اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش زندگی ۴ بیمار شد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) مهم‌ترین عامل برای کنترل مصرف دخانیات ورود سامانه بارشی به کشور از فردا (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) بهترین مواد غذایی برای داشتن عمر سالم و طولانی معلم، روشنی‌بخش راه امید نخستین تماشاگران دنیای مادری | مشکلات و کمبودها، خاطرات شیرین کاری را برای ماما‌ها کم‌رنگ نمی‌کند تاثیر آلودگی هوا بر افزایش ابتلا به آسم | بروز بیش‌تر این بیماری در کلانشهر‌ها ربایندگان «یسنا» به جرم خود اقرار کردند کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای در تعطیلات جاری جاساز ۲۰۹ بسته هروئین از معده ۳ تبعه افغانستانی در هنگ مرزی تایباد نجات کوهنوردان گمشده در ارتفاعات داورزن خراسان رضوی (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مالیات؛ مهم‌ترین عامل برای کنترل مصرف دخانیات است آخرین اخبار از دستگیری عوامل اصلی ربودن «یسنا» (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار پلیس راه نسبت به احتمال ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) اقدام عجیب طالبان: انحراف آب هیرمند به شوره زارهای افغانستان! بند قانون جوانی جمعیت به‌دلیل کمبود ماما اجرا نمی‌شود آتش‌سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی+تصویر (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

حقوق بازنشستگان سخت و زیان‌آور در آذرماه تغییر نکرده است!

  • کد خبر: ۵۳۴۶۶
  • ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
  • ۱
حقوق بازنشستگان سخت و زیان‌آور در آذرماه تغییر نکرده است!
برخی بازنشستگان سخت و زیان‌آور از اجرایی نشدن اصلاحات همسان‌سازی حقوق در واریزی در آذرماه خبر دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، بازنشستگان می‌گویند: علیرغم وعده‌های قبلی، فیش آذرماه و مرداد ماه ما با هم فرقی ندارد و همان افزایش ناچیز را به حسابمان نریخته‌اند.

 

این بازنشستگان، نمونه‌هایی از فیش‌های حقوقی خود را ارسال کرده‌اند. در این فیش‌ها، دریافتی بازنشستگان در آذر، تغییری نکرده است.

 

یک بازنشسته اهوازی در این رابطه می‌گوید: من همان دریافتی مرداد را داشتم؛ با ۱۴۲۰ تماس گرفتم گفتند برای سخت و زیان‌آورها، اصلاحات اجرا شده؛ گفتم برای من اینگونه نیست؛ در نهایت متوجه شدم که برای برخی اعمال نشده است.

 

در روزهای گذشته، وزیر کار نیز وعده داد این اصلاحات در ماه‌های بعد اعمال خواهد شد.

 

موضوع به دیر برگزار شدن جلسات هیات امنا و نهایی شدن اصلاحات بازمی‌گردد. احتمالاً در ماه‌های بعد این مشکل، مرتفع خواهد شد. ضمن اینکه قرار است جلسات مجدد برای رفع نواقص همسان‌سازی بازنشستگان سخت و زیان‌آور برگزار شده و براساس رای اخیر دیوان عدالت، اصلاحات انجام شود. بازنشستگان امیدوارند نتایج این جلسات در دی ماه نهایی شده و بالاخره سوابق آن‌ها به درستی و عادلانه در همسان‌سازی، لحاظ شود.

 

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
سمیعی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
0
0
منظور وزیر ماهای آتی چه ماهی هست مگر تو دیماه احکام صادر وحقوق جدید واریز میشد آسمان زمین می‌آمد ماخوشحال میشدیم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->