معاون هنری اداره تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد «جمعه‌بازار کتاب مشهد» در جمعه بارانی مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تصاویر «زهرا خوشکام» همسر علی حاتمی درگذشت (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت مرگ بروسلی چه بود؟ نقد و بررسی فیلم سینمایی «مست عشق» در برنامه هفت (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مصطفی رحماندوست: خلق نگاه تازه از دنیای کودکان در شعر رضوی نیاز این حوزه است بر مدار نور به پیشواز میلاد هشتمین نور | افتتاح نمایشگاه خوشنویسی طلاب حوزه علمیه در آستانه میلاد حضرت رضا (ع) روایتی کافکایی از یک طنز تلخ | گفتگو درباره رمان «کمیته» رونمایی از نقاشی پرحاشیه چارلز سوم «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» ساخته امیراطهر سهیلی روی پرده سینما رفت + فیلم «زخم کاری» و «سووشون» در انتظار پخش از شبکه نمایش اگر دستت را رها کردم روایت‌های دیده نشده از زائران امام رضا (ع) «حماسه» جاری در ادبیات «پرونده مختارنامه» در نمایشگاه کتاب استقبال از «مکس دیوانه» در جشنواره کن
سرخط خبرها

به بهانه سخنان تام هنکس و همسرش که اعلام کرده‌اند پس از واکسیناسیون نیازمندان واکسن می‌زنند

  • کد خبر: ۵۳۸۰۰
  • ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
به بهانه سخنان تام هنکس و همسرش که اعلام کرده‌اند پس از واکسیناسیون نیازمندان واکسن می‌زنند
روز‌های ابتدایی ماه مارس بود و تقریبا روز‌های آغازین همه‌گیری کرونا که نام تام هنکس و همسرش سر زبان‌ها افتاد و عکس‌هایشان در خبرگزاری‌های مختلف دست‌به‌دست شد که یک زوج سلبریتی به ویروس کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند. آن‌ها حالا دوباره در مرکز توجه‌ها قرار گرفته‌اند.
محبوبه عظیم‌زاده | شهرآرانیوز - روز‌های ابتدایی ماه مارس بود و تقریبا روز‌های آغازین همه‌گیری کرونا که نام خودش و همسرش سر زبان‌ها افتاد و عکس‌هایشان در خبرگزاری‌های مختلف دست‌به‌دست شد که یک زوج سلبریتی به ویروس کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند؛ زوجی که از آن‌ها به‌عنوان اولین سلبریتی‌هایی یاد شد که به کرونا دچار شده‌اند. تام هنکس که احتمالا او را با بازی در فیلم «فارست‌گامپ» یا «مسیر سبز» بهتر به یاد می‌آورید، به همراه همسرش «ریتا‌ویلسون» همان موقع در اینستاگرام خود این خبر را منتشر کرد. یعنی همان روز‌هایی که در استرالیا به‌سر می‌بردند و هنکس برای ایفای یکی از نقش‌هایش، آنجا بود.
 
او در صفحه اینستاگرامش نوشت: «ما احساس خستگی کردیم. مثل این بود که سرما خورده باشیم. بدن‌درد هم داشتیم. ریتا لرز کوتاهی داشت و کمی هم تب.» و پشت‌بندش از این گفت که همه‌گیری ویروس کرونا، آن‌ها را به این فکر انداخته است که در همین ابتدای کار برای آنکه خیالشان راحت شود که آیا به این ویروس مبتلا شده‌اند یا نه، تست کرونا بدهند، ازقضا نتیجه‌اش مثبت می‌شود: «برای اینکه کار صحیحی انجام بدهیم، همان‌طور که همه باید در جهان این‌گونه رفتار کنند، تست کرونا دادیم و جواب آن مثبت بود.» خبر ابتلای تام هنکس تاحدودی واکنش‌هایی را هم در فضای مجازی به‌دنبال داشت. کاربری نوشته بود: «تام هنکس این‌قدر عزیزه که مثل یه سوپراستار مردمی، کرونا گرفت.» کار آن‌ها با کرونا البته اینجا تمام نشد.

این زوج سلبریتی بعد از بهبودی کامل و به یمن وجود آنتی‌بادی‌های این ویروس در بدنشان، تصمیم گرفتند با هدف پیش بردن تحقیقات مربوط به کووید ۱۹ خون خودشان را اهدا کنند، آن‌هم در ماه‌هایی که داستان واکسن و ساخت آن مثل امروز پیشرفت نکرده و نگرانی‌ها بیشتر از امید‌ها بود و یکی از دغدغه‌های بزرگ عام و خاص، پیدا کردن راه علاجی برای مقابله با کرونا بود. اتفاقی که باعث شد هنکس از آن با مزاح یاد کند و بگوید شاید خونی که اهدا می‌کنند و قرار است در راستای تحقیقات مرتبط با تقابل با ویروس کووید ۱۹ باشد، موفقیت‌آمیز و معجزه‌آسا باشد و «هنک‌سن» بتواند جای «واکسن را بگیرد!».


اول، آن‌هایی که واقعا احتیاج دارند

حالا بعد از پشت‌سر گذاشتن همه این اتفاقات، دوباره صحبت از تام هنکس است و کرونا. این مرتبه هم به‌خاطر یک رفتار ناشی از حسن‌نیت دیگر که در دل یک بحران، وجهه محبوب و معروف او را خواستنی‌تر و دوست‌داشتنی‌تر کرد؛ مخصوصا برای طرفداران پروپاقرص او و بازی‌هایش. او و همسرش اعلام کرده اند که: «ما این واکسن را بعد از همه آ‌ن‌هایی که واقعا نیاز به دریافت دارند، می‌زنیم.» صحبتی که مخصوصا در وب‌سایت‌ها و خبرگزاری‌های آن‌طرف آب، حسابی دست‌به‌دست چرخید و مطرح شد. او در مقابل این سوال هم که آیا حاضر است واکسن کرونا را در انظار عمومی بزند، با اطمینان از این گفت که قطعا این کار را خواهد کرد.
 
سوالی که بعید نیست این «فعلا واکسن نزدن» و حاشیه‌هایی که مخالفان واکسیناسیون همگانی، هرازگاهی در گوشه‌وکنار دنیا ایجاد می‌کنند، منشأ اصلی مطرح کردن آن بوده باشد که البته جواب صریح تام هنکس و همسرش را درپی داشت. آن‌ها همچنین حسابی بر رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک تأکید کردند و باتوجه‌به آغاز سال میلادی جدید، این نکته را هم گوشزد کردند که امسال برخلاف سال‌های دیگر، خبری از جشن و مراسم و دورهمی‌های عید سال نو نیست و تدارکی در این زمینه نمی‌بینند و ترجیح می‌دهند تا امن‌تر شدن اوضاع، قید تمام این برنامه‌ها را بزنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->