امضای دفتر یادبود شهدای خدمت توسط سرکنسول کشور‌های خارجی در مشهد آغاز رزمایش هسته‌ای غیراستراتژیک روسیه پیکر شهدای خدمت راهی جمکران شد+ فیلم آتشی که سوزاند، آتشی که رویاند روایت «الهام علی اف» از آخرین ساعات حضور کنار شهید رئیسی ولیعهد عربستان: نگران نباشید حال پدرم خوب است! کشته و زخمی شدن شماری از نظامیان صهیونیست توسط رزمندگان حماس (۱ خرداد ۱۴۰۳) رهبر انقلاب بر پیکر رئیس جمهور شهید و همراهانش نماز می‌خوانند لاریجانی در منزل شهید امیرعبداللهیان حضور یافت حضور هیات عالی رتبه عراق در مراسم تشییع رئیس‌جمهور پیام‌های تسلیت مسئولین استانی خراسان رضوی، کانون ها و تشکل های مردمی به آیت الله سید احمد علم‌الهدی پیکر‌های مطهر شهیدان راه خدمت به حرم حضرت معصومه (س) رسیدند+ فیلم مجلس یازدهم به پایان رسید شهید امیرعبداللهیان در نگاه ظریف | او مردی با اخلاص و مردم‌داری بود رفته بود آب بیاورد... موافقت مجلس شورای اسلامی با سه‌ساله‌شدن دوره هفتم شورا‌های شهر و روستا + فیلم انتقادپذیری ویژگی بارز شهید رئیسی بود تصاویر اختصاصی شهرآرانیوز از استقبال پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد اجابت دعای عاقبت‌به‌خیری
سرخط خبرها

شروط رهبر انقلاب برای موافقت با کاهش سهم صندوق توسعه + عکس سند

  • کد خبر: ۵۲۷۷۹
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
شروط رهبر انقلاب برای موافقت با کاهش سهم صندوق توسعه + عکس سند
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پاسخ به نامه رئیس‌جمهور مبنی بر کاهش سهم صندوق به ۲۰ درصد در لایحه بودجه ۱۴۰۰، برداشت مازاد بر ۲۰ درصد از صندوق توسعه را فقط تا سقف ۱ میلیون بشکه در روز مجاز دانستند.
به گزارش شهرآرانیوز - رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه رئیس جمهور مبنی بر کاهش سهم صندوق به ۲۰ درصد در لایحه بودجه ۱۴۰۰، برداشت مازاد بر ۲۰ درصد از صندوق توسعه را فقط تا سقف ۱ میلیون بشکه در روز مجاز دانستند و نیز هرگونه برداشت از صندوق را برای مصارف اجازه ندادند.
 
متن کامل این نامه به شرح ذیل است:
 
جناب آقای رئیس جمهور
 
«با کاهش سهم صندوق به ۲۰ درصد مشروط به رعایت نکات ذیل موافقت می‌گردد:
 
۱- سهم صندوق توسعه ملی برای فروش نفت خام، میعانات گازی و مازاد بر یک میلیون بشکه در روز، ۳۸ درصد منظور گردد و کلیه تسهیلات سررسید شده دولت از صندوق توسعه ملی از محل سهم دولت از مازاد مذکور پرداخت گردد.
 
۲- کلیه مصارفی که در بودجه سال ۱۳۹۹ از محل منابع صندوق توسعه ملی تأمین مالی گردیده‌اند (موضوع بند ه تبصره ۴ ماده واحده)، در بودجه سال ۱۴۰۰ از محل منابع بودجه عمومی تأمین مالی گردند. برداشت از منابع صندوق توسعه ملی برای مصارف بودجه سال ۱۴۰۰ مجاز نمی‌باشد.»
 
شروط رهبر انقلاب برای موافقت با کاهش سهم صندوق توسعه + عکس سند
 
 
محسن زنگنه عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در صفحه شخصی خود در توئیتر با انتشار این نامه اعلام کرد: این نامه به معنای کاهش ۵۰ هزار میلیارد تومان از منابع و حذف بند ه تبصره ۴ لایحه بودجه ۱۴۰۰ است لذا پیشنهاد می‌کنم دولت اصلاحات را انجام و مجدد لایحه را ارسال کند.

منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->