی به ایران برنگردد که بعدها با واریز وجوه درخواستی طلبکاران باشگاه استقلال مشخص شد راه های متعددی برای انتقال پول وجود دارد و مسئله استراماچونی چیز دیگری بوده است. به هرحال این ماجرا همچنان برای هوادارن استقلال مسکوت باقی مانده است و خیلی ها دوست دارند پرده از این راز بزرگ برداشته شود ومشخص شود چرا این مربی خوب ایتالیایی به کشورش رفت و دیگر برنگشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->