سرخط خبرها

استور‌ی‌های شبانه بازیکنان استقلال دغدغه جدید فکری

  • کد خبر: ۵۳۸۷۶
  • ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
استور‌ی‌های شبانه بازیکنان استقلال دغدغه جدید فکری
محمود فکری، سرمربی استقلال، قصد دارد فعالیت بازیکنان این تیم در فضای مجازی را محدود کند. فکری به دنبال جهت‌دهی مناسب به این‌گونه فعالیت‌هاست.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، دلیل ناراحتی سرمربی استقلال از فعالیت بازیکنان در فضای مجازی به همین ماجرای اخیر انتشار استوری بعد از باخت پرسپولیس در فینال آسیا از سوی برخی بازیکنان ختم نمی شود. بعد از فینال آسیا که منجر به باخت سرخ ها شد تعدادی از بازیکنان با انتشار استوری هایی برای رقیب سنتی استقلال کری هایی خوانده بودند که وقتی فکری از ماجرا با خبر شد بلافاصله از بازیکنان خواست استوری های خود را پاک کنند تا حاشیه ای برای استقلال ایجاد نشود. البته بازیکنانی که استوری منتشر کرده بودند هم حرف سرمربی خود را زمین نگذاشتند و بلافاصله استوری های تنش زای خود را پاک کردند.

اما ماجرای اخیر تنها گوشه ای از نگرانی های سرمربی استقلال از فعالیت بازیکنان در فضای مجازی است. آنچه بیش از همه فکری را نگران کرده فعالیت بازیکنان در زمان هایی است که باید استراحت کنند. سرمربی استقلال که با شعار فوتبال مردانه  وفیرپلی گام به استقلال گذاشته دوست ندارد بازیکنانش در زمان استراحت به فعالیت دراین فضا بپردازند. اخیرا یکی، دو تن از بازیکنان استقلال در زمان های نا مناسب اقدام به انتشار استوری کردند که این موضوع نگرانی سرمربی استقلال را به دنبال داشت.

فکری دراین باره گفته است:«

واقعیت این است که در این مدتی که در استقلال بودم با خیلی از عزیزان صحبت کردم و متوجه شدم یکی از دلایلی که در چند سال اخیر باعث عدم موفقت استقلال شده است اینستاگرام و فضای مجازی است. این موضوع را خیلی ها به من منتقل کردند و هر چه جلوتر آمدیم مطمئن شدم که این صحبت‌ها درست است. من وقتی در بیرون از استقلال بودم این مسائل را می‌دیدم ولی الان کاملا آن را حس می‌کنم.

اعتقادم این است یک بازیکن حرفه ای باید تمام تمرکزش روی بازی های استقلال و تمرینات باشد. نظم و انضباط، ساعت رفت و آمد بازیکن به محل تمرین، رفتار با هوادار، احترام به بزرگتر‌ها و حتی بزرگترها به کوچکتر‌ها برای من خیلی مهم است. زمانی که خودم فوتبال بازی می‌کردم این موارد را رعایت می‌کردم چون به من هم یاد داده بودند. الان هم انتظارم از بازیکن همین است. نظم و انضباط اصول مهم من در کار مربیگری است و به هیچ عنوان نمی‌توانم از بی نظمی و اینگونه مسائل بگذرم.

وقتی هدف یکی باشد مجموعه موفق می‌شود. من خودم کمترین فعالیت را در فضای مجازی دارم و اگر از ابتدای فصل دقت کرده باشید شاید فقط چند پست و استوری در اینستاگرام منتشر کردم اما حالا دیگر تصمیم دارم کلا تا زمانی که در اینجا مسئولیت دارم در این فضا فعالیت نکنم. این را خیلی‌ها به من پیشنهاد کردند و من هم با مطالعه و مشورت آن را قبول کردم. وقتی من به عنوان نفر اول و مسئول فنی تیم این کار را می‌کنم همه باید چنین کاری را انجام بدهند. به قولی همه باید پاشنه‌ها را برای موفقیت تیم َور بکشیم.:

انتشار یک استوری در پاسی از شب نشان می دهد عده ای از بازیکنان استقلال حواس شان به استراحت خود نیست که این موضوع مهم ممکن است منجر به مصدمیت های شدید برای بازیکنان شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->